• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    [Ellie, wou ipv wauw :"D]
    Lizz
    ''Ah, oké, dan kunnen we elkaar van de verveeldheid afhelpen. Tenzij je dat niet wilt,'' zei ik schouderophalend. ''Ik kan bijvoorbeeld wel een rondleiding gebruiken,'' grinnikte ik.


    Ryan

    'Hmm.. Dan zou ik je graag een rondleiding aanbieden' Zeg ik met een lichte grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Damon neemt me mee naar de bar en vraagt wat ik wil drinken. 'Het gebruikelijke, Bloody Mary,' zeg ik glimlachend. Ik kijk om me heen. Ik zie de pooltafels en grijns. Ik ga Damon uitdagen. 'Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is een overwinning voor mij,' zeg ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [YAY DAN HEEFT LILY ZO TWEE DRONKEN PERSONEN IN HAAR KAMER! --']
    Lizz
    Ik grijnsde.
    ''Dankjewel,'' zei ik toen oprecht, aangezien ik het niet zag zitten om verdwaald te raken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {XD Ik vind het idee goed, dan laat ik Damon ook dronken worden XD}


    [Yay! :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD Jeaahh, dat word gezellig}

    Damon

    Ik bestel een Bloody mary en een bier en kijk dan naar de pooltafels die Leslie ook heeft gezien, 'Ik zie wat jij ziet en ik denk dat ik ga winnen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik neem de Bloody Mary aan en neem er een slok van. Ik grijns naar Damon. 'Die weddenschap staat,' zeg ik lachend. En ik loop richting de pooltafels. 'De verliezer moet?'vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Ik loop achter haar aan waarna ik een slok neem van mijn bier en die vervolgens op de rand van de pool tafel neerzet, 'Hmm.. Jij mag bedenken wat de verliezer moet doen, mens gaat voor' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij grijnst naar me. Ik neem nog een slok en zet dan ook mijn drinken op de rand. 'Oke... Ik mag dus kiezen,' zeg ik met een lachje. 'Latem we het simpel houden, diegene haalt een drankje voor de ander.'ik grijns naar hem. 'Je kan het toch wel aan om een drankje voor me te halen?' vraag ik dan. Ik zet de spullen klaar. En ik geef hem een keu aan. Ik krijt de bovenkant in en ga dan klaarstaan. 'Watch me,' zeg ik. En ik leun over de tafel en schiet af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    [YAY DAN HEEFT LILY ZO TWEE DRONKEN PERSONEN IN HAAR KAMER! --']
    Lizz
    Ik grijnsde.
    ''Dankjewel,'' zei ik toen oprecht, aangezien ik het niet zag zitten om verdwaald te raken.


    Ryan

    'Geen probleem' Zeg ik grijnzend waarna ik haar rondleid door de school beginnend bij het muzieklokaal en eindigend bij de kantine.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij grijnst naar me. Ik neem nog een slok en zet dan ook mijn drinken op de rand. 'Oke... Ik mag dus kiezen,' zeg ik met een lachje. 'Latem we het simpel houden, diegene haalt een drankje voor de ander.'ik grijns naar hem. 'Je kan het toch wel aan om een drankje voor me te halen?' vraag ik dan. Ik zet de spullen klaar. En ik geef hem een keu aan. Ik krijt de bovenkant in en ga dan klaarstaan. 'Watch me,' zeg ik. En ik leun over de tafel en schiet af.


    Damon

    'Daar kan ik mee leven' Zeg ik grijnzend, 'Al denk ik dat je de afgelopen 100 jaar ook wel genoeg geld hebt verdient voor een drankje' Zeg ik terwijl ik met mijn handen op de rand leun en kijk wat ze doet.

    {Ik was al aan het nadenken hoe zo'n ding heet.. Keu blijkbaar XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik pool weleens, vandaar ^.^ jk spoel wel even door met her spel :Y)]

    Leslie Day
    Ik lach en drink af en toe van mijn drankje. We gaan redelijk gelijk aan elkaar op en het potje komt bijna tot zijn einde. 'Ja, daar heb ik genoeg geld voor,' zeg ik dan. 'Maar jij ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Ik heb thuis wel een pooltafel maar weet niet heel goed hoe ik moet spelen}

    Damon

    'Mooizo, ik heb besloten dat ik dit niet ga winnen aangezien jij hier veel beter in bent dus ik haal wel wat te drinken weg ik als ik de laatste slok van mijn bier heb opgedronken. 'Wat wil je drinken? Hetzelfde?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik grijns naar hem, 'Je geeft je al gewonnen?' zeg ik dan. En ik schiet de zwarte bal erin en heb het potje gewonnen. 'Ja, hetzelfde alsjeblieft,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Ja, want dat had ik kunnen verwachten' Zeg ik doelend op het fijt dat zei gewonnen heeft en vervolgens naar de bar loop om vervolgens een bloody marry en weer een biertje te bestellen en terug te lopen. 'Dus, wat gaan we nu doen? Dronken worden?' Zeg ik grijnzend, 'Yong and wild and free. Alleen geld het eerste niet meer.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Ik ben nu wel echt jong,' zeg ik dan. 'Maar jij niet. Oude man, ieeeewww!' en ik neem grijnzend een slok van mijn drinken. 'Dronken worden, klinkt geweldig.' ik pak even mijn mobiel erbij. 'Ik sms Jake wel even dat ik hier ben met jou, anders maakt hij zich dadelijk nog zorgen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.