Lexi Phine
'Ik weet het. Ik wacht nog wel even,' zegt Yuki. 'Wat heb jij dadelijk?' vraagt ze daarna. Ik haal mijn schouders op en zoek door mijn tas naar mijn rooster. Ik pak hem en lees af wat ik voor les heb. 'Biologie,' zeg ik walgend. Biologie was zo saai. En vooral als je het al duizend keer gehad had. Dit was nu mijn 4e keer al in het laatste jaar. 'Ik heb dadelijk scheikunde. Leuk, school is weer begonnen. Kon ik maar weer terug vluchten naar Japan. Lijkt me veel leuker dan hier op de school banken zitten,' zegt Yuki. 'Als jij naar Japan gaat, ga ik met je mee.' zeg ik lachend. Het lijkt me best leuk om een keer naar Japan te gaan. 'Ligt het aan mij of worden de tassen zwaarder na de vakantie of we zijn het niet meer gewent,' zegt ze dan. Ik haal mijn schouders op. 'Ik doe maar één boek in mijn tas. De rest gaat hup, mijn kluisje in,' leg ik haar uit. Dat deed ik altijd. Ik wisselde ze gewoon per les om, ik had geen zin in een zware tas. 'Maargoed, ik denk dat ik maar eens naar de les toe moet,' zeg ik dan tegen Yuki terwijl ik het lokaal af lees. 204, fijn weer trappen op.
Caleb Noah Morrin
'Dat zou erg aardig zijn van je,' glimlacht Erin. Ik glimlach terug, terwijl ik eigenlijk zo hard wil zuchten en geïrriteerd met mijn ogen wil rollen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud. Maar ik moet erachter komen of ze een Sembilan is. 'Wacht even,' zegt ze en ze vult het formulier in. 'Klaar,' zegt ze dan en ik glimlach even. 'Ik leen even je pen,' zeg ik terwijl ik haar pen pak en ik ook het formulier voor football invul. Ik weet toch al zeker dat ik gekozen wordt. Ik ben sneller en sterker dan bijna iedereen. Natuurlijk moet ik me wel inhouden, anders merken mensen meteen dat er iets bovennatuurlijks aan mij is. Ik geef Erin haar pen weer terug. 'Dankje,' zeg ik even lachend. 'Weetje ik kan je best trainen in football,' zeg ik terwijl ik haar rondleid naar de conciërge. In het gangpad ligt een of ander blikje, met de inhoud er helemaal uit. Ik zie het natuurlijk al vrij snel, maar Erin lijkt niks door te hebben. Ik wacht af, en vervolgens glijdt Erin er over uit en valt ze naar achter. Maar nog voor ze de grond raakt, heb ik haar al weer opgevangen. 'Gaat het?' vraag ik aan haar.
I knew you were trouble.