Omdat dit de eerste ronde is ben ik nog soepel. Iedereen mag zijn/haar gedicht nog aanpassen en het definitieve morgen (zondag 2/9 20:00) inleveren.
De volgende rondes krijg je alleen en ALLEEN met een zeer goede reden uitstel. Het excuus 'ik had de laatste paar dagen geen tijd' telt dan absoluut niet.
Ik geef je 6 dagen de tijd om iets in te leveren. Al weet je dat je de laatste paar dagen geen tijd hebt, begin dan eerder. Ik geef jullie niet voor niets 6 dagen de tijd. Anders kan ik jullie net zo goed maar 3 dagen de tijd geven.
Neem de tijd die ik je geef!
Vanaf de volgende ronde sta je uit de wedstrijd als je niet op tijd hebt ingeleverd met een slap excuus.
Ik wil niet gemeen/streng klinken, maar ik wil de wedstrijd graag lopende houden. Ik wil de mensen die het gewoon op tijd hebben ingeleverd niet laten wachten, ik wil het graag leuk en vlot houden.
Dus haat me niet
-Mensen die gewoon op tijd hebben ingeleverd/mensen met een goede reden voor uitstel hoeven zich niet aangesproken te voelen, maar houdt dit wel in je achterhoofd voor de volgende rondes.-
[ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:29 ]
#WWED - What Would Emma Do?