• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck waar ga je heen!" zegt hij. Hij kruipt naar het einde van het bed toe en gaat daar op zijn knieën zitten, zodat ik op hem neerkijk.
    "Je zou blijven. Waarom ga je weg Beck? Je had het beloofd. Ga niet weg, alsjeblieft. Ik zal alles voor je doen! Maar ga niet weg." Ik schud gelijk met mijn hoofd en strijk langs mijn jurkje met mijn handen zodat ik mijn hand niet verder open ga krabben.
    "Ik ga niet weg, ik heb beloofd dat ik blijf." stel ik hem gerust op mijn bibberende beentjes. "Ik wilde gewoon even opstaan, ik wilde gewoon niet meer zitten, dat is alles..." Ik leg mijn hand, die ondertussen ijskoud is geworden van de plotselinge angst die me heeft overvallen, op zijn schouder neer en probeer er zacht maar bemoedigend in te knijpen.


    Your make-up is terrible

    [Ben ff lui met reacties erin te verwerken]

    Nathan Deleon

    Ik schrok van haar koude hand op mijn schouder. Zo koud, maar zo aangenaam.
    'Kom dan liggen,' smeekte ik zacht. 'Van staan word je moe Beck, kom liggen. Ik doe niets. Ik beloof het.' Ik draaide mij zelf om en begon de dekens goed te leggen en ook het kussen. 'Ik zag je benen bibberen. Je benen willen niet staan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is niet erg hoor, ik snap het.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Kom dan liggen." smeekt hij zacht. "Van staan word je moe Beck, kom liggen. Ik doe niets. Ik beloof het." Ik glimlacht toegeeflijk als hij de dekens en het kussen goed begint te leggen. Misschien doe ik het wel.
    "Ik zag je benen bibberen. Je benen willen niet staan." Ik ga op het bed zitten.
    "Daar heb je gelijk in, Nathan." zeg ik. "Ik wil wel liggen, met jou, naast jou. Vind je dat nog goed?" Hij doet zo wanhopig zijn best, ik kan geen nee meer zeggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Daar heb je gelijk in, Nathan. Ik wil wel liggen, met jou, naast jou. Vind je dat nog goed?' vroeg ze nadat ze op het bed was gaan zitten. Ik keek haar verbaasd aan en knikte toen vrijwel gelijk.
    'J-ja, natuurlijk vind ik dat goed!' zei ik en ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Kom je dan nu liggen of besluit je om toch weer te zitten?' vroeg ik aarzelend aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan en knikt gelijk, waardoor ik moet glimlachen.
    "J-ja, natuurlijk vind ik dat goed." zegt hij en glimlacht vriendelijk. "Kom je dan nu liggen of besluit je om toch weer te zitten?" vraagt hij aarzelend. Ik blijf glimlachen en leg mijn benen op het bed neer.
    "Nee, ik kom liggen. Ik bleef alleen zitten omdat ik wachtte op je goedkeuring." antwoord ik zacht waarna ik mijn bovenlichaam ook op het matras laat zakken en op mijn zij ga liggen zodat ik naar hem kan kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik bekeek Beck stiekem toen ze was gaan liggen. Ik wachtte eventjes, maar ik kroop uit eindelijk toch naast haar.
    'Wachten op mijn goedkeuring? Ik had al gezegd dat je moest gaan liggen,' zei ik met een klein glimlachje. 'Waar heb je dan nog goedkeuring voor nodig?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij wacht even en kruipt dan uiteindelijk naast mij. Zijn aanwezigheid voelt nog steeds vertrouwt en goed aan, hoewel ik zenuwachtig ben omdat ik niet weet hoe het dit keer loopt.
    "Wachten op mijn goedkeurig? Ik had al gezegd dat je moest gaan liggen." zegt hij met een klein glimlachje. "Waar heb je dan nog goedkeuring voor nodig?" Ik haal mijn schouder een beetje op en schuif dichterbij. Ik wil zijn warmte om mij heen.
    "Ik was bang dat je het misschien even niet wilde, vandaar. Dan had ik gewacht." leg ik uit. Ik kruip nog wat dichterbij zodat we bijna tegen elkaar aan liggen. Onze lichamen raken elkaar nog maar net niet.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Mij maakt het niet uit, ik mag die mensen die er moeilijk over doen toch nit zo,' zei ik schouderophalend. 'Maar je wet nu in elk geval al dat je hoogstwaarschijnlijk nogal wat commentaar gaat krijgen van bepaalde mensen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze haalde haar schouder op en ze schoof dichterbij. Ik bekeek haar weer eventjes, moest ik dit allemaal wel weer toe laten? Zo verwarrend allemaal.
    'Ik was bang dat je het misschien even niet wilde, vandaar. Dan had ik gewacht,' legde ze uit en ze schoof nog wat dichterbij. We lagen net niet tegen elkaar aan, maar ze was nu wel heel dichtbij. Ik kon haar geur ruiken. Mijn hersens wouden niet meer fatsoenlijk werken. Ik hapte een beetje naar adem en legde mijn voorhoofd tegen die van haar aan.
    'Ik wil het wel,' zei ik zacht. Denk ik.. Ik zei het alleen niet hardop.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lijkt een beetje naar adem te happen en legt vervolgens zijn voorhoofd tegen die van mij aan. Ik glimlach lichtjes, gelukkig maar... Het voelt niet meer afstandelijk.
    "Ik wil het wel." zegt hij zacht. Ik frons iets, het klinkt raar.
    "Komt er dan een maar achteraan? Zo klonk het tenminste..." zeg ik zacht. Ik probeer mijn angst te verbloemen, het is alleen maar angst over wat ik aan heb gericht met mijn ontkenning van de waarheid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Komt er dan een maar achteraan? Zo klonk het tenminste...' zei ze zacht. Het klonk apart. Ik wou antwoord geven, maar deed het niet. Voorzichtig ging ik helemaal tegen haar aan liggen. Mijn arm sloeg ik aarzelend om haar heen.
    'Niks zeggen,' mompelde ik. Ik kromde mijn vingers iets in haar rug, maar maakte ze al gauw weer plat. 'Zo verwarrend alles. Ik wil niet meer denken. Liggen.. Niks doen.. Genieten..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij antwoord eerst niet maar gaat nu helemaal tegen mij aan liggen. Dat lijkt me een nee. Hij slaat zijn arm aarzelend om mij heen en ik kruip wat dichter tegen hem aan.
    "Niks zeggen." mompelt hij. Hij kromt zijn vingers opnieuw in mijn rug en ik hou me opnieuw in. Ik zal niets zeggen. Al snel maakt hij zijn hand weer plat.
    "Zo verwarred alles. Ik wil niet meer denken. Liggen... Niks doen... Genieten..." Ik knik lichtjes, blijkbaar zit hij er echt heel erg mee. Alleen maar omdat ik zo egoïstisch ben dat ik het niet gewoon kan zeggen.
    "Het spijt me." lispel ik zacht en voel mezelf weer veilig onder zijn arm. "Gewoon genieten. Ik geniet nu."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lichtjes knikte ze. Ze was dichter tegen mij aangekomen toen mijn arm om haar heen ging.
    'Het spijt me,' lispelde ze zachtjes. 'Gewoon genieten. Ik geniet nu.' Ik glimlachte lichtjes, speelde beetje met het stof van haar jurkje.
    'Niet zeggen omdat ik dat wil horen,' fluisterde ik zacht. 'Zeg het omdat jij het zelf wilt. Ik wil niet verward worden. Al heb ik ervaring met vrouwen, toch heb ik geen ervaring met dit. Zo nieuw allemaal.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij speelt met de stof van mijn jurkje, wat kriebelig maar prettig aanvoelt.
    "Niet zeggen omdat ik dat wil horen." fluistert hij zacht. "Zeg het omdat jij het zelf wilt. Ik wil niet verward worden. Al heb ik ervaring met vrouwen, toch heb ik geen ervaring met dit. Zo nieuw allemaal." Ik besluit dat dit nieuwe op een slechte manier opgevat moet worden.
    "Ik meen het. Ik geniet van je arm om mij heen en het gekietel als je met mijn jurkje speelt." antwoord ik zacht en met een klein glimlachje. "Het spijt me echt, ik zal niet meer zo doen." Ik blijf mezelf maar verontschuldigen, omdat dat er tenminste wel uitkomt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik meen het. Ik geniet van je arm om mij heen en het gekietel als je met mijn jurkje speelt,' antwoordde ze zacht en ik zag een klein glimlachje bij haar. Vaagjes doordat we zo dichtbij elkaar waren, maar toch zag ik het. 'Het spijt me echt, ik zal niet meer zo doen.' Weer was ik even stil en liet mijn vingers verder spelen met haar jurkje.
    'Moet ik doorgaan?' vroeg ik al kon ik het antwoord wel raden. 'Moet ik doorgaan met spelen met je jurkje? Je vind het fijn voelen, toch? Dat zei je net.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you