• Jaha, want ik was gister bijna dood...
    We hadden gister schuimparty in ClubPlay en ik werd door een jongen opgetilt en onder de slurf gezet waar het schuim uitkwam, en ik viel tegen die jongen aan, toen vielen we bijde op de grond en kreeg ik allemaal schuim in m'n mond en neus en dus kon ik niet meer ademen. Ik helemaal naar lucht snakkend naar de bar toe kruipen mezelf omhoog heisen en die barvrouw gooit een fles water in m'n gezicht. Toen heb ik nog een halfuur staan trillen en op een snoepje gezogen wat ik van de EHBO gekregen had. Dus, dat was mijn bijzondere weekend verhaal.


    Hebben jullie nog iets meegemaakt?

    fotooo:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:42 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Oh hey, dat lijkt op mijn verhaal bij Skrillex. Ik stond vooraan met nog een vriendin, en toen eh .. ging het fout. Toen werd er van alle kanten in mijn rug getrapt en alles. Dus ik werd over het hek getild, en moest naar de EHBO. Was erg leuk - not. Er zat namelijk een jongen die alcohol/drugs had gebruikt, en aan het overgeven was naast het zakje. Dus daar was ik al snel weer weg hahahaa.


    To infinity and beyond •

    Leuk hè, uitgaan. No thanks. (cat)

    En nee, ik heb niks meegemaakt. (:


    You are beautiful, you are love.

    Zucht gaat er weer 1


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Zucht gaat er weer 1


    huh? hoezo?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Met uitgaan ben dans ik eigenlijk alleen non stop, en ik ben nog nooit misselijk geweest door de drank. Afijn, gister had ik een feestje, maar de rest van dit weekend zit ik een beetje avatar te kijken op nickelodeon.


    Alleen maar tranen van geluk

    Cydonia schreef:
    Leuk hè, uitgaan. No thanks. (cat)

    En nee, ik heb niks meegemaakt. (:


    comfort in c h a o s

    Gister was het Kapelse dag dus daar ben ik de hele middag en avond geweest
    En ik sta op de foto met Glennis Grace


    Ik ben de middelste die geplet wordt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben gisteren een beetje natgeregend. Ik ging vrijwillig buiten trainen, omdat ik 9 september een outdoor wedstrijd heb. Niet dat het heel erg was, met jas aan had ik het best warm. En een half uur later die ochtend waren m'n vrienden nat geregend. :P

    Straks om kwart over drie ga ik naar een verjaardag. Nu hoop ik dat het dan droog is, want wat een k*tweer is het vandaag. Nu is het dan droog, maar straks.. Geen idee.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nothing special. Ik hem mijn camera verkocht enne ik moet nu spullen inpakken voor belgië maar daar heb ik geen zin in.


    Aan niets denken is ook denken.

    Niets bijzonders gedaan, behalve achter de computer zitten. ;x


    A person who never made a mistake never tried anything new

    oei , does not sounds like fun !

    ik heb nog niet veel speciaal gedaan vandaag , straks ga ik wel op date met een jongen voor de eerste keer , best wel spannend ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.