• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lahey schreef:
    (...)

    Dat soort RPG's lopen meestal ook snel dood. Er zijn van dat soort al meerdere geweest en die hielden het niet lang vol.

    Dat klopt. Internaat dingen houden niet erg lang. Helaas.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat klopt. Internaat dingen houden niet erg lang. Helaas.


    Dat is inderdaad jammer, maar misschien kunnen we een goede verhaallijn verzinnen.

    En ik denk dat het een goed idee is als de invullijst in het Engels ingevuld moet worden, dan kan je gelijk zien of iemand een beetje goed kan schrijven in het Engels.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een Engelse RPG? I'm in!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb een ideetjes voor een Engelse RPG opgeschreven, ik zal het zometeen even overtypen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Zou ik misschien ook op die lijst mogen? Ik schrijf over het algemeen redelijk lange posts, behalve als er een gesprek aan de gang is.
    Ik had hiervoor trouwens al een ander profiel op Q, maar heb die wegens fakers voor de zekerheid verwijderd. Dus heb ik meer ervaring met RPG's dan mijn profiel aangeeft.


    Fuck the government.

    xEvangeline schreef:
    Zou ik misschien ook op die lijst mogen? Ik schrijf over het algemeen redelijk lange posts, behalve als er een gesprek aan de gang is.
    Ik had hiervoor trouwens al een ander profiel op Q, maar heb die wegens fakers voor de zekerheid verwijderd. Dus heb ik meer ervaring met RPG's dan mijn profiel aangeeft.

    Je kunt je profiel niet verwijderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xEvangeline schreef:
    Zou ik misschien ook op die lijst mogen? Ik schrijf over het algemeen redelijk lange posts, behalve als er een gesprek aan de gang is.
    Ik had hiervoor trouwens al een ander profiel op Q, maar heb die wegens fakers voor de zekerheid verwijderd. Dus heb ik meer ervaring met RPG's dan mijn profiel aangeeft.

    + Ben je Rebecca, want dan vind ik dat je niet op de lijst mag. Je reageerde vaak heel eventjes en liet je personage dan gewoon hangen waardoor de ander niet door kon of je maakte je personage heel erg sterk waardoor niemand er iets tegen kon doen. Ik vond RPG'en met jou vaak heel erg vervelend, dit door de bovengenoemde redenen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 15:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh en ik keek even in je GB en vond dit, nog een erg goede reden om niet op de lijst te komen lijkt mij:

    Aragog zei op 12 aug 2012 - 12:33:
    Zou je misschien -wat vaker- kunnen reageren in [RPG] The ship of dreams OO2? We willen voorkomen dat het doodloopt.. :')

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 15:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    The new World

    It's 2179, a whole new, different world has began. Finally, all the wars are over, the only thing left is peace and one, big county, on the continent of formal Australia. All the other continents were destroyed in a big, nuclear war. Only five million people are still alive.
    In this new world there's only one leader, one ruler. One leader with his own, hard rules and punishments for the breakers. One religion, only death for the disbelievers.
    Of course, this is not everyones perfect world. One group of young people, underground, tries to escape this 'perfect' world. They live normal lives, only to survive in the meanwhile. They do everything to disobey the new leader. They are the rebellion.

    Oké ,ik heb hem nog niet nagekeken op fouten ofzo. (cat) En hij is nog niet helemaal uitgewerkt natuurlijk.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    The new World

    It's 2179, a whole new, different world has began. Finally, all the wars are over, the only thing left is peace and one, big county, on the continent of formal Australia. All the other continents were destroyed in a big, nuclear war. Only five million people are still alive.
    In this new world there's only one leader, one ruler. One leader with his own, hard rules and punishments for the breakers. One religion, only death for the disbelievers.
    Of course, this is not everyones perfect world. One group of young people, underground, tries to escape this 'perfect' world. They live normal lives, only to survive in the meanwhile. They do everything to disobey the new leader. They are the rebellion.

    Oké ,ik heb hem nog niet nagekeken op fouten ofzo. (cat) En hij is nog niet helemaal uitgewerkt natuurlijk.

    Endure heeft net zoiets gemaakt, is ook iets met een nieuwe wereld in de toekomst en dat de oorlog net voorbij is, alleen zijn de jongeren dan de enige overlevende.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Endure heeft net zoiets gemaakt, is ook iets met een nieuwe wereld in de toekomst en dat de oorlog net voorbij is, alleen zijn de jongeren dan de enige overlevende.


    Het is helemaal niets hetzelfde dus. Hier is er al een nieuwe beschaving opgebouwd zijn zijn er jongeren die ertegen in gaan, niet jongeren die moeten overleven in een lege wereld. Heb je het wel goed begrepen?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)

    Het is helemaal niets hetzelfde dus. Hier is er al een nieuwe beschaving opgebouwd zijn zijn er jongeren die ertegen in gaan, niet jongeren die moeten overleven in een lege wereld. Heb je het wel goed begrepen?

    ja ik heb dat begrepen, het deed me er alleen aan denken.

    Ebola schreef:
    The new World

    It's 2179, a whole new, different world has began. Finally, all the wars are over, the only thing left is peace and one, big county, on the continent of formal Australia. All the other continents were destroyed in a big, nuclear war. Only five million people are still alive.
    In this new world there's only one leader, one ruler. One leader with his own, hard rules and punishments for the breakers. One religion, only death for the disbelievers.
    Of course, this is not everyones perfect world. One group of young people, underground, tries to escape this 'perfect' world. They live normal lives, only to survive in the meanwhile. They do everything to disobey the new leader. They are the rebellion.

    Oké ,ik heb hem nog niet nagekeken op fouten ofzo. (cat) En hij is nog niet helemaal uitgewerkt natuurlijk.

    Een RPG in het Engels, klinkt interessant. Ik RP liever in het Engels eigenlijk :].
    En ja, wat je kan doen is de hierarchie van de rebellen en de onderdanen van de leider uitwerken, eventueel een kaart van de omgeving, collaborateurs/spionnen ed, mensen van de rebellen die gevangen zijn genomen door de dictator en diens onderdanen and so on. Zo kun je mooie situaties openleggen in de RPG, kunnen mensen zich mooi tegoed doen in hun rol. Heh, lijkt me eigenlijk best leuk om die shit uit te werken, lol.
    Anyhow, it could become something awesome, afhankelijk hoe je 't uitwerkt ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ebola schreef:
    The new World

    It's 2179, a whole new, different world has began. Finally, all the wars are over, the only thing left is peace and one, big county, on the continent of formal Australia. All the other continents were destroyed in a big, nuclear war. Only five million people are still alive.
    In this new world there's only one leader, one ruler. One leader with his own, hard rules and punishments for the breakers. One religion, only death for the disbelievers.
    Of course, this is not everyones perfect world. One group of young people, underground, tries to escape this 'perfect' world. They live normal lives, only to survive in the meanwhile. They do everything to disobey the new leader. They are the rebellion.

    Oké ,ik heb hem nog niet nagekeken op fouten ofzo. (cat) En hij is nog niet helemaal uitgewerkt natuurlijk.



    Klinkt leuk (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die RPG klinkt trouwens wel baas, een groepje mensen die er tegen zijn en dus overal er tegenin gaan :'D Maar heb je daar niet best wat mensen voor nodig?
    Misschien 1 of 2 die wel gewoon dat leven leiden (te bang om in opstand te komen ofzo), misschien 2 die het doel hebben om de schuilplaats van de 'herrieshoppers' te vinden en ze te arresteren enzo en dan nog ongeveer 1 leider en 3 leden van die ondergrondse groep, dan kom je uit op ongeveer 8 mensen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.