• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn Engels is wel redelijk, ik spreek bijna heel de tijd Engels uit automatisme :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is ook goed om jezelf uit te leren drukken in het Engels. Hoe je bepaalde emoties noemt of gezichtsuitdrukkingen..
    Ook dingen omschrijven (:

    Dus, iemand leuk idee voor een Engelse RPG? Ik denk dat het er één moet zijn waar je niet te veel mensen voor nodig hebt..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb misschien wel een idee? Het is wel erg simpel xd Ik dacht aan iets als dat TV-programma Skins.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik heb misschien wel een idee? Het is wel erg simpel xd Ik dacht aan iets als dat TV-programma Skins.


    Leg uit (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Leg uit (:



    Ik ben nu te lui om het in mijn eigen woorden uit te leggen dus ik pluk even iets van internet. Het is alleen echt simpel xd

    Dit staat op IMDB:
    The story of a group of British teens who are trying to grow up and find love and happiness despite questionable parenting and teachers who more want to be friends (and lovers) rather than authority figures.

    En dit staat nog op Wikipedia:
    Its controversial storylines have explored issues such as dysfunctional families, mental illness (such as eating disorders), adolescent sexuality, substance abuse and death.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)


    Ik ben nu te lui om het in mijn eigen woorden uit te leggen dus ik pluk even iets van internet. Het is alleen echt simpel xd

    Dit staat op IMDB:
    The story of a group of British teens who are trying to grow up and find love and happiness despite questionable parenting and teachers who more want to be friends (and lovers) rather than authority figures.

    En dit staat nog op Wikipedia:
    Its controversial storylines have explored issues such as dysfunctional families, mental illness (such as eating disorders), adolescent sexuality, substance abuse and death.


    Vrijwel geen verhaallijn dus? Mensen die met elkaar op bepaalde manieren in contact komen en gewoon dus inderdaad liefde en geluk zoeken of iets in die richting, kan interessant zijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Engelse RPG? I'm in :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Vrijwel geen verhaallijn dus? Mensen die met elkaar op bepaalde manieren in contact komen en gewoon dus inderdaad liefde en geluk zoeken of iets in die richting, kan interessant zijn (:

    Dat loopt te snel dood is mijn ervaring. Je hebt op een gegeven moment niks meer te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat loopt te snel dood is mijn ervaring. Je hebt op een gegeven moment niks meer te doen.


    Exactly.


    Aan niets denken is ook denken.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat loopt te snel dood is mijn ervaring. Je hebt op een gegeven moment niks meer te doen.


    Dat hangt er vanaf hoe je speelt en of je interessante personages maakt ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Dat hangt er vanaf hoe je speelt en of je interessante personages maakt ;p

    Dat klopt ook weer, maar normale mensen doen niet snel rare dingen. Dan zou je dus echt een verkrachter of zo erbij moeten maken en dat past dan weer niet bij die verhalen lijn, zover ik dat kon lezen. Dus ja...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Of dat ze naar een internaat moeten voor moeilijk opvoedbare kinderen, maar dan kunnen ze niet vrij rondlopen.
    Of ze moeten samen een wereldreis maken ofzo?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat klopt ook weer, maar normale mensen doen niet snel rare dingen. Dan zou je dus echt een verkrachter of zo erbij moeten maken en dat past dan weer niet bij die verhalen lijn, zover ik dat kon lezen. Dus ja...


    Haha, ja doe een verhaal over verkrachters / loverboys / ongure personen / zwerfers / drugsverkopers in een hele arme buurt. Over the struggle of life in een achterstandswijk, waar het erg onrustig is en waar allerlei soorten mensen wonen. Arme studenten, halve hippie's die in kraakpanden wonen. En mensen van de milieuorganisatie die de wijk willen opknappen (puh)
    ~~
    Een psychiatrisch internaat! Waar allemaal mensen met ziektes / erge problemen rondlopen haha

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:13 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, ja doe een verhaal over verkrachters / loverboys / ongure personen / zwerfers / drugsverkopers in een hele arme buurt. Over the struggle of life in een achterstandswijk, waar het erg onrustig is en waar allerlei soorten mensen wonen. Arme studenten, halve hippie's die in kraakpanden wonen. En mensen van de milieuorganisatie die de wijk willen opknappen (puh)
    ~~
    Een psychiatrisch internaat! Waar allemaal mensen met ziektes / erge problemen rondlopen haha


    Misschien wel met bepaalde vooraf geselecteerde problemen? Want anders krijg je veel van hetzelfde denk ik.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, ja doe een verhaal over verkrachters / loverboys / ongure personen / zwerfers / drugsverkopers in een hele arme buurt. Over the struggle of life in een achterstandswijk, waar het erg onrustig is en waar allerlei soorten mensen wonen. Arme studenten, halve hippie's die in kraakpanden wonen. En mensen van de milieuorganisatie die de wijk willen opknappen (puh)
    ~~
    Een psychiatrisch internaat! Waar allemaal mensen met ziektes / erge problemen rondlopen haha


    Dat soort RPG's lopen meestal ook snel dood. Er zijn van dat soort al meerdere geweest en die hielden het niet lang vol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered