Caleb Noah Morrin
'Geloof me, dat vraag ik mezelf ook af,' zegt ze en ik lach even. Blijkbaar kon ze niet zo geweldig op hakken lopen. Niet dat dat uitmaakt, want de meeste meiden kunnen dat niet. Sneakers waren gewoon handiger. Al zagen meisjes op hakken er wel veel sexyer uit. 'Als ik van mezelf zou denken dat ik nog moet trainen dan zou ik me niet opgeven voor de try-outs,' zegt ze scherp. Ugh wat haatte ik dat. Komt vooral omdat ik lui ben en het is veel te veel moeite om nog een scherpe opmerking terug te geven. Daar was ik niet zo van. Het moet op mijn manier gaan, anders niet. Dan ging ik gewoon opzoek naar een ander slachtoffer. Maar niet bij Erin. Want ik moet eerst nog uitzoeken of ze een Sembilan is of niet. 'Zo te horen zal je vast heel goed zijn,' zeg ik dan ook maar. 'Zullen we verder zoeken naar de conciërge?' vraagt ze. 'De les begint bijna namelijk,' vervolgt ze haar zin. Ik knik. 'Natuurlijk,' zeg ik en ik begin weer met lopen. We lopen de gang door, en om het hoekje zit de conciërge. 'Violá, we zijn er,' zeg ik glimlachend en ik ga aan de kant staan zodat Erin met de conciërge kan praten.
Lexi Phine
Terwijl ik afscheid neem van Yuki, komt er een jonge naar me toegelopen. Nee eh straks is het weer een vriend van Lexi waar ik niks van weet. Het gesprek met Yuki was nog maar net goed afgelopen, maar misschien was Yuki ook een beetje goedgelovig. Tot mijn opluchting vroeg de jongen gewoon waar lokaal 204 was. Ik glimlach even, maar schud dan blozend mijn hoofd. Hoe moest ik nu weten waar alle lokalen zaten? Wel had ik geluk, want ik had zelf ook in 204 les. Maar als deze jongen niet wist waar het lokaal was, dan was hij misschien nieuw hier. 'Nee, sorry,' zeg ik dan ook blozend. 'Maar ik heb er ook les, dus ik denk dat we maar gewoon moeten gaan zoeken,' zeg ik schouderophalend. Ik keek even rond op zoek naar bordjes of iets waaraan ik kon aflezen waar nu precies welke lokalen zaten. Alleen vond ik die niet echt.
I knew you were trouble.