• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oke Ellie, jk laat hem naar Damon toe gaan, ik schijf zo een post]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kreun gefrustreerd tegen zijn lippen, ik wil het ook. Ik kus hem even terug. En dan verbreek ik de kus. 'Ik zal overwinnen,' zeg ik met een lachje en een zachte kreun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'O ja?' Ik dring met twee vingers naar binnen en beweeg zachtjes op en neer.
    Ik grijns zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sebastiaan Folks
    Ik sta op en loop naar de jongen die met Lily was, ik zet een glimlach op. 'Hoi,' zeg ik dan vriendelijk, 'ik heb een vraagje. Waarom liep dat meisje ineens zo verschrikt weg toen ze mij zag?' ik kijk met een vragende blik naar hem. 'O, aangenaam trouwens, Kevin.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kreun weer en bijt op mijn lip. Ik probeer geen kik te geven maar mijn lichaam reageert op Jake. Ik heb mijn ogen gesloten. 'Jake,' fluister ik weer. 'Waarom maak je het me zo moeilijk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Omdat ik wil winnen.' grinnik ik en steek er nog een derde vinger bij. Ik glimlach en druk mijn mond op de hare. 'Geef het gewoon op.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd, 'Nee ik geef niet op,' zeg ik kreunend. Ik kus hem om mezelf afleiding te geven. 'Houd je kleren aan,' zeg ik dan waarschuwend. Andere kan ik mezelf niet tegenhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Speciaal omdat jij dat zegt zal ik dat niet doen.' lach ik en trek mijn shirt over mijn hoofd en gooi mijn jeans weg. 'Zo bedoel je?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sebastiaan Folks
    Ik sta op en loop naar de jongen die met Lily was, ik zet een glimlach op. 'Hoi,' zeg ik dan vriendelijk, 'ik heb een vraagje. Waarom liep dat meisje ineens zo verschrikt weg toen ze mij zag?' ik kijk met een vragende blik naar hem. 'O, aangenaam trouwens, Kevin.'


    Damon

    Om de een of andere reden vertrouwde ik deze jongen niet, maar dat kon ook liggen aan het fijt dat ik de blik van lily niet had kunnen plaatsen. 'Geen idee, en dat weet jij volgensmij ook niet dus daar kom je waarschijnlijk niet heel ver mee' Andwoord ik dan simpelweg. 'Damon' Stelde ik me vervolgens voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij doet zijn kleren uit en heeft alleen nog zijn boxer aan. Ik slik. 'Wat doe je me aan?' fluister ik. Ik kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sebastiaan
    Ik ga bij de jongen zitten, 'Ik ben nieuw hier,' zeg ik dan met een glimlach. 'en dan vind ik het nogal rot dat ik gelijk een meisje wegjaag uit de kantine.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach zachtjes en kus haar lippen. Ik leg haar hand op mijn borstkast en grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me en legt mijn hand op zijn borstkas. Ik voel zijn spieren. Ik trek hem dichter naar me toe en kus hem terug. Dan verbreek ik de kus en breng mijn lippen naar zijn oor, 'Ik geef me niet gewonnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Ik zou niet weten waar het aan licht dus ik kan je niet helpen' Zeg ik waarna ik achteruit leun in de stoel, 'En daarbij ben ik hier ook pas een dag'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik kreun gefrustreerd. 'Waarom niet.' pruil ik. 'Ik wil mijn geile Leslie terug.' en ik bijt zachtjes in haar oor. Mijn ene hand is weer daar vanonderen bezig en mijn hand masseert weer haar borst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'