• Nieuw topic!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Broeder schreef:
    http://www.quizlet.nl/poems/16512/boodschappenlijstje-voor-een-kind/


    Hij is nog niet beschikbaar.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Klein vraagje; moet in het gedicht de situatie waar je spijt van hebt helemaal duidelijk zijn, of mag je het ook nog een beetje vaag houden (en dan bijvoorbeeld in de beschrijving uitleggen waar het op slaat)?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het spijt me, maar ik zal de maximale uitstel moeten aanvragen. Ik ben dit weekend bij mijn vader en heb daar geen internet. Zondagavond kom ik weer terug. Hopelijk lukt het me in het weekend een gedicht te schrijven, gisteren lukte het me echt niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ---

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 10:10 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wiarda schreef:
    Klein vraagje; moet in het gedicht de situatie waar je spijt van hebt helemaal duidelijk zijn, of mag je het ook nog een beetje vaag houden (en dan bijvoorbeeld in de beschrijving uitleggen waar het op slaat)?


    De situatie hoeft niet duidelijk te zijn, je hoeft het ook niet in je beschrijving te zetten tenzij je dat zelf graag wilt.
    Ik houd van vaag :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hier is mijn eerste opdracht. Ik dicht niet erg vaak dus het is een beetje vaag geworden, maar hopelijk is het wel voldoende. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zeven jaar


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kan ik uitstel krijgen? Ik ben net terug van vakantie, heb gigantisch last van mijn hoofdpijn (ik heb een chronische hoofdpijn, die afwisseld in hevigheid) en het gaat echt heel moeilijk voor me worden om morgen al in te leveren >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kan ik misschien ook uitstel krijgen? Ik wilde vandaag beginnen met het gedicht, maar ik was vandaag niet lekker en kon er niet aan toe komen. Twee dagen is denk ik genoeg, in die tijd ben ik wel weer beter en kan ik het schrijven. Erg bedankt!

    Ik ga nu werken. Als ik terug ben ong 21:00, wil ik alle inzendingen hebben!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ik dacht dat we het morgen in moesten leveren en ik heb vandaag gewerkt en ik moet over een halfuur weg naar een feestje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    http://www.quizlet.nl/poems/16560/afscheid/
    Omg, slecht ik kan het nog steeds niet. :c Elke keer als ik erover schrijf, klap ik dicht, maar tijd voor een nieuw gedicht heb ik niet. :3 Succes met nakijken! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Een bevrijde ziel
    Ik weet dat het heel slecht is, maar ik had me dus vergist in de dag en maar heel weinig tijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Junns schreef:
    (...)

    Hij is nog niet beschikbaar.


    FTFY ^^'


    All art is an imitation of nature.

    Sorry, het spijt me echt. Ik had de afgelopen drie dagen vrienden bij mij thuis zitten, dus ik kom echt (bijna) niks voor mezelf doen. Niet dat ik veel inspiratie had ofzo, maar toch. Ze zijn net de deur uit en ik denk niet dat ik nu nog even een gedicht kan verzinnen.


    We've lived in the shadows for far too long.