• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sirens ---> Carmenta


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Regel 1 aangepast, aangezien niet iedereen dit lijkt te begrijpen!
    1) Graag langere stukken schrijven (rond 400 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb net 5 langen zinnen genomen en dan ook echt lang en dan kom je op 121 woorden. Doe dat maar 3 en je komt uit op 363. Dus het klopt ongeveer wel ja :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoewel ik heb nu dit in een RPG:

    Nightshade

    Ze sloeg haar ogen neer. Volgens slikte ze onze leugen. Ik hoopte het met heel mijn hart, want ik had niet echt zin om nog meer moeite te doen voor een mens. Als het door zou gaan zou ik haar of vermoorden of veranderen. Hypnose zou toch uiteindelijk alleen maar voor meer problemen zorgen. Behalve als ik het perfect doe en dat is nog best moeilijk.
    "Het is goed." zei ze uiteindelijk en schudde haar hoofd. Ondertussen stond ze op. Ik keek haar aan terwijl ze op stond en keek bezorgd naar haar.
    "Ik eh, ga maar eens." verzuchtte ze en ze boog naar ons. Daarna draaide ze zich om. Kon ik haar nu wel laten gaan? Zou ze nu niet alleen maar gevaarlijker zijn? Als ze Rikki of Sal tegenkomt dan heb ik een probleem. Dan zouden ze alle drie iets vermoeden en dat kan ik ook niet gebruiken. 'Godver!' schold ik bij mezelf en keek toen naar Ayaki. "Wat nu?" gebaarde ik naar hem. Ik wist gewoon even niet wat ik moest doen en had zijn hulp nodig. Op sommige momenten kon je niet alles alleen doen en dit was er een van.

    En dat zijn maar 195 woorden...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is ook niet super lang :P
    Zal ik er anders 300 van maken? Das iets meer dan 15 regels ongeveer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik denk dat het makkelijker zou gaan als mensen niet zo gaan letten op het aantal regels, maar het meer zien als een mini verhaaltje waar ze zo goed mogelijk de dingen die anderen deden in willen verwerken en hun eigen personage mooi naar voren willen laten komen en niet blijven denken van: 'ow ik moet 15 regeld/400 woorden'

    Die tips die je erbij hebt gezet zijn superhandig ^^


    yeehh

    Endure schreef:
    Dat is ook niet super lang :P
    Zal ik er anders 300 van maken? Das iets meer dan 15 regels ongeveer.

    Nee, hij is inderdaad niet super lang. Ik kan het wel hoor, daar niet van. Die zijn dan een half A4'tje ofzo.
    Maar de post die ik net neerzette (heb hem trouwens wel uitgebreid in de RPG zelf) komen nu eenmaal vaker voor als je met meer dan 1 persoon tegelijk RPG't. Dus 300 lijkt me inderdaad beter.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Neeee, inderdaad niet super lang. Soms maak ik ook heel erg lange post. Die zijn dan een A4'tje ofzo. Geen idee, lang. Maar dat soort posts komen vaker voor als je met 2 personen RPG't. Dan kun je niet zomaar iets doen. Dus 300 lijkt me realistischer.

    huh dit snap ik even niet meer?

    Aotearoa schreef:
    (...)
    huh dit snap ik even niet meer?

    Zo aangepast. Ik ben moe en dan schrijf ik scheef.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, hij is inderdaad niet super lang. Ik kan het wel hoor, daar niet van. Die zijn dan een half A4'tje ofzo.
    Maar de post die ik net neerzette (heb hem trouwens wel uitgebreid in de RPG zelf) komen nu eenmaal vaker voor als je met meer dan 1 persoon tegelijk RPG't. Dus 300 lijkt me inderdaad beter.

    300 woorden vind ik (met wat ik nu RPG) niet veel, eerder aan de mindere kant. MAar het kan inderdaad soms wat lastig zijn als je maar met 1 persoon RPGt maar ook dan kun je posts van 500 woorden schrijven ofzo, maar dan moet de andere ook meer schrijven, of meer van de omgeving/gevoelens/verleden erbij gebruiken.

    Het gaat mij meer om de (schrijf)kwaliteit van de post, en dat hij redelijk lang is. Maar echt woorden tellen doe ik niet. Het wisselt bij mij ook nog wel qua lengte, of ik inspiratie heb of niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Het gaat mij meer om de (schrijf)kwaliteit van de post, en dat hij redelijk lang is. Maar echt woorden tellen doe ik niet. Het wisselt bij mij ook nog wel qua lengte, of ik inspiratie heb of niet.


    Schrijfkwaliteit is vaak minder als ze korter zijn ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Eh bah, si dat één forum voor één RPG? Daar heb ik altijd zo'n hekel aan :p


    Nou, als je echt een beetje uitgebreid wilt RPG'en(en al helemaal over het onderwerp waar het forum over gaat) heb je dat wel nodig, geloof me ;)


    Ontopic: An English RPG sounds good to me!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    (...)

    Nou, als je echt een beetje uitgebreid wilt RPG'en(en al helemaal over het onderwerp waar het forum over gaat) heb je dat wel nodig, geloof me ;)


    Ontopic: An English RPG sounds good to me!


    Die is er ondertussen al.
    Here you go


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.