• Ikzelf vind het vaak leuk om een RPG te verzinnen met meer verhaal en waarin ook langere stukken geschreven worden en waarin de personages niet perfect zijn (Mary Sue). Daarom leek het me wel handig om, als ik weer eens een RPG wil openen, te weten wie dit nog meer leuk vinden in een RPG. Ik heb wel eens geprobeerd een min. aantal regels op te stellen die ze moesten schrijven, maar niemand hield zich hier aan, dus besloot ik het volgende:

    RPG'ers kunnen zich hier melden als ze;

    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Op die manier ontstaat er een lijst met RPG'ers die allemaal een beetje hetzelfde zoeken in een RPG. Als dan bijvoorbeeld één van ons een RPG opent kan hij of zij de rest PB'en om het te melden en op die manier ben je er van verzekerd dat er allemaal mensen meedoen aan je RPG die net als jijzelf RPG'en en je er dus ook zeker van bent dat je RPG toch niet ineens heel snel loopt, of dat jij uren werk steekt in een post dat de ander dan aan komt zettne met drie regels.


    Aanmelden voor op de lijst:
    Dit doe je als je het dus eens bent met alle vijf de eerder genoemde punten, als je wel graag korter schrijft en dergelijke moet je dus niet gaan zeggen dat je dat wel graag doet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb mijn Camebridge diploma op niveau CAE, maar ik wil graag CPE gaan doen en ik kan nog wel wat meer met Engels bezig zijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een Engelstalig RPG lijkt me ook wel leuk maar dan moet je wel zeker weten dat iemand op z'n minst een beetje fatsoenlijk Engels kan, anders staat de tekst vol spel-en grammatica fouten ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    lijkt me wel moeilijk in het engels, ookal kan ik beter denken in het engels, het opschrijven wordt dan echt een ramp.

    Lahey schreef:
    Een Engelstalig RPG lijkt me ook wel leuk maar dan moet je wel zeker weten dat iemand op z'n minst een beetje fatsoenlijk Engels kan, anders staat de tekst vol spel-en grammatica fouten ;p


    Zolang ze I met een hoofdletter schrijven en het verschil weten tussen there en they're en dergelijke moet het wel lukken ;p Als ze maar geen té grote fouten maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Zolang ze I met een hoofdletter schrijven en het verschil weten tussen there en they're en dergelijke moet het wel lukken ;p Als ze maar geen té grote fouten maken.


    Ik vrees dat die bij sommige wel komen xd Oh god, en als ze maar geen Nederlandse uitdrukkingen letterlijk naar het Engels vertalen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Ik vrees dat die bij sommige wel komen xd Oh god, en als ze maar geen Nederlandse uitdrukkingen letterlijk naar het Engels vertalen xd


    Now comes the monkey out of the sleeve!
    Nee, dan ga ik gewoon echt superstreng wezen, omdat het nóg vervelender leest dan slecht Nederlands. Ik bedoel, als je weet dat je geen Engels kan, typ het dan niet.. D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeeh een Engelse RPG klinkt leuk! :3


    I knew you were trouble.

    Klinkt leuk, een engelse rpg. Moet dit jaar examen engels doen, dus dat kan wel handig zijn op zich. Alleen ben ik bang dat ik misschien niet goed ben in engels schrijven, aangezien ik het niet veel doe. Maar ik zou het wel willen leren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben best bereid mensen te helpen met hun Engels, vragen beantwoorden of hun teksten doorlezen voordat ze hem posten ofzo..
    En je hebt altijd nog spellingscontrole voor de grootste fouten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klopt. Ik ben niet super slecht in engels hoor, maar als anderen heel erg goed zijn voel ik me zo noobish..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Klopt. Ik ben niet super slecht in engels hoor, maar als anderen heel erg goed zijn voel ik me zo noobish..


    Ik ben ook geen kei, heb mijn Cambridge maar net aan gehaald hoor ;p Het ligt ook aan het moment en waar ik over moet schrijven, zo had ik voor een Engels verhaal een A+ bij FLE, maar bij schrijven op mijn Cambridge weer wat minder, omdat het onderwerp me niet lag.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik ben ook geen kei, heb mijn Camrbdige maar net aan gehaald hoor ;p Het ligt ook aan het moment en waar ik over moet schrijven, zo had ik voor een Engels verhaal een A+ bij FLE, maar bij schrijven op mijn Cambridge weer wat minder, omdat het onderwerp me niet lag.


    Aha, oke ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn Engels is, al zeg is het zelf, wel goed. Sowieso als je het vergelijkt met de rest van mijn klas. Ik was laatst de enige die nog wist wat the Present/Past Continuous is ;p In literatuur haal ik meestal niet echt hoge cijfers maar ik ben te lui om daarvoor te leren a. Bij een grammatica proefwerk heb ik nog nooit lager dan een 7 gehaald, meestal zit ik rond de 8.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Mijn Engels is, al zeg is het zelf, wel goed. Sowieso als je het vergelijkt met de rest van mijn klas. Ik was laatst de enige die nog wist wat the Present/Past Continuous is ;p In literatuur haal ik meestal niet echt hoge cijfers maar ik ben te lui om daarvoor te leren a. Bij een grammatica proefwerk heb ik nog nooit lager dan een 7 gehaald, meestal zit ik rond de 8.


    Oké, dat is wel slecht.. :'D Ik was ook de enige zowat.
    Alleen ik heb nog wel wat opkrikdingen, ik twijfel vaak te veel aan mezelf wat Engels betreft.. Vandaar (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Engels is ook wel leuk ja. Ik ben er wel redelijk goed in, proefwerken altijd goed en op het hoogste niveau, B1 geloof ik. -hoger kan je niet halen bij ons- Alleen mijn grammatica is soms niet helemaal goed. Ik heb wel eens eerder in het Engels een RPG gedaan, maar toen was ik 14.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.