Nyssa Kalika Thorne.
Nathalie knikt op mijn vraag, maar ik geloof haar toch niet. Het is gewoonweg zo duidelijk als ze nu liegt, ik had haar nog nooit niet voor zover ik me kon herinneren ten minste plezier zien maken en nu wilde ze opeens beweren van wel? Volgens mij ging zij alleen achter de Sembilan aan om ze te vermoorden, meer niet, geen enkel plezier verder.
Wanneer ik mijn hand, met de lolly erin, naar haar toe had gestoken, bleef zij echter met haar armen over elkaar geslagen staan en negeerde de lolly. Om de een of andere rare reden voelde ik me nu wel degelijk beledigd, dat ze de lolly negeerde, maar ik probeerde zo min mogelijk iets te laten merken, want als ze daar achter kwam, zou ze me al helemaal raar vinden.
Ze grimaste, en beantwoordde me toen. Ja, wat jij wilt hoor. Het kwam er nogal vijandig en bot uit en ik vroeg me af waar ik dit aan verdiend had. Het was nu niet dat ik haar geslagen had of zo, maar het kon wel ooit zijn geweest dat we erge ruzie hadden gehad. Ik weet het niet meer, en het maakte me ook niet meer uit. Je ging toch weg? Ik grijnsde weer, haalde nonchalant mijn schouders op terwijl ik haar uitdagend aan bleef kijken en draaide vervolgens de lolly nog eens rond in mijn mond.
Dat is waar ook, grijnsde ik groots, Ik denk dat ik inderdaad maar eens ga, meldde ik haar met een uitdagende glimlach op mijn lippen, waarna ik dichter naar haar toe liep en de lolly die ik voor haar vasthad in haar shirt stopte met een grijnsje. Voor het geval je je bedenkt en je deze toch wilt, verklaarde ik haar en knipoogde toen plagerig. Ik denk dat je het nodig hebt, Toen draaide ik me om en liep glimlachend van haar weg, richting de school.