Chará Sophía Iméra Luca.
Hij bedankte me voor zijn shirt en ik glimlachte even. 'Geen dank. Als ik het maar wel terug krijg. Hij is van mijn 'broer'.' Zei ij toen en zuchtte. Ik had wel een geweldige familie nu. Ik was verbaasd, deze was zo hecht vergeleken mijn vorige. Ze deden alles samen, maar je hsd ook vrijheid.
Ik was een beetje opgelucht, als ik net zo'n familie had als kijn oude had ik het niet overleefd. Ik deed alsof ik werkte en nam de stof in me op. Jane Austen..
'Jullie moeten allemaal een boek gaan lezen van Jane Austen. ' werd door de klas geroepen. Ik keek even op. Hmm, dit kon nog wel eens lachen worden. Toen het boek uit kwam, was een maand voor mijn verbranding. Ik zuchtte en keek even uit het raam. 'Hoe was het joune?' Vroeg ik toen uit het niets aan Savan.
Normaal boeide het vrij weinig, maar met hem was het anders. Hij was ten eerste een sembilan en ik wou gewoon digen weten. Was dit zijn tweede leven, waar kwam hij vandaan, had hij ooit een iblis ontmoet. Gewoon dingen die door mijn hoofd spookte.
The duty of youth, is to challenge corruption.