• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

"Ik zal opletten op mijn woorden." zegt hij zacht. "Alleen... Ik wil uitproberen waar je wel en niet tegen kan, alleen dat pakt slecht uit, maar dan weet ik wel dat ik dat niet kan doen. Ik kan er dan rekening mee houden. Ik wil een blije Beck. Beck lachen. Beck niet meer boos zijn." Van zijn kinderlijke taal moet ik wel opkijken. Hij bijt op zijn lip en ik steek onbewust mijn hand uit om over zijn lip te strijken. Snel trek ik hem weer terug als ik dat gedaan heb.
    "Sorry, ik reageer weer te heftig." zucht ik, van mezelf wetend hoe ik vaak kan reageren. "Ik zal er op letten, beloofd."

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Vluchtig liet ik mijn tong over mijn lip gaan waar haar vingers het hadden aangeraakt.
    'Sorry, ik reageer weer te heftig,' zuchtte ze. Ik keek op en keek naar Beck. 'Ik zal er op letten, beloofd.' Ik bleef haar aankijken. Ik snapte er maar de helft van.. Haar woorden en mening veranderen telkens. Ik fronste iets.
    'Het is lastig om jou aldoor te volgen,' zei ik zacht. 'Zijn alle vrouwen zo?'

[Ik stop zo even met rpg.. Ik onthoud de helft niet van wat er is gebeurd..]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Goed hoor. Ik denk dat ik ook zo naar bed ga, ben al zo lang wakker.]

Rikki Madeleine Beck

Nathan blijft me aankijken en ik weet niet of ik me er nu beter of slechter onder moet voelen, zeker niet als hij begint te fronsen. Laat het hem alsjeblieft niet verder aanwakkeren.
    "Het is lastig om jou aldoor te volgen." zegt hij zacht. "Zijn alle vrouwen zo." Nu verschijnt er een klein glimlachje op mijn lippen als ik hem aankijk en knik.
    "Helaas wel. Denk ik in ieder geval. Dat komt omdat ze zichzelf graag willen opofferen voor degene van wie ze houden, uiteindelijk tenminste." voeg ik er snel aan toe en ik blijf lichtjes glimlachen. De woede begint nu langzaam we te ebben.

Your make-up is terrible

[Dat is goed, slaap lekker alvast]

Nathan Deleon

'Helaas wel. Denk ik in ieder geval. Dat komt omdat ze zichzelf graag willen opofferen voor degene van wie ze houden, uiteindelijk tenminste,' vertelde ze nadat ze had geknikt. Weer fronste ik. Zichzelf graag willen opofferen? Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin.
    'Wil jij je dan voor mij opofferen? Hou jij van mij?' vroeg ik aan haar. Ik wist wel dat zij mij meer dan leuk vond, maar houden van was toch weer iets anders. 'Heb ik dat juist? Hou jij van mij?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Dankjeweeel.]

Rikki Madeleine Beck

"Wil jij je dan voor mij opofferen? Hou jij van mij?" vraagt hij plots. "Heb ik dat juist? Hou jij van mij?" Normaal zou ik ook hier op boos reageren, maar mijn lichaam geeft mij die kans gewoon niet. Mijn hoofd word rood en mijn hart lijkt in mijn keel te kloppen. Als ik mijn mond open doe om iets te zeggen, wat weet ik niet, komt er niets uit waardoor ik hem beschaamt weer sluit. Ik zou hooguit wat gebrabbel kunnen uitslaan nu. Een antwoord is teveel gevraagt voor mij, veel te veel. Ik kan het nog niet uiten, als het al zo zou zijn, ik ben er niet zeker over. Ik wend mijn hoofd snel af.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Haar hoofd werd rood. Haar mond opende ze, maar ze sloot hem zonder wat gezegd te hebben. Had ik gelijk? Hield ze van mij? Ik wou een antwoord, maar in plaats daarvan wende ze haar hoofd snel af. Ik knipperde paar keer uit mijn ogen. Ik veranderde mijn houding en ging iets dichter naar mij toe.
    'Beck, heb ik het juist? Je offert jezelf voor mij op. Je mening, je woorden veranderen. Je offert je op. Zei je niet dat ze dat doen als ze genoeg van iemand houden? Houden van Beck! Hou jij van mij? Alsjeblieft Beck zeg het mij. Als je het niet kan zeggen, laat het dan zien.'

Rikki Madeleine Beck

Ik voel hem dichterbij komen maar kan er nu niet meer op reageren, ik voel me verlamd.
    "Beck, heb ik hetj uist? Je offert jezelf voor mij op. Je mening, je woorden veranderen. Je offert je op. zei je niet dat ze dat doen als ze genoeg van iemand houden? Houden van Beck! Hou jij van mij? Alsjeblieft Beck zeg het mij. Als je het niet kan zeggen, laat het dan zien." Ik kan dit niet, niet nu. Het is te vroeg voor dit soort dingen. Misschien is het wel een val, wilt hij me erin laten lopen om me zometeen hard uit te lachen als ik toegeef. Ik kan het niet toegeven. Mijn ogen vullen zich met tranen die ik wegknipper. Ik wil opstaan en weglopen maar mijn benen voelen als lood waardoor ik enkel met mijn hoofd schud. Mijn blik houd ik afgewend, ik kijk naar mijn bottige knieën die ik altijd zo afschuwelijk heb gevonden maar die nu constant onder mijn rokjes uitsteken.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ik keek haar zo goed mogelijk aan, al zag ik de helft niet. Toch zag ik opkomende tranen die ze weg knipperde en vervolgens schudde ze met haar hoofd. Niet? Ik bleef haar nog steeds aankijken.
    'Je houd niet van mij?' vroeg ik zacht. Ik schudde met mijn hoofd en ging weer naar achteren, tegen de muur aan.
    'Heb ik het mis.. Sorry..' Ik slikte eventjes. 'Ik.. Misschien word ik moe.. Misschien dat ik daarom nu aldoor de verkeerde dingen zeg.'

Rikki Madeleine Beck

"Je houd niet van mij?" vraagt hij zacht. Hij schuift weer weg, waarschijnlijk tegen de muur aan. Aan de ene kant voel ik me nu bijna gedwongen om het alsnog te zeggen maar aan de andere kant ben ik veel te koppig en te volhoudend. Het is gewoon nog geen tijd...
    "Heb k het mis... Sorry... Ik... Misschien word ik moe... Misschien dat ik daarom nu aldoor de verkeerde dingen zeg." Ik kijk verbaasd op. Wijt hij het nu echt aan zichzelf? Die jongen is gek. Ik schud opnieuw met mijn hoofd en haal een paar keer diep adem, in de hoop dat ik mijn stem terugvind. Ik reik naar zijn hand die ik wil vastpakken maar kom er niet bij, hij is te ver. Ik laat hem in zijn richting liggen.
    "Dat is het niet, je hebt het niet verkeerd begrepen." zeg ik zacht en kuch nog maar eens omdat het onduidelijk is. "Het ligt aan mij, niet aan jou."

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ze schudde haar hoofd. Haar hand kwam in mijn richting, maar ik was te ver weg. Ik keek naar haar hand die ze in mijn richting liet liggen.
    'Dat is het niet, je hebt het niet verkeerd begrepen,' zei ze zacht en ze kuchte, waarschijnlijk omdat haar woorden onduidelijk klonken. 'Het ligt aan mij, niet aan jou.' Verbaasd keek ik haar aan. Ik ging met mij hand richting die van haar, maar stopte enkele centimeters ervoor.
    'Dus je houd wel van mij?' vroeg ik zachtjes. 'Of zit het anders? Dat je de woorden wel meende, maar het niet voor jou geld?' Ik legde mijn beide handen op mijn hoofd en trok het iets wat omlaag. 'Zo verwarrend allemaal.'

Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte en plaatste een kusje op haar neus. Wij zouden waarschijnlijk nogal een aparte relatie krijgen, de normale stappen van voorzichtig flirten en een paar dates voor je eerste zoen werden bij ons overgeslagen en we waren meteen naar een relatie gestapt. 'Wij zullen weer andere problemen voor onze kiezen krijgen.'

Lauren Campbell

Ik zucht en kijk hem aan. 'Wat voor een problemen?' Ik kijk hem recht in de ogen. Ik zag op dit moment geen probleem over welke problemen had hi het? Tuurlijk bij alle relaties waren problemen, maar om nu al te weten dat er problemen zouden komen...

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Rikki Madeleine Beck

Zijn hand gaat richting mij en ik voel hoop dat hij het me niet kwalijk neemt. Die hoop verdwijnt bijna geheel als hij enkele centimeters ervoor stopt.
    "Dus je houd wel van mij?" vraagt hij zacht. "Of zit het anders? Dat je de woorden wel meende, maar dat het niet voor jou geld." Hij legt zijn handen op zijn hoofd en trekt het wat omlaag. Het is bijna niet om aan te zien, ik wil er iets aan doen maar ik kan het niet.
    "Zo verwarrend allemaal." zegt hij en ik knik.
    "Heel verwarrend. Sorry." mompel ik. Het gevoel in mijn benen komt langzaam aan terug en ik sta wat wankelend op, hoewel ik niet weet waar ik naartoe wil gaan. Ik had alleen het gevoel dat ik niet langer op het bed kon blijven zitten, dat het fout is van mij.
    "Het spijt me heel erg, het ligt echt niet aan jou, echt niet." bied ik mijn excuses nog eens aan met een zwakke stem terwijl ik wat paniekerig om me heen kijk. Waar moet ik nu heen gaan? Ik ben al opgestaan, weer gaan zitten is ook zo raar. Ik weet het even niet meer. Mijn benen bibberen, alsof ze het weinig gewicht van mij niet kunnen dragen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Heel verwarrend. Sorry,' mompelde ze. Ik hoorde haar bewegen, hoorde haar niet dichterbij komen. Ik keek op en zag haar staan. Haar benen bibberde.
    'Het spijt me heel erg, het ligt echt niet aan jou, echt niet,' zei ze net een zwakke stem terwijl ze paniekerig om haar heen keek. Wat gaat ze doen? Ik schudde mijn hoofd.
    'Beck waar ga je heen!' zei ik tegen haar. Ik kroop naar het einde van het bed en ging daar op mijn knieën zitten voor Beck.
    'Je zou blijven. Waarom ga je weg Beck? Je had het beloofd. Ga niet weg, alsjeblieft. Ik zal alles voor je doen! Maar ga niet weg.'

Jasper de Ridder
    Ik glimlachte halfslachtig. 'De gewone relatieproblemen,' zei ik. 'En familieprobleempje, mijn ouders zullen je waarschijnlijk makkelijk accepteren, dat geldt niet voor heel mijn familie.'
    Mijn ouders en een stel oomen, neven, nichten en tantes waren wel ruimdenkend alleen een bepaalde groep gedroeg zich vaak nogal bekrompen.

Remember to be ridiculous.

Lauren Campvell

'Dat begrijp ik. Je kan niet de hele wereld mogen. Maar wat voor een problemen zou dat bezorgen tussen ons? Mij kan het niet schelen of een paar mensens moeilijk gaan doen. Ik vind je ouders echt belangrijk. En natuurlijk is het fijner om geaccepteerd te worden in je familie, maar het zou biet zo heel snel voor problemen zorgen. In ieder geval niet van mijn kant.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne