• We zitten in het jaar 2167, Kinderen worden niet meer alleen geboren, Als een kind geboren word krijgen ze een Daemen. Een Daemen kan van gedaanteveranderen en helpen de kinderen met de opvoeding. Ze zorgen dat de kinderen de goedde weg gaan, en zo ook de juiste opvoeding krijgen. Als het kind de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt word het kind als volwassen beschouwd en volgt er een operatie waarbij het kind en de Deamon van elkaar worden gescheiden.

    De tieners zitten in een groot gebouw, het gebouw is een soort ziekenhuis voor de operaties. De tieners moeten hier wachten tot ze hun behandeling krijgen. Maar natuurlijk zijn ze daar niet mee eens. De tieners zetten alles op alles om te ontsnappen, zodat ze hun daemon kunnen houden.


    Personages van deze RPG:

    Bluehope met Jasper christian Chambers
    Rechazame met Eliott Dustin Cooper
    Paddo met Nathan Cross
    Rider met Jadine Evelyn Algera
    Pineapples met Hannah Sophia Johhnson
    Feline met Emily Avelina Sinclair
    Emrys met Yael Pendragon
    Theep met Helle Luz Burtot

    Extra informatie:
    1. De baas is: Elizabeth Gold (speel ik)
    2. Kinderen hebben allemaal een eigen 'kamer' daar slapen ze samen met hun daemon.
    3. Kinderen kunnen ten alle tijden samen komen, behalve na de avond klok van 11 uur.
    4. Kinderen kunnen het 'ziekenhuis' niet uit, behalve naar de buitenplaats.

    Ruimtes
    1. Slaapkamers
    2. Eetzaal/kantine
    3. 'Operatie kamer'(verboden voor kinderen)
    4. Gezamelijke kamer/woonkamer
    5. Buitenplaats
    6. Kantoor Elizabeth Gold (verboden voor kinderen)
    7. Douches/toiletten

    het 'ziekenhuis' is eigenlijk een groot huis waar de kinderen in verblijven totdat ze 'geopereerd' worden. Kinderen mogen hier dus vrij rondlopen om er voor te zorgen dat ze zich meer op hun gemak voelen. Ze hebben wel tijden waar ze zich aan moeten houden.

    Elizabeth Gold
    Ik loop met grote passen door de grote gangen van mijn ziekenhuis, naar de ingang van het gebouw. Vandaag komen er weer een nieuwe 'lading' kinderen binnen. Ze weten niet wat er gaat gebeuren. Ik maak een grinnikend geluidje en wenk twee verplegers mee te lopen. Met grote passen loop ik stevig door en gooi de deur open. Ik kijk eens rond met een gemene grijns op mijn gezicht: "welkom kindertjes" Grijns ik, en kijk nogmaals over de kinderen heen.

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    *mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [La moi topica]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jasper christian Chambers
    Ik sta voor het grote gebouw. Ik had het vrij koud, maar dat had ik het wel vaker. Ik werp een blik op de deur als deze open word gegooid. Ik bekijk de vrouw even. Ze zag er aardig uit, maar ergens ook wel gemeen. Ik had de neiging om weg te lopen. Toch bleef ik staan, ik mocht hier vast niet nu weg lopen. Ik hield van weglopen van dingen die ik niet leuk vindt. Ik zuchtte diep en pakte mijn lieve diertje op.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik aaide Mason even over zijn hoofdje en strekte mijn rug, ik keek een beetje om me heen en zuchte kort. Ik had mezelf voor genomen om alles maar over me heen te laten komen en keek naar de vrouw, een rilling liep over mijn rug en ik trekt mijn mouwen over mijn handen. Ik kruisde mijn armen en voelde hoe Mason op mijnschouder sprong en keek hem even aan, ik liet mijn blik toen op het gebouw glijden en een tweede rilling liep over mijn rug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Yael Pendragon
    Gwaine blijft irriterend om mijn hoofd heen vliegen waardoor ik hem uit de lucht pluk en op mijn schouder zet. 'Wees nou eens voor een keer rustig kleine.' Het was ijzig koud buiten en zodra ik uitademde zag je rookwolkjes omhoog stijgen. Gwaine vloog weer van mijn schouder af om de wolkjes te volgen en zuchtend keek ik toe. Na nog even naar zijn nutteloos gevlieg te hebben gekeken hoorde ik een deur opengaan, zodra ik opkeek zag ik een vrouw staan met naast haar twee andere mensen. 'Gwaine, kom terug we moeten zo naar binnen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jadine Evelyn Algera

    Ik kijk strak naar de vrouw die aan is komen lopen. Die grijns op haar gezicht zint mij helemaal niet. Laat staan het 'Welkom kindertjes'. Ik ben geen kleuter. Mijn ogen schieten even naar Meph, die zich totaal niet op zijn gemak lijkt te voelen. Hij loopt onrustig heen en weer langs mijn voeten en blijft zo dicht mogelijk bij mij.
    Mijn ogen gaan de groep even rond en ik weet zeker dat ik niet de enige ben, die dit alles niet vertrouwt. Mijn ogen gaan weer naar de vrouw. Ik trek mijn wenkbrauwen op en sla ik mijn armen over elkaar.
    'Ook hallo,' zeg ik en mijn ogen vernauwen zich.


    Happy Birthday my Potter!

    Elizabeth Gold

    Ik kijk over de kinderen, sommige zien er bang uit, andere brutaal. Ik lach een keer en doe een stapje terug. "kom maar binnen' zeg ik met een zoet stemmetje. En wenk mijn verpleging een stapje opzij te doen. "Kom maar" lach ik als ik zie dat sommige twijfelen.

    Hannah Sophia Johnnson
    Ik zucht nog een keer en hoor de vrouw zeggen dat we mogen binnekomen en ik kijk even benauwd naar Mason, ik mocht haar niet en de toon in haar stem zinde me niet. Ik glimlach flauwtjes naar Mason maar besluit om gewoon naar binnen te lopen, ik zette een stap richting de deur van het gebouw en liet mijn armen weer langs mijn lichaam hangen. Met nog een enkele diepe adem haling liep ik het gebouw in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jadine Evelyn Algera

    Wat mij betreft mag ik haar vanaf nu wel een kinderlokker noemen. Ik bedoel, ze gedraagt zich echt zo. Het lijkt wel alsof we niet meer heel uit dit ziekenhuis geval zullen komen. Het zit mij echt niet lekker. Ik ga hoe dan ook uitvinden wat er mis is met dat mens en haar ziekenhuis.
    'Weet je zeker dat dit een goed idee is?' Ik kijk naar Meph en knik. Vervolgens stap ik met een lichtelijk arrogante uitdrukking het gebouw binnen.
    Als ik over de drempel ben, kijk ik weer naar de vrouw. Ik neem mij voor om haar goed in de gaten te houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Yael Pendragon
    De vrouw zegt dat we naar binnen mogen komen, waarschijnlijk moeten, en dus volg ik haar advies op. Als je hier te lang buiten zal blijven staan zal het ook niet goed voor je zijn aangezien het niet zo verbijsterend warm was. Eerder ijskoud, ja ijskoud dat was een goed woord. Gwaine vloog weer van mijn schouder af en was al voor mij binnen. Misschien wel een halve seconde eerder. Ik huiverde door het temperatuurverschil tussen buiten en hier binnen. Het rook hier overdreven schoon en het was zeker dat er niet veel kinderen woonden of de schoonmaaksters hier verdomd veel werk hadden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Helle Luz Bartot
    Ik kom aanrennen en zie dat de meeste anderen nog bezig zijn om naar binnen te gaan. Ik kom opgelucht tot stilstand en kijk om me heen. Het is een kil gebouw en ik krijg een angstig gevoel, alsof het gebouw doordrenkt is van slechtheid. De vrouw die waarschijnlijk de leiding heeft kijkt me met priemende ogen aan. Ik sla mijn ogen neer en loop snel achter de anderen aan.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    (Mijn topics :) Ik reageer als ik thuis ben van werk )

    (Oke.... Iemand zin om met Jasper te praten?)


    We've lived in the shadows for far too long.