• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk wil ik dat doen. Alles voor mijn veiligheid hé,' lachte ze zacht en prikte toen in mijn zij. 'Ik moet wel even opletten dat ik er aan denk want ik vergeet nogal snel dingen als je me aanraakt en kust.' Ze begon weer lichtjes te blozen en te giechelen. Ik lachte zacht en drukte een klein kusje op haar mond.
    'Dan zal ik dat dan wel minder doen zodat je het niet vergeet,' zei ik met een klein lachje. Ik drukte haar iets meer tegen mij aan en bleef haar met een glimlachje aankijken. 'Bovendien vind ik het zo ook wel fijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en drukt een klein kusje op mijn mond. Ik zal er af en toe ook wel erg onbeholpen uitzien maar dat maakt me eventjes niet meer uit.
    "Dan zal ik dat dan wel minder doen zodat je het niet vergeet." zegt hij met een klein lachje. Hij drukt me iets meer tegen hem aan en kijkt me aan met een lief glimlachje.
    "Bovendien vind ik het zo ook wel fijn." Ik trek een pruillipje.
    "Nee, niet minder, alsjeblieft?" vraag ik zacht. "Mijn lichaam verlangt er zo naar, het is gemeen als je het minder gaat geven. Ik wil dat je me aanraakt." zeg ik licht smekend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, niet minder, alsjeblieft?' vroeg ze zacht nadat ze een pruillipje had getrokken. 'Mijn lichaam verlangt er zo naar, het is gemeen als je het minder gaat geven. Ik wil dat je me aanraakt,' zei ze lichtelijk smekend. Ik keek haar verbaasd aan. Ik had dit niet verwacht van haar en moest daarom toch eventjes zachtjes lachen.
    'Ik raak je al met mijn hele lichaam aan Beck,' zei ik met een klein lachje.
    'Bovendien ben ik gewoon nog bang dat het weer mis gaat.. Ik wil dat echt niet Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan en lacht vervolgens zachtjes.
    "Ik raak je al met mijn hele lichaam aan Beck." zegt hij met een klein lachje. "Bovendien ben ik gewoon nog bang dat het weer mis gaat.. Ik wil dat echt niet Beck." Ik knik lichtjes.
    "Wat zal er dan fout gaan? Je weet nu toch dat ik het nu niet wil?" vraag ik zacht en trek zacht aan zijn shirt waarna ik mijn handen eronder laat glijden en streel ik zacht over zijn rug heen met mijn warme handen. Ondertusen blijf ik hem serieus aankijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wat zal er dan fout gaan? Je weet nu toch dat ik het nu niet wil?' vroeg ze zacht. Ze trok aan mijn shirt waarna ze haar handen eronder liet glijden en ze streelde daar zacht over mijn heen met haar heerlijke warme handen. Ondertussen bleef zij mij serieus aan kijken. Ik rilde eventjes en legde mijn hoofd weer neer op haar schouder.
    'Ik weet het,' zei ik zacht. 'Ik wist dat ook toen onder de douche. Je zei het. Ik ben gewoon bang Beck. Ik wil je bij me hebben, maar al te graag. Ik wil je niet wegjagen.' Zachtjes hapte ik met mijn lippen in haar nek om toch aan de verlangens van haar lichaam te voldoen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij rilt onder mijn aanraking en legt zijn hoofd weer neer op mijn schouder.
    "Ik weet het." zegt hij zacht. "Ik wist dat ook toen onder de douche. Je zei het. Ik ben gewoon bang Beck. Ik wil je bij me hebben, maar al te graag. Ik wil je niet wegjagen." Ik voel hoe hij zacht naar mijn nek hapt en ik sluit mijn ogen om even van het moment te genieten voor ik reageer.
    "Ik vertrouw je nu, ik weet dat je het niet meer doet." verklaar ik. "En als je het wel doet, weet ik hoe per ongeluk het is en dat je het niet met opzet doet. Daardoor zal ik het ook niet zo erg opnemen. Ik zal rustig blijven." Ik open mijn ogen weer en blijf doorstrelen over zijn rug.
    "Heb jij dan iets aan mij gemerkt nadat je vertelde wat je met het schriftje deed? Ik weet dat het in het verleden ligt, dus trek ik het me niet aan."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Nee denk ook niet dat je daar op zit te wachten en iedereen die je kamer binnen komt afschrikt,' grinnik ik en kijk even naar de poster aan mijn muur. Dan sla ik het tijdschrift dicht en gooi die naast mijn bed. Ik leg mijn hoofd op mijn kussen en sluit even mijn ogen. Beelden spelen zich af op mijn netvlies. Ik huiver en open mijn ogen weer. De blik van Jonas hielt me vast. Ik sta op. 'Ik ga even douche. Je red je wel toch?' ik druk een kus op zjjn lippen en loop naar mijn kleding kast waar ik een schoon setje uit pak. Gewoon lekker simpel een sweater en jogging broek. Ik had er even geen behoefte aan om er goed uit te zien kwa kledingstijl.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Natuurlijk niet,' zei ik en ik liet me naar achteren op haar bed vallen met mijn handen achter mijn voorhoofd. Misschien was het niet zo'n slecht om de playboys vanonder mijn bed te halen of te laten halen door een van mijn vrienden voor Lauren bij mij thuis kwam.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Het duurde eventjes voordat Beck reageerde. Had ik haar weer te erg afgeleid? Ik beet zachtjes op mijn lip.
    'Ik vertrouw je nu, ik weet dat je het niet meer doet,' verklaarde ze. 'En als je het wel doet, weet ik hoe per ongeluk het is en dat je het niet met opzet doet. Daardoor zal ik het ook niet zo erg opnemen. Ik zal rustig blijven.' Ik glimlachte tevreden. Het gestreel ging door en ik glimlachte nog meer. 'Heb jij dan iets aan mij gemerkt nadat je vertelde wat je met het schriftje deed? Ik weet dat het in het verleden ligt, dus trek ik het me niet aan.' Verbaasd keek ik haar aan. Ik had er helemaal niet aan gedacht hoe ze reageerde.
    'Reageerde normaal,' zei ik opeens. 'Ik had het niet door. Wat slecht van mij! Echt Beck, je word steeds geweldiger en geweldiger!' Ik verborg mijn hoofd in haar nek en lachte zachtjes. 'Zeker weten dat jij echt ben en geen droom?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik lach en steek mijn hoofd om het hoekje. 'Wat wil je daar aan doen dan,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Mister waar denk je aan,' lach ik en Loop de badkamer in. Ik laat de deur open staan een loop naar de wastafel. Ik pak een elastieke en doe een hoge staart in. Dan loop ik naar de douche en zet die aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Reageerde normaal." zegt hij opeens. "Ik had het niet door. Wat slecht van mij! Echt Beck, je word steeds geweldiger en geweldiger!" zegt hij. Hij verbergt zijn hoofd in mijn nek en lacht zachtjes. Op mijn lippen komt een brede glimlach, ik word warm door zijn woorden.
    "Zeker weten dat jij echt ben en geen droom?" vraagt hij.
    "Honderd procent zeker, Nathan. En helemaal voor jou." zeg ik zacht en haal mijn ene hand onder zijn shirt vandaan om hem door zijn haar te strelen. "Dus nu ben je niet meer zo bang daarvoor?" vraag ik even onzeker voor de zekerheid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Honderd procent zeker, Nathan. En helemaal voor jou,' zei ze zacht. Ze haalde haar ene hand onder mijn shirt vandaan om vervolgens door mijn haren te strelen. 'Dus nu ben je niet meer zo bang daarvoor?' vroeg ze toen onzeker. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en drukte haar iets dichter tegen mij aan. 'Nee, maar nu ben ik bang dat dit één grote droom is,' zei ik met een klein lachje. 'Dit is allemaal gewoon te mooi om waar te zijn. Ik heb gewoon een vriendinnetje die nijntje op mijn pleister tekent!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd waardoor ik opgelucht ben. Dan drukt hij zich dichter tegen mij aan en glimlach ik lichtjes.
    "Nee, maar nu ben ik bang dat dit één grote droom is." zegt hij met een klein lachje. "Dit is allemaal gewoon te mooi om waar te zijn. Ik heb gewoon een vriendinnetje die nijntje op mijn pleister tekent." Ik glimlach en druk een kusje naar de pleister.
    "Dat komt omdat..." Ik slik de woorden weer in en verzin iets anders. "Omdat je zo lief bent en een gat in je hoofd hebt. Je verdient wel een nijntje." glimlach ik lief.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en drukte een kusje naar de pleister waardoor ik zachtjes lachte.
    'Dat komt omdat...' begon ze en ze slikte eventjes. 'Omdat je zo lief bent en een gat in je hoofd hebt. Je verdient wel een nijntje,' glimlachte ze lief. Ik lachte zachtjes en drukte een klein, liefdevol kusje op haar lippen.
    'Klinkt alsnog allemaal te mooi om waar te zijn,' lachte ik zachtjes. 'Dit is echt geen droom hea?' vroeg ik weer voor de zekerheid. 'Ik weet dat ik laatste twee dagen veel slaap.. Misschien doe ik dat nu ook! En droom ik nu gewoon!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Klinkt alsnog allemaal te mooi om waar te zijn." lacht hij zachtjes terwijl ik nog naduizel van zijn liefdevolle kusje. "Dit is echt geen droom hea? Ik weet dat ik de laatste twee dagen veel slaap... Misschien doe ik dat nu ook! En droom ik nu gewoon!" Ik lach zach en schud met mijn hoofd.
    "Nee, dit is geen droom. Ik werd net boos op je, dat zou ik nooit doen in je droom, toch?" lach ik zacht terwijl ik hem zachte kusjes op zijn wangen geef. "Maak je nou maar niet druk. Dit is allemaal echt."


    Your make-up is terrible