• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Jij bent ouder dan mij, en dat blijf je ookal ben je plots een mens' Zeg ik grijnzend, 'Zich zorgen maken? Wat is hij, je moeder ofzo?' Vraag ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik neem nog een slok en lach een beetje. 'Nee, dat is hij niet. Hij is een jongen die om mij geeft,' zeg ik lachend. En ik stuur hem een berichtje. Hee liefste Jake, ik ben met Damon wat gaan drinken. Maak je geen zorgen om mij (: houvanjou! Xxxxxx.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    Na een hele tijd was hij klaar met rondleiden.
    ''Dankje,'' zuchtte ik glimlachend. ''Nu hoop ik dat ik niet zo snel verdwaald raak als gewoonlijk,'' voegde ik er grinnikend aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Ugh, en je beschermt en weet ik allemaal wat nog meer. En they again lived a happely ever after' Zei ik sarcastisch waarna ik een grote slok van mijn bier nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ryan

    'Hmm.. Dat gebeurt mij ook te vaak jammergenoeg, maar het is niet mijn schuld dat ze scholen zo groot maken. Van mij mogen ze de lokalen erweg halen, een stuk kleiner en een stuk leuker zonder lessen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet lachen en neem nog een slok. 'Een vraagje, heb jij iets tegen Jake? Of tegen stelletjes in het algemeen?' pest ik hem. En ik geef hem een por. Ik drink mijn drankje op en zeg dan. 'Ik ben niet van plan om dronken te worden,' en lach even. 'Ik vind dat meer iets voor jou. Jij wordt denk ik sneller dronken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Tegen stelletjes in het algemeen' Andwoorde ik grijnzend, 'Maar ik heb er een reden voor' voeg ik er aan toe, 'Hmm.. Ik wed dat jij eerder dronken word'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    Ik grinnikte.
    ''Inderdaad! Ik denk sowieso dat ik niet al te vaak naar de lessen ga, maar goed. We zouden een klacht moeten indienen,'' grapte ik, en lachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Je wedde ook dat je zou winnen met poolen, en dat is je ook niet gelukt,' zeg ik uitdagend glimlachend. 'Maar aangezien je een kans verdient om mij te verslaan, de weddenschap staat.' en om de daad bij het woord te voegen bestel ik voor ons beiden een shotje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ja ik denk echt dat ze luisteren naar iets als een klacht voor te grote scholen en te veel onzinnige lessen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon

    'Juist.. Ik ben nooit goed geweest in weddeschappen' Mompel ik grijnzend waarna het drankje aanpak, 'Proost'


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    Ik grinnikte.
    ''Zouden ze wel moeten doen,'' grijnsde ik, en haalde mijn schouders op terwijl ik tegen een muurtje leunde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik lach en zeg ook proost. In een keer giet ik het shotje achterover. Dat doe je met shotjes. Ze zijn klein en meestal is het het lekkers om die in een keer op te drinken. 'Je gaat ook de fout in met deze weddenschap,' zeg ik lachend. Ik voel de alcohol ligt door me heen stromen. Het voelt goed. Ik kan nog wel normaal praten. Normaal lopen. Normaal zien. Maar de drank is in best wel snelle tijd achter elkaar dus werkt het sneller. Ik word iets lacheriger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Tsja inderdaad, maar jammergenoeg doen ze dat niet.' Zeg ik grijnzend, 'Wat ben je nu vanplan te doen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    ''Hm-'' mompelde ik bedenkelijk, en haalde mijn schouders op.
    ''Jouw vervelen,'' grinnikte ik, en keek Ryan aan. ''Vertel eens iets over jezelf? Wat doe je graag?'' vroeg ik hem toen maar, terwijl ik met éen van mijn gekrulde haarlokken speelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''