• .

    [ bericht aangepast op 12 maart 2019 - 23:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( Haha wie zei dat Chará hem niet mocht Ghehe ? )

    Chará Sophía Iméra Luce.

    Hij schoof zijn hand rustig over die van mij en ik schrok even door deze plotselinge aanraking.
    Ik kalmeerde toen hij even bemoedigend toe knikte. Ik voelde dat hij een stuk rustiger was.
    'Het is goed, ik weet het,' Mompelde hij en als ik niet naast hem zou zitten zou ik het nooit kunnen hebben gehoord. Hij toonde een teken van begrip en ik glimlachte even en trok toen even mijn hand weg, gewoon omdat ik het deels ongemakkelijk voelde.
    Ik keek hem aan, we waren zo verschillend. Ik snap niet dat ik precies hem van alle sembilans die op de wereld rondlopen tegen kwam..Ik weet echt totaal niet waarom.
    Ik zuchtte. 'Bedankt.' zei ik toen, dat we toch begrip konden tonen na ons akkefietje van vanochtend. Wonderbaarlijk hoe dingen kunnen veranderen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Randy Luke Cowan.

    Door mijn stomme, irritante, vreselijke wekker, ben ik zwaar weer eens zwaar te laat. Op mijn scooter race ik richting school, knal daar mijn scooter in het daarvoor bestemde vakje en loop richting de school. Welke les is het ook al weer? Terwijl ik zo in gedachten ben, merk ik de twee mensen voor mij niet op. Met een flinde snelheid knal ik tegen de aan. "Sorry," mompel ik gedempt, terwijl ik naar de twee mensen opkijk. De ene valt me direct op. Het is Aria, de jongen ken ik niet direct, maar hij komt me wel ergens bekend voor.

    (Kent Randy Aiden en Aria? Sorry voor de korte post, btw.)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:51 ]

    [Aria wel, Aiden niet denk ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    [Aria wel, Aiden niet denk ik]


    (Ok, dan bewerk ik het bericht nog ff.)

    ( Nope hij kent Nathan wel xd Aiden en Chará niet xd ( Ja mijn drie personages xd })


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben te dom, ik vergeet steeds dat ik Aria's naam naar Faye had veranderd xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    [Ik ben te dom, ik vergeet steeds dat ik Aria's naam naar Faye had veranderd xd]


    (Verander het dan terug?)

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Verander het dan terug?)


    [Geen zin in ;p]


    Faye Phoenix Fowler
    'Hmm, wat wil je weten?' vraagt Aiden. Ik kijk opzij en zie dat hij me aan kijkt met een kleine grijns. Nonchalant haal ik mijn schouders op. 'Wat ik wil weten?' herhaal ik. 'Gewoon, de interessante dingen,' antwoord ik waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebel. 'Ben je goed in bed?' zeg ik met een lichte grijns waarbij ik ook knipoog maar daarna schud ik mijn. 'Just kidding,' grinnik ik. Oké, eigenlijk was het nog serieus bedoelt maar dat hoeft hij niet te weten. 'Heb je een tattoo, doe je aan drugs. Dat soort dingen zijn interessant om te weten'. Met die woorden spring ik van de picknicktafel. Terwijl ik naar achteren lopen blijf ik naar Aiden kijken met een mysterieuze glimlach op mijn lippen en nog steeds die ondeugende fonkeling in mijn ogen. Ik doe mijn mond open om iets tegen Aiden te zeggen maar voordat ik kan antwoorden word ik getackeld. Ik wankel eventjes en verlies dan mijn evenwicht waardoor ik op de grond beland. Met een woedende blik kijk ik naar de persoon die tegen me aanbotste. Randy. De woedende blik verdwijnt en veranderd in een grijns. 'Sorry,' mompelt hij. 'Randy,' begin ik. 'Nooit geleerd dat je meisjes niet tegen de grond hoort te gooien?' eindig ik met een zachte lach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nyssa Kalika Thorne.
    Ze grimaste wanneer ik had gegrijnsd, waardoor ik diep zuchtte. Had ze dan nooit plezier? Volgens mij stond dat niet eens in haar woordenboek, als ik er zo over nadacht. “Nee, ik heb het alleen voor jou verpest, niet voor mezelf. En jij had lol, niet ik. De lol kwam pas na de moord.” Antwoordde ze kil en keek me emotieloos aan.
    Ik had al zoiets gedacht, slecht hoor Nathalie. Er was een rare blik in haar ogen te zien, maar wanneer ze haar blik afwendde, stelde ik mezelf er geen vragen meer over en was het mijn gedachten verlaten. Het zal wel niets zijn geweest.
    “Ik heb een vraag voor je Nathalie,” vermeldde ik, al leek het een melding dat geen antwoord van haar nodig had. Ik reikte weer naar mijn zwarte, leren tas en graaide er weer in, alsof het een grabbelton was. Kort erna had ik weer een lolly vast en gooide mijn tas doelloos op de grond, net zoals het papiertje van de lolly en een oranje bolletje kwam te voorschijn. Het was sinaasappel, welke Nathalie eerder had gehad.
    “Heb jij ooit lol? Volgens mij heb ik je nog nooit plezier zien trappen,” Ik schudde mijn hoofd grinnikend, al had mijn stem een serieuze toon gehad, waarna ik de lolly in mijn mond stopte en deze langzaam ronddraaide. Ik probeerde het over de andere boeg te gooiden, erg benieuwd naar haar antwoord was ik wel degelijk, maar dat liet ik zo min mogelijk merken.

    (Ik vond 't niet kort hoor, gehe.)


    †

    -> Weg.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:31 ]

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Voor mijn doen is het kort. ;p )

    (Huh? Lieve schat, ik had het niet tegen jouw, maar tegen Nikki. 8D)


    †

    Cocon schreef:
    (...)
    (Huh? Lieve schat, ik had het niet tegen jouw, maar tegen Nikki. 8D)


    (Oké, ik faal.)

    Aiden Adams.

    'Gewoon, de interessante dingen. Ben je goed in bed?' Zegt ze met een lichte grijns en ik lach even. 'Just kidding,' grinnikte ze. Ik lachte. 'Zal je zelf achter moeten komen.' ei ik toen met een grijns. 'Heb je een tattoo, doe je aan drugs. Dat soort dingen zijn interessant om te weten'. Met die woorden springt ze van de picknicktafel. 'Ik heb een tattoo, doe niet aan drugs, ik rook wel en ik drink ook.' zei ik toen en haalde mijn schouders op. 'Ik heb een motor, zit niet bij één van de sport dingetjes en verder tja .' zei ik terwijl naar achteren loopt en me aankijkt met een mysterieuze glimlach en een ondeugende twinkeling in haar ogen. Ze doet mijn mond open om iets tegen me te zeggen maar voordat ze kan antwoorden wordt ze getackeld. Ze wankelt en als ik haar wil helpen valt ze om. Ik zucht en lach achtjes. Met een woedende blik kijkt ze naar de jongen die tegen haar aanbotst. Haar blik veranderd in een grijns, een grijns die wel moest betekenen dat ze hem kende. 'Sorry,' mompelt hij. 'Randy,' begint ze. 'Nooit geleerd dat je meisjes niet tegen de grond hoort te gooien?' Eindigt ze met een zachte lach. Hmm Randy dus.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Wachten jullie of gaan jullie verder? Kies maar. (: )

    [We wachten wel (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered