• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Na een tijdje heb ik wel genoeg geoefend en ruim de spullen op. Ik vlieg even langs de ramen van de grote zaal en kijk naar binnen. Adelaine kwam net binnen. Ik vlieg door een poortje waar de uilen 's morgens binnenkomen. Ow... Het zal best wel opvallen als ik nu ging landen. Ik kon ook niet meer terug. Ik kijk even naar beneden waar ik het best kan landen zonder dat iedereen het ziet. Misschien weet Adelaine wel wat. Hoe kan ik haar aandacht trekken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik slof de grote zaal binnen en ga zitten om wat van de laatste broodjes op te peuzelen. Als ik de eerste hap van mijn tweede broodje neem, verdwijnt mijn honger. Mijn handen spelen wat met het broodje en ik staar afwezig om mij heen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik begin boven Adelaine te vliegen. Wat als ik iets naar haar toe zou gooien? Ik kijk in mijn zakken voor iets bruikbaars en zie een kurk. Hoe kwam die daar? Ach, wat maakt het uit. Ik ga iets lager vliegen en laat de kurk voorzichtig vallen. Hij komt op Adelaine's hand. Perfect!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Waarom heb ik dat soort dingen altijd? Dat je niet eens rustig met iemand kunt zoenen en er gelijk allemaal mensen binnenkomen. Ik zucht nogmaals diep en knabbel een stukje van het broodje in mijn hand af. Ik laat mijn andere hand rusten op de tafel.
    Geschrokken kijk ik om mij heen, als ik plots iets op mijn hand voel. Ik zie niks verdachts, dus kijk ik maar naar het voorwerp dat is blijkbaar op mijn hand terecht kwam. Een kruk...
    Langzaam glijd mijn blik naar boven waar Ginny op een bezemsteel hangt. Ik sla mijn hand voor mijn mond om een gil te onderdrukken en knipper meerdere keren met mijn ogen, om te checken of dit wel echt is.
    'Ginny, wat doe je daar?'

    (Ik moet eten)


    Happy Birthday my Potter!

    -aha wat is er gebeurd en wat is het laatst tegen Harry gezegd?-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny

    Ik grijns even. 'Ssst!' sis ik zacht. Ik kijk even naar de lerarentafel. Niemand kijkt, op Dumbledore na. Hij lijkt het wel grappig te vinden. Ik negeer hem en kijk weer naar Adelaine. Kon ze mijn aura niet gaan lezen ofzo? Hoe kon ik dat haar duidelijk gaan maken? Had ze me niet een keer een spelletje uitgelegt? Owja hints! Ik steek drie vingers op. Daarna een. Ik doe net alsof ik lees. Ik steek twee vingers op en wijs naar mezelf. Nu weer drie vingers. Ik ga met mijn hand bij mijn oor. Ik leg een vinger op mijn arm. Eerste lettergreep, klinkt als. Ik wijs naar mijn mouw. En nu nog ra. Uhh.. Ik duid de tweede lettergreep aan en wijs naar boven op de plek waar de zon hoort te zijn, maar waar nu wolken zijn. Ra was een zonnegod van de oude Egyptenaren en aangezien ik er een keer geweest was en Bill er veel over vertelde wist ik dat wel. Nu maar hopen dat Adelaine weet wat ik bedoel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    George Weasley

    'Mischien als je honger hebt kan ik je daar wel vanaf helpen' Zeg ik grijnzend waarna ik een broodje uit mijn zak haal en dat naar hem toe gooi, ik had nog een beetje honger gehad..


    Fred Weasley

    Ik pak het broodje dat hij naar me toe gooi en schud mijn hoofd. 'Nee dankje, ik heb echt geen honger meer' zeg ik glimlachend. Nooit gedacht dat dat uit mijn mond zou komen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat klonk totaal niet als iets wat normaal uit jouw mond komt.. Of die van mij' Zeg ik grijnzend, 'Maargoed, kun je nog wakkerblijven of moet je eerst slapen of adelaine achterna of iets derlijks?' Vroeg ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheMarauders schreef:
    -aha wat is er gebeurd en wat is het laatst tegen Harry gezegd?-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Volgensmij heeft Ron wat tegen harry gezecht..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ron

    'Dankjewel Harry' Zeg ik grijnzend waarna ik snel opsta voordat Hermione helemaal uitbarst.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Ik weet het, maar het waren toch echt de woorden van een van ons' zeg ik en wrijf even in mijn ogen. 'Om terug te komen op jou vraag, ik kan nog wel even wakker blijven en straks ga ik wel opzoek naar Adelaine. Eerst dit maar eens regelen' voeg ik eraan toe en sta dan ook maar eens op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Raar broertje' Mompelde ik grijnzend, 'Hmm.. Wat was je nu vanplan te doen dan? Dat deel van mijn tweeling-telepatie is ook momenteel even dood.'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is ginny nog wel buiten? 0___0 Nou kan Harry niet naar haar staren :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fred Weasley

    'Mhm, hoe zou dat nu komen?' zeg ik bedenkelijk. 'Als je het niet weet moet je het aan Ginny vragen' Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan. 'Zeg maar wat we als eerst nodig hebben en met dat plan beginnen we'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer