• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {En jij steelt mijn Headdesk :P}

    Damon

    'Jeej' Mompel ik waarna ik instap de auto start om vervolgens van de parkeerplaats de weg op te rijden naar een klein dorpje hier vlakbij en stop voor een kleine kroeg die Mystic Grill heet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Lizz
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op.
    ''Ik was niet echt van plan iets te doen, hoor,'' glimlachte ik, en keek hem aan. ''Jij wel?''


    Ryan

    'Niet bepaald, ik verveelde me nogal dus wou ik in eerste instantsie naar buiten gaan' Andwoorde ik schouderophalend.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, wou ipv wauw :"D]
    Lizz
    ''Ah, oké, dan kunnen we elkaar van de verveeldheid afhelpen. Tenzij je dat niet wilt,'' zei ik schouderophalend. ''Ik kan bijvoorbeeld wel een rondleiding gebruiken,'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik neurie zacht mee met de radio. Ik houd van de snelheid en van dit soort auto's. Ik kijk naar de kroeg waar Damon [ik typte bijna Daniël :')] voor stopt. Ik stap uit en loop dan samen met Damon richting de kroeg. Ik kijk even glimlachend naar Damon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    [Ellie, wou ipv wauw :"D]
    Lizz
    ''Ah, oké, dan kunnen we elkaar van de verveeldheid afhelpen. Tenzij je dat niet wilt,'' zei ik schouderophalend. ''Ik kan bijvoorbeeld wel een rondleiding gebruiken,'' grinnikte ik.


    [Technisxh gezien is het ook niet wou maar wilde. :Y) maar heel veel mensen zeggen wou :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Technisxh gezien is het ook niet wou maar wilde. :Y) maar heel veel mensen zeggen wou :\]

    Ugh ja, dat probeer ik mezelf al een tijdje af te leren :'D de ene keer lukt het, de andere keer niet. Lol :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Gaan we nou over op mijn slechte spelling? XD Ik ben verschrikkelijk in spelling en het kan me niets schelen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    Ugh ja, dat probeer ik mezelf al een tijdje af te leren :'D de ene keer lukt het, de andere keer niet. Lol :3


    [Zie je wel... -wbw- I RULE! I'M ALWAYS RIGHT MWUHAHAHA!

    Lol, kidding :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Gaan we nou over op mijn slechte spelling? XD Ik ben verschrikkelijk in spelling en het kan me niets schelen XD}

    [Ik heb de gewoonte om mensen te verbeteren, hihiih. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Ik heb de gewoonte om mensen te verbeteren, hihiih. :'D]


    {XD Volgens mij hebben erg veel mensen op Q dat, ik ben gewoon verschrikkelijk in spelling en maak veel fouten. En daarbij ben ik Net niet dyslectisch verklaart dus ik krijg er ook geen extra punten voor ofzo XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {XD Volgens mij hebben erg veel mensen op Q dat, ik ben gewoon verschrikkelijk in spelling en maak veel fouten. En daarbij ben ik Net niet dyslectisch verklaart dus ik krijg er ook geen extra punten voor ofzo XD}

    [Haha in ieder geval, vat het niet persoonlijk ofzo op :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Haha in ieder geval, vat het niet persoonlijk ofzo op :"D]


    {Doe ik niet XD Vooral niet omdat ik jullie mag XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {XD Volgens mij hebben erg veel mensen op Q dat, ik ben gewoon verschrikkelijk in spelling en maak veel fouten. En daarbij ben ik Net niet dyslectisch verklaart dus ik krijg er ook geen extra punten voor ofzo XD}


    [Heel veel mensen op Q spellen niet goed. En dat is wel rot dat je net niet dyslexie verklaart bent.


    En Ellie, wat vindt je van het idee dat ik Leslie dronken laat worden? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik neurie zacht mee met de radio. Ik houd van de snelheid en van dit soort auto's. Ik kijk naar de kroeg waar Damon [ik typte bijna Daniël :')] voor stopt. Ik stap uit en loop dan samen met Damon richting de kroeg. Ik kijk even glimlachend naar Damon.


    Damon

    Ik stap uit en loop vervolgens met haar naar binnen, de kroeg bestond uit een bar, een paar pool tafels en een paar gewone tafels om aan te kunnen zitten en ik sleepte haar mee naar de bar. 'Wat wil je drinken?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Heel veel mensen op Q spellen niet goed. En dat is wel rot dat je net niet dyslexie verklaart bent.


    En Ellie, wat vindt je van het idee dat ik Leslie dronken laat worden? :Y)]


    {XD Ik vind het idee goed, dan laat ik Damon ook dronken worden XD}


    Don't be like the rest of them, darling