• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Sorry, Nathan, het spijt me. Ik dacht...' zei ze. Ze schudde even met haar hoofd en boog naar voren om vervolgens een zacht kusje op mijn pleister te drukken. Ik gromde lichtjes.
    'Ik wilde je echt niet veel pijn doen,' mompelde ze vervolgens. Ik mompelde iets en schoof wat naar achteren en ging tegen de muur aan zitten waar mijn bed tegen aan stond.
    'Het bonkt,' mompelde ik. Ik ging met twee vingers over mijn pleister heen, over de wond en liet ze daar even rusten. 'Niet meer doen. Wat dacht je eigenlijk? Je zei, ik dacht, maar je maakte je zin niet af.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn zachte gegrom laat mij merken dat zelfs mijn zachte lippen op zijn voorhoofd nu niet welkom zijn, maar dat hij mompelend naar achter schuift en tegen de muur aan gaat zitten, had ik helemaal niet verwacht. Het verbaasd me.
    "Het bonkt." mompelt hij. Hij gaat met twee vingers over zijn pleister heen en laat ze daar rusten. Ik kijk hem schuldig en medelijdend aan.
    "Niet meer doen. Wat dacht je eigenlijk? Je zei, ik dacht, maar je maakte je zin niet af." zegt hij en ik schud lichtjes met mijn hoofd.
    "Ik zal het echt nooit meer doen, beloofd. Het leek op dat moment zo logisch in mijn hoofd maar dat was het helemaal niet. Het spijt me echt." Ik kijk hem smekend aan terwijl ik mijn excuses blijf aanbieden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik zal het echt nooit meer doen, beloofd. Het leek op dat moment zo logisch in mijn hoofd maar dat was het helemaal niet. Het spijt me echt,' zei ze nadat ze lichtjes met haar hoofd had geschud en mij toen smekend aan keek. Ik bleef haar aankijken en vroeg me af wat ik zou gaan doen. Accepteren sowieso. Ik kon niet anders, bijna verplicht leek het wel, maar ik deed het uit mijn eigen en automatisch. Na eventjes te hebben nagedacht stak ik mijn hand naar haar uit. Ik keek even van mijn hand naar Beck en stak mijn hand verder naar haar uit.
    'Niet meer doen,' zei ik nogmaals, ook al had zij gezegd dat ze het niet meer zou doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lijkt na te denken en voor mij lijkt het wel een eeuwigheid te duren terwijl ik hem zenuwachtig aankijk. Ik wilde hem nooit echt erg pijn doen. Ik ben opgelucht als hij zijn hand uitsteekt, er naar kijkt en dan naar mij kijkt om zijn hand verder uit te strekken, naar mij toe.
    "Niet meer doen." herhaalt hij. Ik pak zijn hand gretig vast en knik zo overtuigend als ik het maar kan. Hij moet weten dat ik hem geen pijn wil doen.
    "Nooit meer." zeg ik zacht. Met zijn hand stevig in die van mij geklemd schuif in aarzelend naar hem toe, waar ik op een paar centimeter afstand blijf zitten. Ik weet niet precies waarom maar ik ben bang.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Mijn hand pakte ze gretig vast en ik glimlachte ietsjes. Ze knikte zo overtuigend mogelijk.
    'Nooit meer,' zei ze zacht en ze schoof aarzelend naar mij toe met mijn hand stevig in die van haar geklemd. Op een paar centimeters afstand bleef ze zitten. Ik keek haar vragend aan. Ik trok haar dichter naar mij toe. Met mijn knieën zat ik omhoog, al was dat nu onhandig. Mijn benen schoof ik wat van elkaar af zodat ik Beck zachtjes tussen mijn benen kon plaatsen.
    'Dan is het goed,' zei ik zacht terwijl ik haar bekeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij me vragend aankijkt ben ik bijna bang dat hij het niet goed vind dat ik zo dichtbij kom zitten. Zijn gegrom en weggeschuif hebben mij angstig gemaakt voor een afwijzing en voor eventueel agressiever gedrag. Maar dat komt niet, hij trekt me juist dichterbij. Zijn benen opent hij en trekt mij er iets tussen in.
    "Dan is het goed." zegt hij en hij bekijkt mij, waardoor ik mijn ogen zenuwachtig neersla. Ik zie het als een acceptatie van mijn excuses maar ik weet alsnog heel goed dat het mijn schuld is dat hij nu pijn heeft. Ik kruip tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas neer om naar zijn hart te kunnen luisteren. Het regelmatige geklop kalmeert mij en laat mijn eigen geklop in hetzelfde ritme meekloppen.
    "Gelukkig maar." murmel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze kroop dichter tegen mij aan en ze legde haar hoofd tegen mijn borstkas aan. Ik voelde hoe mijn hard tegen haar aanklopten en voelde vaagjes die van haar. Hoe ze het voor elkaar kreeg wist ik niet, maar haar geklopt ging in hetzelfde ritme als die van mij.
    'Gelukkig maar,' murmelde ze. Ik liet mijn handen naar haar onderrug gaan en liet ze daar liggen. Ik liet mijn hoofd rusten op die van haar en staarde maar een beetje naar voren.
    'Is alles weer goed?' vroeg ik zacht, doelend op haar angstige houding van net.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij laat zijn handen naar mijn onderrug glijden en laat ze daar liggen. Zijn hoofd laat hij op mijn hoofd rusten en het is eventjes stil.
    "Is alles weer goed?" vraagt hij vervolgens zacht.
    "Natuurlijk is alles weer goed, als jij dat wilt tenminste." antwoord ik op dezelfde zachte toon. Ik sluit mijn ogen en snuif zijn geur op, een geur die ondertussen erg bekend bij mij is en minstens even rustgevend als zijn hartslag.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk is alles weer goed, als jij dat wilt tenminste,' antwoordde ze op dezelfde zachte toon. Ik hoorde hoe ze snoof en ik glimlachte lichtjes. Ik knikte ietsjes al betrapte ik mijzelf erop hoe ik twijfelde.
    'Ik wil dat,' zei ik zacht. Ik kromde mijn vingers iets waardoor ze lichtjes in haar rug boorde.
    'Alles goed. Dat wil ik,' zei ik afwezig en sloot mijn ogen even voor een moment.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. In dat geval zouden ik en Lauren amper last hebben van die fase, we woonden namelijk al samen in een soort van huis, het internaat zou ons huis zijn de komende tijd en hoewel ik hier nooit echt thuis zou zijn zou deze plek voor Lauren waarschijnlijk al heel veilig zijn in vergelijking met was ze gewend was. 'Dan zullen wij daar niet veel last van hebben, volgens mij zullen wij maar heel kort of zelfs nooit een lat-relatie hebben.'


    Lauren Campbell

    Ik knik instemmend en lach even. 'Ja ik debk het ook.' Ik grijns even en kijk hem aan. 'Maar dan zitten de fases bij ons eigenlijk anders, toch?' Ik kijk hem even aan en glimlach even. 'Technisxh gezien wonen we al samen nu. Maar het is wel anders.' ik glimlach ecen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil dat." zegt hij zacht, nadat hij geknikt heeft. Ik voel hoe zijn vingers krommen en hij ze lichtjes in mijn rug boort. Ik weet niet precies hoe ik dat gebaar moet opvatten op dit moment. Ik krom mijn rug lichtjes om onder zijn gekromde vingers uit te komen, het is niet echt een prettig gevoel nu.
    "Alles goed. Dat wil ik." zegt hij en hij klinkt afwezig. Ik open mijn ogen en twijfel of ik er iets over moet zeggen al denk ik dat het beter is van niet.
    "Dat wil ik ook." antwoord ik dus maar zacht en ik hoop dat hij niet te afwezig is en mij gewoon hoort.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat wil ik ook,' antwoordde ze zacht, nadat ik had gevoeld dat ze haar rug kromde. Met lichte tegenzin legde ik ik mijn handen weer plat.
    'Dat is goed,' zei ik. Ik snoof zachtjes haar geur of en maakte paar vage geluidjes. 'Wat wil je vandaag gaan doen?' vroeg ik aan haar. Het liefst wou ik hier blijven zitten. Dan wist ik zeker dat ik er ook niks meer ging gebeuren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij legt zijn handen weer plat neer en ik glimlach dankbaar.
    "Dat is goed." zegt hij en ik hoor hem snuiven en een paar vage geluidjes maken. "Wat wil je vandaag gaan doen?" vraagt hij vervolgens een beetje onverwachts waardoor ik erover na moet denken.
    "Uh..." antwoord ik een beetje dom. "Ik weet het eigenlijk niet, ik heb er niet echt over nagedacht." mompel ik zacht als antwoord. Ik kan me ook helemaal niet inbeelden dat hier iets interessants te doen is, behalve eten en slapen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh...' antwoordde ze en ik wachtte rustig af op antwoord. 'Ik weet het eigenlijk niet, ik heb er niet echt over nagedacht,' mompelde ze zacht. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en zuchtte ietsjes. Ik knikte iets en drukte haar iets tegen mij aan.
    'Blijven we hier? Blijf jij hier?' vroeg ik zachtjes. 'Blijf jij bij mij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte en plaatste een kusje op haar neus. Wij zouden waarschijnlijk nogal een aparte relatie krijgen, de normale stappen van voorzichtig flirten en een paar dates voor je eerste zoen werden bij ons overgeslagen en we waren meteen naar een relatie gestapt. 'Wij zullen weer andere problemen voor onze kiezen krijgen.'


    Remember to be ridiculous.