• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    General schreef:
    Mijn username is trouwens veranderd van Cottoncloud naar General ^^
    En ik heb al een poosje een idee in mijn hoofd waar ik graag mensen van dit topic in wil hebben, maar ik moet nog de tijd krijgen om het uit te werken..


    Vertel op! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had dit topic geopend om te kijken wat mensen ervan vonden, maar het loopt niet zo storm x)
    Het gaat in het kort over een eiland in de lucht met mensen die gekruist zijn met dieren.


    yeehh

    Ik wil wel graag er op. Ik ben nog niet zo actief in het RPGen op deze site, omdat ik nog niet echt leuke heb gevonden of ze moeten nog beginnen. Je kan wel een kijkje nemen in Bewitched hier, daar heb ik een paar reacties.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Zover ik weet pas ik ook op die lijst, maar als je een stukje wilt van mij moet je het maar zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yes, me me me. Dat ik dit topic nooit eerder gezien heb. D:
    -Oh, ik was toen op vakantie haha-


    Your make-up is terrible

    Ik zet jullie er wel op, vertrouw jullie wel ;p
    Kent iemand nog RPG's die voldoet aan de 5 punten?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 18:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik zet jullie er wel op, vertrouw jullie wel ;p
    Kent iemand nog RPG's die voldoet aan de 5 punten?

    GWMT maar die is zo goed als dood, geloof ik.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    GWMT maar die is zo goed als dood, geloof ik.


    Ik zit vast, kan niet schrijven daar.. :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik zit vast, kan niet schrijven daar.. :<

    ik ook, mijn post is daar als laatste. Eigenlijk best jammer, hij was leuk!

    Aotearoa schreef:
    (...)
    ik ook, mijn post is daar als laatste. Eigenlijk best jammer, hij was leuk!


    Het was de eerste echte RPG hier, daarna ging ik er meer maken en voila, kijk nu :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het was de eerste echte RPG hier, daarna ging ik er meer maken en voila, kijk nu :p

    goed idee. Hij was echt super om in te beginnen en het een beetje te leren.

    en project morbid is ook best goed, met lange stukken enz, maar die is niet meer super actief, we spelen nog maar met 4 geloof ik. En the habit was goed, maar die is ook dood. Ze gaan beide over ongeveer hetzelfde.

    Wat is GWMT voor een rpg?
    Anders maak ik ook nog een keertje een goed rpg x3

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:57 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Wat is GWMT voor een rpg?
    Anders maak ik ook nog een keertje een goed rpg x3

    Geen Weg Meer Terug. Ging over vampieren, maar het hele verhaal weet ik niet. Ik ben ergens ingesprongen.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Geen Weg Meer Terug. Ging over vampieren, maar het hele verhaal weet ik niet. Ik ben ergens ingesprongen.


    Aha oke.


    Aan niets denken is ook denken.