• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    'Weet ik toch' zeg ik en kijk hem met een vragende blik aan. 'Maar waarom was je eigenlijk opzoek naar mij en je geheugen is volgens mij ook niet al te best meer' zeg ik dan grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Volgens mij zijn er gaten in geblazen, het lijkt op gatenkaas' Zeg ik grijnzend. 'Maar jouw geheugen blijkbaar ook niet, want ik wauw je vragen of je nog vanplan was verder te gaan met die uitvindingen en we moeten nog een manier vinden om iedereen af te leiden als we dat moeras plaatsen en ik weet niet of jij nog wat vanplan was'


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik zei uiteindelijk hè. Er moet toch een rede zijn waarom Madison mee doet aan de jacht op Harry en George zijn oor er perongeluk afblaast )

    [Weet ik, en ik heb al iets in gedachten. (krul)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine giechel verliet haar mond terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en hem aankeek. "Waar was je dan met je gedachten?" vroeg ze terwijl ze haar hoofd een beetje schuinhield, een gewoonte. Iets wat ze deed als ze zichzelf altijd iets afvroeg, of als haar nieuwschierigheid opspeelden. Met een licht doordringende blik keek ze hem aan. "Je weet dat je me alles kunt vertellen...toch?" vroeg ze op een zachte toon, maar wel verstaanbaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    (...)
    [Weet ik, en ik heb al iets in gedachten. (krul)]


    (Oeh, wat? *is nieuwsgierig*)


    Happy Birthday my Potter!

    Adelaine Catherina Lupin

    Aangezien ik mij overbodig voel bij dit gesprek, sta ik op en loop naar de badkamer. Ik mompel iets in de richting van het woord 'omkleden' en verdwijn door de deur. Ik draai de kraan van de douche open, gooi mijn kleren over een haak en stap onder de warme stralen. Laat de broertjes maar even kletsen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Oeh, wat? *is nieuwsgierig*)

    [Háaaaha. Tsja.. :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Blijkbaar is mijn geheugen net zo goed als dat van jou en lijkt dat dan ook op gatenkaas' zeg ik grijnzend.'Dat moeten we inderdaad nog verzinnen en dat was ik inderdaad ook nog vanplan.' Even kijk ik van George naar Adelaine en dan weer terug waarna ik me achterover op het bed laat vallen. 'Uhh het plan was om te gaan slapen, maar volgens mij komt daar ook niet heel veel van'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Adelaine was al weggelopen :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik pas het aan als ik terug ben (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (verveling...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (verveling...)


    (Moet ik Adelaine sturen? Ze staat nu even onder de douche, maar ze kan heel snel aankleden hoor)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Moet ik Adelaine sturen? Ze staat nu even onder de douche, maar ze kan heel snel aankleden hoor)


    (ja is goed. Ginny is nu Quidditch aan het spelen in haar eentje in de regenXD ik laat haar anders wel naar binnen komen.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Als ik even snel gedoucht heb en mijzelf heb aangekleed, loop ik vlug langs Fred en George de slaapzaal uit. Als ik buiten ben zucht ik diep. Eigenlijk was dit wel de gênantste dag van mijn leven. Eerst Ginny die binnenkomt en dan George. Echt heel fijn dit.
    Een stuk minder vrolijk dan eerst loop ik de leerlingenkamer uit. Eigenlijk heb ik wel honger dus ik besluit maar om naar de Great hall te gaan. Misschien is de lunch nog niet afgelopen.


    Happy Birthday my Potter!

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Blijkbaar is mijn geheugen net zo goed als dat van jou en lijkt dat dan ook op gatenkaas' zeg ik grijnzend.'Dat moeten we inderdaad nog verzinnen en dat was ik inderdaad ook nog vanplan.' Even kijk ik van George naar Adelaine en dan weer terug waarna ik me achterover op het bed laat vallen. 'Uhh het plan was om te gaan slapen, maar volgens mij komt daar ook niet heel veel van'


    George Weasley

    'Mischien als je honger hebt kan ik je daar wel vanaf helpen' Zeg ik grijnzend waarna ik een broodje uit mijn zak haal en dat naar hem toe gooi, ik had nog een beetje honger gehad..


    Don't be like the rest of them, darling