• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LacunaCoil schreef:
    Ik plaats het idee wel hier neer:
    Ik heb een idee voor een Hunger games RPG, want ik heb weer zin om er eentje te maken. Niet het gebruikelijke hunger games RPG waar iedereen iemand speelt in een district, word gestuurd naar het capitol , word na 3 topics eindelijk in de arena geknikkerd en niemand gaat dood D:.
    Ik had het idee om zelf dan Hoofd-spelmaker te spelen en maar 1 iemand kan winnen. Ik heb al een idee in mijn hoofd hoe er dan toch mensen dood kunnen. Natuurlijk ga ik in het topic alles helemaal uitwerken. Hoe het arena eruit ziet bevoordeeld en dan het met paint tekenen (Met coördinaten).

    Lijkt het jullie wat?


    Ik heb nog nooit aan een hungergames rpg meegedaan, maar op de manier waarop jij het wilt organiseren klinkt veelbelovend. Het is ook fijn dat het dan ook wat realistischer gaat met maar één winnaar. Ik zou het bijvoorbeeld niet zo erg vinden om dood te gaan, anders is het ook weer zo slap :3


    yeehh

    Hier is een link naar de RPG. Alles staat er uitgebreider ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik meld me aan. Heb zelf ook een RPG-forum dus ben welbekend met RPG.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Ik meld me aan. Heb zelf ook een RPG-forum dus ben welbekend met RPG.


    Eh bah, si dat één forum voor één RPG? Daar heb ik altijd zo'n hekel aan :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zet mij er ook maar op (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Je bent mij vergeten erbij te zetten =$
    Tenminste als ik goed genoeg ben voor de lijst =$


    I knew you were trouble.

    Nayade --> Keegan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jup I'm in :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Awesome (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HIj is echt lang.. En elke keer als ik een goede RPG ging zoeken kwam ik bij die one-rule dingen uit D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    HIj is echt lang.. En elke keer als ik een goede RPG ging zoeken kwam ik bij die one-rule dingen uit D:


    =(


    Aan niets denken is ook denken.

    Hopelijk joinen er nog wat bij surival of the fittest, ben mweer bezig met mijn personage ;a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hopelijk joinen er nog wat bij surival of the fittest, ben mweer bezig met mijn personage ;a


    Is i dan nog niet af? ;3
    Ik ga nu ook bezig met een maken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Is i dan nog niet af? ;3
    Ik ga nu ook bezig met een maken.


    Ben bezig met het verleden en straks komt het heden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn username is trouwens veranderd van Cottoncloud naar General ^^
    En ik heb al een poosje een idee in mijn hoofd waar ik graag mensen van dit topic in wil hebben, maar ik moet nog de tijd krijgen om het uit te werken..


    yeehh