• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    Een diepe zucht verlaat mijn mond zodra ik de deur open hoor gaan. Er waren maar een paar mensen met een perfecte timing en aangezien Ginny niet nogmaals binnen zou komen. Ik hoef me niet om te draaien om te weten dat hij een grijns op zijn gezicht heeft.'George wie loopt hier nu te zeuren over een perfecte timing en hoe weet je ons toch altijd weer te vinden?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga even eten:Y)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Het eerste weet ik niet zo gauw al zou het Gred of Forge kunnen zijn en het andwoord op je tweede vraag is simpel ik kan alles' Andwoord ik grijnzend terwijl ik tegen de muur van de slaapzaal leun.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik schrik als de deur opengaat. Snel sluit ik mijn ogen, maar Fred heeft blijkbaar al door dat het George is. Jep, geweldige familie dit. Van wie zouden ze die timing geërfd hebben.
    'Hij heeft de kaart die jullie aan Harry hadden gegeven tijdelijk geleend,' zeg ik simpelweg. 'Sorry voor het kijken in je aura, George. Het is alleen een stuk makkelijker dan antwoord afwachten.' Ik druk nog een kusje op Freds lippen en doe de gordijnen half open.


    Happy Birthday my Potter!

    IrishStar schreef:
    [Ik ga even eten:Y)]


    (Eet smakelijk)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik glimlach even en dan dan toch zitten zodat ik George ook aan kan kijken. 'Oke wat kom je hier eigenlijk doen?' vraag ik en schud al snel mijn hoofd. 'Laat maar aangezien ik al een idee heb'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Hmm.. Er is niets leuks meer aan als je dat doet Adelaine en waarschijnlijk hoef ik niet te vragen wat jullie deden aangezien ik het waarschijnlijk niet wil weten maar waneer wou je mij vertellen dat je zelf ook een vriendin had Fred?' Vroeg ik hem grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine grinnik ontsnapte aan haar lippen terwijl deze nogsteeds tegen die van hem zaten. Astoria legden haar handen in zijn nek terwijl ze het puntje van haar neus zachtjes tegen de zijne drukten en hem aankeek in zijn ogen. "Jawel, maar ik kreeg geen antwoord terug" zei ze waarna ze grinnikten en een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    'Gezien ik hier niet welkom ben en leraren de jongensslaapzalen zullen doorzoeken omdat ik hier toch ben, lijkt dit me de perfecte oplossing' zeg ik als ik zijn grijns zie. 'Maar dat weet ik eerlijk gezegd niet en niet dat dat nu nodig is ook'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Jawel, maar ik kreeg geen antwoord terug" zei ze grinnikend waarna ze een kus op mijn lippen drukten "sorry, ik was er even niet bij met mijn hoofd" zei ik waarna ik grinnikte, en weer werd ik een beetje meegenomen in haar helder groenen ogen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Heb je een vriendin dan, Fred? Had je dan niet beter haar bed kunnen lenen?' Ik kijk hem even met geschrokken ogen aan, waarna ik zachtjes lach.
    'Het is trouwens echt waar. Ik had in eerste instantie geen idee dat hij hier lag, aangezien ik gewoon een grapje maakte,' zeg ik tegen George. 'En er is overigens niks bijzonders gebeurd hoor. Tenzij je gewoon liggen heel bijzonder vindt.'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ja en ze is daar heel goed in. Ze gebruikt namelijk alleen de Cruciatusvloek als ze lui is ^^ En vergeet niet dat ze van jongs af aan les heeft gehad in o.a. martelen. Maar wees gerust. Uiteindelijk mag iemand haar vermoorden )

    [Madison kan ook heel gemeen zijn als ze dat wilt. En ja, dat wílt ze als George wordt gemarteld. SHE'LL KILL AVERNA! Yay! :D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley
    'Dat klinkt slim.' Mompel ik, 'Maargoed, ik ben hier omdat ik jouw zocht en toen wist ik nog niet wat je aan het doen was' Zeg ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    [Madison kan ook heel gemeen zijn als ze dat wilt. En ja, dat wílt ze als George wordt gemarteld. SHE'LL KILL AVERNA! Yay! :D]


    (Ik zei uiteindelijk hè. Er moet toch een rede zijn waarom Madison mee doet aan de jacht op Harry en George zijn oor er perongeluk afblaast )


    Happy Birthday my Potter!

    (iemand die met Ginny wilt praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!