• .

    [ bericht aangepast op 12 maart 2019 - 23:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Matthew Daniëls.

    “Niet eens?” zei ze met een pruillipje terwijl ze net als mij tegen de kluisjes aanleunde. “Pff, en ik dacht nog wel dat er hier wat actie gebeurde,” vervolgde ze grinnikend, met een doordenkerige toon erin. Ik lachte. "Er gebeurd genoeg maar niet met mij en Fowler." zei ik simpel en keek haar aan.
    Ze keek naar me terwijl ze over haar lippen likte.
    “Heeft miss Fowler haar kracht op je gebruikt dan?” vroeg ze met een hoopvol toontje in haar stem. Ik lachte zachtjes. "Niet op mij, dat in ieder geval Thorne."
    Ze had dus eindelijk wel door wie ik was.
    "Zo, jij nog wat beleefd kleintje?" vroeg ik simpel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    ( In de klas XD )


    (Ook goed. xd)

    Corallo schreef:
    (...)

    (Is het goed dat Randy naast haar zit, in het lokaal? (: )


    [Doe maar]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Morgen reageer ik weer met Nyssa.)

    Nyssa Kalika Thorne.
    Nathan lachte, en ik kon niet opgeluchter zijn dat ik zijn naam weer wist en hem herkende. Ik wist niet eens of hij het zelf doorhad of niet. “Er gebeurd genoeg, maar niet met mij en Fowler.” Zei hij simpel en keek me aan, waardoor ik mijn ogen in die van hem liet boren.
    Na mijn andere vraag, lachte hij alweer zachtjes. “Niet op mij, dat in ieder geval Thorne.” Ik trok mijn wenkbrauw op en keek hem ietwat vaag aan terwijl ik mijn armen kritisch over elkaar deed. “Dat is ook saai.” Meldde ik hem, mompelend.
    “Zo, jij nog wat beleefd kleintje?” vroeg hij met een simpele stem en ik dacht gelijk aan de confrontatie met Nathalie, maar hield me stil en deed net alsof ik nadacht. “Uh…” Ik keek de gang door en fronste iets, om het echter te laten lijken, waarna ik hem weer aankeek en mijn hoofd schudde. “Nee, en school is saai, er is hier niets te beleven. Daarom maakt het me enkel nog maar meer nieuwsgieriger waarom jij die grijns ronddraagt op je gezicht,” grinnikte ik en prikte hem in zijn wang met mijn wijsvinger.


    †

    Nathan Matthew Daniels.

    “Dat is ook saai.” Meldde ze me en ik lachte weer geamuseerd. " Voor jou ja, maar voor mij niet." zei ik en dacht even terug aan het pretje dat ik net had. haar energie was als een goed diner voor me en wat er van aar over was? Een hoopje bejaard.
    "Nee, en school is saai, er is hier niets te beleven. Daarom maakt het me enkel nog maar meer nieuwsgieriger waarom jij die grijns ronddraagt op je gezicht,” grinnikte ze en prikte me in mijn wang met haar wijsvinger. Ik pakte haar hand. "Dat is voor mij een eet en voor jou een nieuwsgierige vraag. Je snapt het wel als je een klein bejaard vrouwtje ziet rondlopen zonder enig idee wat ze hier uiteindelijk doet." zei ik meteen grijns. Ik keek om ons heen. "Goed als we naar buiten gaan?" vroeg ik aan haar en wenkte naar de deur.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Faye Phoenix Fowler
    'Scheikunde geloof ik,' antwoordt Aiden op mijn vraag. 'Jij?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb echt geen idee,' antwoord ik nonchalant. En het maakt me ook niks uit. De stof van alle vakken heb ik nu al zo vaak gehad dat ik overal zonder te leren negens en tienen kan halen. 'Maar scheikunde dus hmm,' vervolg ik. Aiden is dus waarschijnlijk een bèta-jongen. Terwijl ik hem aanblijf kijken van onder mijn wimpers schuif ik wat dichter naar hem toe en breng ik mijn hoofd ietsjes naar de zijne. 'Misschien moet je daar zo dan maar heengaan, ik zou niet willen dat je in de problemen komt door twee uur achterelkaar te spijbelen'. Ik bijt even verleidelijk op mijn lip. 'Of ben je zo lief om me gezelschap te houden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bump


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    [Doe maar]


    (Wie post er eerst? (: )

    Corallo schreef:
    (...)

    (Wie post er eerst? (: )



    [Post jij maar eerst. Ben nu folders vouwen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)


    [Post jij maar eerst. Ben nu folders vouwen]


    (Dan wordt het morgen. Ik ga nu maar bed. (: )

    [Gaat er hier nog iemand reageren?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    [Gaat er hier nog iemand reageren?]


    (Ik heb geen idee..)

    ( Leuk dat het nu al dood loopt :/ )


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij verdwijnt steeds. Als ik morgen op pc kan schrijf ik meteen een post !!!


    The duty of youth, is to challenge corruption.