• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Schrijfkwaliteit is vaak minder als ze korter zijn ;]


    True, true.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik denk dat ik wel aan deze punten voldoe, al doe ik momenteel niet mee aan een RPG.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Frey is trouwens > Isuzu geworden.


    Ik vind trouwens de regel dat personages niet telkens 1 op 1 gesprekken gaan voeren, maar elk personage in het rog elkaar wel op een gegeven moment leert kennen of weet wie hij / zij is ook wel een mooie. Want het is ( vind ik) zoveel leuker als 4 personen tegelijk met elkaar wat aan het doen zijn in plaats van steeds privé gesprekjes. Dat dat veel geeurt, valt je wel een beetje op. Oke, nu kom ik echter over als een zeurdoos, maar dat stoort me.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ik vind trouwens de regel dat personages niet telkens 1 op 1 gesprekken gaan voeren, maar elk personage in het rog elkaar wel op een gegeven moment leert kennen of weet wie hij / zij is ook wel een mooie. Want het is ( vind ik) zoveel leuker als 4 personen tegelijk met elkaar wat aan het doen zijn in plaats van steeds privé gesprekjes. Dat dat veel geeurt, valt je wel een beetje op. Oke, nu kom ik echter over als een zeurdoos, maar dat stoort me.

    Ik ben het met je eens hoor. Gelukkig laat ik mijn personage met verschillende mensen praten of soms meerdere tegelijkertijd. Natuurlijk praat je op een gegeven wel meer met 1 persoon, omdat dat bij je personage past of die persoon belangrijk is. (Vampiermeester + leerling bijvoorbeeld.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens hoor. Gelukkig laat ik mijn personage met verschillende mensen praten of soms meerdere tegelijkertijd. Natuurlijk praat je op een gegeven wel meer met 1 persoon, omdat dat bij je personage past of die persoon belangrijk is. (Vampiermeester + leerling bijvoorbeeld.)


    Ja, precies.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oooh, dat vind ik een goede. Heb me vaak genoeg gestoord aan mensen die hun twee personages meteen samen laten klitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Oooh, dat vind ik een goede. Heb me vaak genoeg gestoord aan mensen die hun twee personages meteen samen laten klitten.


    Ik dus ook. En dan heb je personages in de rpg die elkaar gewoon geen enkele keer zien, terwijl het rpg al heel ver is. Dan heb je dus eigenlijk allemaal aparte verhaallijnen binnen 1 rpg terwijl je 1 samenkomende verhaallijn in een rpg zou moeten krijgen [als je begrijpt wat ik bedoel].


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik snap je (:
    Ik wil jade in de strijd gooien, maar weet nog niet precies hoe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik snap je (:
    Ik wil jade in de strijd gooien, maar weet nog niet precies hoe.


    Hmm, ja das lastig. Ik ga sowieso nog op verkenning met mijn personage en ik denk dat de anderen dat ook nog gaan doen.
    Verzin een leuk plotje ofzeuh.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:39 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Kan jouw personage niet langskomen? :Y) Haha, heb moeite met opstarten met schrijven nu ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heet nu btw Carmenta ipv Sirens.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Endure schreef:
    Kan jouw personage niet langskomen? :Y) Haha, heb moeite met opstarten met schrijven nu ;p


    Yes, he sure can. Maar hij is nu nog even bezig. Dan zul je dus nog even moeten wachten totdat hij op verkenning gaat.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:30 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben het eens met de lijst, maar volgens mij mist er nog iemand. ;#

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:15 ]

    Corallo schreef:
    Ik ben het eens met de lijst, maar volgens mij mist er nog iemand. ;#

    Als je jezelf bedoelt kun je vragen of je erop mag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.