• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sebastiaan
    Ik glimlach naar hem, 'Dus het heeft niet zo'n zin om jou om een rondleiding te vragen,' zeg ik met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [D: Sebastiaan is gemeen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik kreun ook weer, en ik moet zachtjes lachen om zijn woorden. 'Die Leslie zit achter slot en grendel,' zeg ik dan. En ze staat op het punt om uit te breken. Ik rol mij en Jake om zodat ik bovenop hang. Ik druk heel even mijn lippen op die van hem. 'Not this time,' zeg ik tegen zijn lippen en ik sta op van het bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht en pruil. Mijn boxer spant en het irriteert me. Ik pak mijn trainingsbroek en doe die aan en laat me dan gefrustreerd op mijn bed vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik pak mijn kleren en trek die aan. 'Ik ga even langs mijn kamer, andere kleren aantrekken,' zeg ik dan. En ik geef hem nog een kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je bent gemeen.' mompel ik maar blijf liggen met gesloten ogen. Als ik me ontspan trekt de opwinding wel weer weg uit mijn lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet dat Jake opgewonden is, eigen schuld. Ik glijd met mijn hand over zijn borstkas en ook over zijn kruis en loop dan lachend weg. Ik loop richting mijn kamer en doe daar de deur open. De kamer is leeg. Ik trek andere kleren aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun gefrustreerd als ze met haar hand over mijn kruis gaat. Ze loopt de kamer uit en laat mij alleen. 'Hey Jakey.' hoor ik een irritante stem zeggen. Ik grom 'Niet het juiste moment Ashley.' Ze lacht. 'Ik denk eigenlijk dat dit het perfecte moment is.' en ze kijkt naar mijn kruis. Ik leg mijn kussen erop en kijk haar vernietigend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik laat Jake en Ashley nog wel even alleen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [stoute !]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rae Lemmons.

    'Entree.' Zeg ik dan als hij de deur open doet. Ik glimlach en loop voor hem naar binnen. Ik had twee bedden in mijn slaapkamer waarvan de ene leeg was. Ik pakte mijn spullen even op van het bed en verhuisde die naar mijn kasten. 'What do you think?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    Ze loopt heupwiegend naar me toe en gaat op mijn bed zitten. 'Weet je Jake, het is niet gezond om je opgewonden gevoelens op te kroppen.' zegt ze zangerig en gaat met haar hand onder mijn kussen en wrijf over mijn kruis. Ik kreun zachtjes maar duw haar dan weg. 'Rot op Ashley.' zeg ik. Ze lacht en loopt naar de deur. 'Mijn aanbod blijft gelden Jake, je mag altijd naar me komen om zulke probleempjes op te lossen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sebastiaan
    Ik glimlach naar hem, 'Dus het heeft niet zo'n zin om jou om een rondleiding te vragen,' zeg ik met een grijns.


    Damon

    'Tenzij je wilt verdwalen is dat geen slim idee nee' Andwoord ik met een lichte grijns waarna ik een hap neem van een appel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik laat me even zuchtend op het bed vallen. Ik moet zelf ook even bijkomen omdat de opwinding nog door mijn lichaam heen giert. En dan kan ik dadelijk mezelf niet tegenhouden. Niet echt een goede keuze om te gaan dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik adem diep in en uit en denk aan minder leuke dingen. Ashley die Leslie vermoord bijvoorbeeld en in 1,2,3 is mijn lichaam afgekoeld. Dat gaat mooi niet gebeuren, Ashley blijft van Les. Normaal zou haar aanbod aantrekkelijk geweest zijn maar nu niet meer. Dat hoort bij het verleden. Maar als Leslie me dumpt zullen de drugs mijn toekomst weer worden. Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'