Nyssa Kalika Thorne.
Ze grimaste wanneer ik had gegrijnsd, waardoor ik diep zuchtte. Had ze dan nooit plezier? Volgens mij stond dat niet eens in haar woordenboek, als ik er zo over nadacht. Nee, ik heb het alleen voor jou verpest, niet voor mezelf. En jij had lol, niet ik. De lol kwam pas na de moord. Antwoordde ze kil en keek me emotieloos aan.
Ik had al zoiets gedacht, slecht hoor Nathalie. Er was een rare blik in haar ogen te zien, maar wanneer ze haar blik afwendde, stelde ik mezelf er geen vragen meer over en was het mijn gedachten verlaten. Het zal wel niets zijn geweest.
Ik heb een vraag voor je Nathalie, vermeldde ik, al leek het een melding dat geen antwoord van haar nodig had. Ik reikte weer naar mijn zwarte, leren tas en graaide er weer in, alsof het een grabbelton was. Kort erna had ik weer een lolly vast en gooide mijn tas doelloos op de grond, net zoals het papiertje van de lolly en een oranje bolletje kwam te voorschijn. Het was sinaasappel, welke Nathalie eerder had gehad.
Heb jij ooit lol? Volgens mij heb ik je nog nooit plezier zien trappen, Ik schudde mijn hoofd grinnikend, al had mijn stem een serieuze toon gehad, waarna ik de lolly in mijn mond stopte en deze langzaam ronddraaide. Ik probeerde het over de andere boeg te gooiden, erg benieuwd naar haar antwoord was ik wel degelijk, maar dat liet ik zo min mogelijk merken.
(Ik vond 't niet kort hoor, gehe.)