• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lexus schreef:
    (...)

    Aha oke.


    Zodra mensen villa betraden, konden ze niet meer weg. In die villa huisden vampiers, sommige 'vegetarisch' (doodden geen mensen) en anderen waren moordenaars.
    Uiteindelijk waren we zover dat de mensen het huis uit konden en nu zitten ze verstrikt in een soort strijd onder de vampiers of iets dergelijks, er zit een vampierclan achter hun aan iig :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aotearoa schreef:
    en project morbid is ook best goed, met lange stukken enz, maar die is niet meer super actief, we spelen nog maar met 4 geloof ik. En the habit was goed, maar die is ook dood. Ze gaan beide over ongeveer hetzelfde.


    Jup, doe ik aan mee..alleen is het moeilijk om in te komen. Juist omdat we met vier zijn. xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Endure schreef:
    (...)

    Zodra mensen villa betraden, konden ze niet meer weg. In die villa huisden vampiers, sommige 'vegetarisch' (doodden geen mensen) en anderen waren moordenaars.
    Uiteindelijk waren we zover dat de mensen het huis uit konden en nu zitten ze verstrikt in een soort strijd onder de vampiers of iets dergelijks, er zit een vampierclan achter hun aan iig :p


    Haha, ik zou denk ik niet zo snel aan zo'n rpg meedoen, maar klinkt wel grappig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Endure schreef:
    (...)

    Zodra mensen villa betraden, konden ze niet meer weg. In die villa huisden vampiers, sommige 'vegetarisch' (doodden geen mensen) en anderen waren moordenaars.
    Uiteindelijk waren we zover dat de mensen het huis uit konden en nu zitten ze verstrikt in een soort strijd onder de vampiers of iets dergelijks, er zit een vampierclan achter hun aan iig :p

    dat is de betere uitleg!

    Sirens schreef:
    (...)

    Jup, doe ik aan mee..alleen is het moeilijk om in te komen. Juist omdat we met vier zijn. xd

    wie is je personage? Had het gezegd, we hadden wel iets verzonnen!

    ( Hahaha neee ik bedoel voor andere mijn personage is Liberty gek )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    ( Hahaha neee ik bedoel voor andere mijn personage is Liberty gek )

    ja sorry, ik voel me niet heel geweldig vandaag. Ja dat is inderdaad moeilijk.

    ( Haha niet erg :3 ik heb vandaag ook niet mijn dag dus kan je goed begrijpen. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Geen Weg Meer Terug. Ging over vampieren, maar het hele verhaal weet ik niet. Ik ben ergens ingesprongen.

    Ah yes, daar zat tevens mijn best uitgewerkte personage.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als er iemand is met een idee, ik wil er nog wel eens eentje starten, met deze regels.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Nayade = Keegan


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ebola schreef:
    Als er iemand is met een idee, ik wil er nog wel eens eentje starten, met deze regels.


    Misschien een Engelse? Dan kan ik mijn Engels verbeteren :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Misschien een Engelse? Dan kan ik mijn Engels verbeteren :Y)


    Een engelse RPG? Dat klinkt ook wel cool, doe ik gelijk nog wat aan school als i uitstelgedrag heb x)


    yeehh

    General schreef:
    (...)

    Een engelse RPG? Dat klinkt ook wel cool, doe ik gelijk nog wat aan school als i uitstelgedrag heb x)


    Ja, dat is dus helemaal mijn punt.
    Ik schrijf over het algemeen betere werkstukken sinds ik RPG, dus waarom niet in het Engels? ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een Engelse RPG zou wel leuk zijn, ik deed TTO Engels-Nederlands, en misschien kan 1 RPG erbij nog net wel ;P, ik zou zeker meedoen :3

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:43 ]


    Tijd voor koffie.