• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit heb ik tot nu toe.



    It's 2179, a whole new, different world has began. Finally, all the wars are over, the only thing left is peace and one, big county, on the continent of formal Australia. All the other continents were destroyed in a big, nuclear war. Only five million people are still alive.
    In this new world there's only one leader, one ruler. One leader with his own, hard rules and punishments for the breakers. One religion, only death for the disbelievers.
    Of course, this is not everyones perfect world. One group of young people, underground, tries to escape this 'perfect' world. They live normal lives, only to survive in the meanwhile. They do everything to disobey the new leader. They are the rebellion.It's 2179, a whole new, different world has began. Finally, all the wars are over, the only thing left is peace and one, big county, on the continent of formal Australia. All the other continents were destroyed in a big, nuclear war. Only five million people are still alive.
    In this new world there's only one leader, one ruler. One leader with his own, hard rules and punishments for the breakers. One religion, only death for the disbelievers.
    Of course, this is not everyones perfect world. One group of young people, underground, tries to escape this 'perfect' world. They live normal lives, only to survive in the meanwhile. They do everything to disobey the new leader. They are the rebellion.

    Rules:
    - Write at least 15 lines.
    - No Mary Sues allowed
    - Only English!
    - If you're insecure or just not sure about your grammar or spelling, you can ask for help.


    Available roles:

    Rebellion -including one leader-

    Fill in:
    Character:
    Name:
    Age:
    Gender:
    Inner:
    Appearance:
    Extra:


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige hoor, haha. Als er mensen zijn die willen meehelpen aan het opzetten van die RPG, zou ik dat erg fijn vinden, zoals jullie nu ook helpen met ideetjes. Zo word hij nog veel leuker, met veel meer mogelijkheden.
    Trouwens Endure, moet ik er nog bij vermelden dat ze voor hulp of Engelse controle bij jou terecht kunnen?


    Jahoor, mag wel (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ebola schreef:
    Dit heb ik tot nu toe.

    (...)


    Awesome cover


    Aan niets denken is ook denken.

    Ebola schreef:
    Dit heb ik tot nu toe.

    (...)


    Supercoole cover! Het klinkt echt geweldig ^^
    De beschrijving staat er alleen dubbelop :3

    En het valt me echt op dat 1D de rpg topics ook al over begint te nemen o-o
    Nja, zolang er nog dit soort rpg's zijn hoor je mij haast niet klagen ^^


    yeehh

    Cool, ik ga ook cover proberen te maken, vind ik leuk :'D
    En gaat deze RPG ook wat langzamer? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Cool, ik ga ook cover proberen te maken, vind ik leuk :'D
    En gaat deze RPG ook wat langzamer? (:


    Ik denk niet dat het erbij hoeft, omdat het al verplicht 15 regels is en in het Engels. Dan kan je niet zo snel posten als in sommige RPGs.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het erbij hoeft, omdat het al verplicht 15 regels is en in het Engels. Dan kan je niet zo snel posten als in sommige RPGs.


    Haha, ik hoop het (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dankjewel voor de cover opmerkingen *O* Ik heb haar via een PB gevraagd of ze een cover wilde en dit is wat eruit kwam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die letters zijn gaaf :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die letters zijn gaaf :Y)

    Danku.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat klinkt echt super awesome! I love it :3


    I knew you were trouble.

    Lahey --> Reyna


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij is er eindelijk! Het vertalen was erg veel werk, ik ben nu echt moe haha. Foutjes mogen er altijd uitgehaald worden, graag zelfs.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    CyberLord schreef:
    (...)
    + Ben je Rebecca, want dan vind ik dat je niet op de lijst mag. Je reageerde vaak heel eventjes en liet je personage dan gewoon hangen waardoor de ander niet door kon of je maakte je personage heel erg sterk waardoor niemand er iets tegen kon doen. Ik vond RPG'en met jou vaak heel erg vervelend, dit door de bovengenoemde redenen.

    Nee, ik ben niet Rebecca! Mijn vorige profiel was die van Syrinx, waarop ik nog een keer kan inloggen als je me niet gelooft. Ik ben juist lastiggevallen door Rebecca, waardoor ik mijn profiel heb opgezegd.
    En dat geval van Ship of Dreams heeft te maken met het feit dat ik nogal moeilijk in kon springen én ik was in die tijd op vakantie, wat ik gemeld had.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:59 ]


    Fuck the government.

    Endure schreef:
    (...)

    Wat was haar vorige account, weet je dat misschien?
    En we hebben niks aan 'redelijk' lange posts, want dat zijn meestal dingetjes van 10 regels en als je personage in gesprek is hoor je ook nog een fatsoenlijk stuk te kunnen schrijven.

    Haar vorige account was die van RANDOMN3RD of zo. Ik heb weliswaar contact met haar gehad, maar zij is dan ook de rede waarom ik een ander profiel heb aangemaakt.
    En als je wilt kan ik je wat geschreven posts van mij laten zien. Bij simpele RPG's schrijf ik natuurlijk korter dan bij die met een dieper verhaal. Maar ik hou van schrijven en wanneer ik dat doe, schrijf ik veel.


    Fuck the government.