• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]

Remember to be ridiculous.

Jasper de Ridder
    Ik glimlachte, ik was niet blij dat ze nog steeds het gevoel had dat het een strijd was tussen haar en haar vader. Hopelijk kon ze hem ooit los gaan laten want deze soort van strijd kon niet goed voor haarzelf zijn. 'Daar ben ik heel erg blij mee,' zei ik. 'Ik wil namelijk een lang en gelukkig leven met jouw, niet een kort waarbij het enige wat we samen zien een internaat is'

[1; Wat heb ik gemist tussen ? Heb het niet echt bijgehouden..
    2; Kaien >> Soubi]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[een beetje gepraat tussen Jasper en Lauren, echt veel gebeurd er niet meer.]

Lauren Campbell

Ik kijk hem aan en glimlach lichtjes. 'Tuurlijk. Ik ga echt geen zelfmoord plegen. Daar is mijn trots te hoog voor,' grinnik ik en ga op Jasper zijn schoot zitten. Ik kijk hem recht in zijn ogen. 'Lang en gelukkig. Happy ever after,' grinnik ik en druk een lange kus op zijn lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek en kijk hem aan. 'Mij raak je niet kwijt. Echt niet.' Ik lach even. 'Ik houd van je Jasper.'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jasper de Ridder
    Ik drukte een kus op haar wang en glimlachte. Normaal zei ik nooit zo snel tegen een meisje dat ik van haar hield maar bij Lauren klopte het gewoon, ik hield van haar en daar zou ik nooit mee stoppen, wat er ook gebeurde, ze was zo belangrijk voor me. Misschien was het verschil dat Lauren al volwassen was, ze had al zoveel meegemaakt dat ze dingen op hun waarde kon schatten. Ze was al iemand en hoewel sommige onderwerpen haar nog verdrietig en onzeker maakten wist ze wat ze wou, ze stond stevig in haar schoenen en had haar idealen. 'Ik houd ook van jou,' zei ik hoewel het heel erg cliché klonk. 'Ik wil je ook niet kwijt.'

Amy Michels

Ik lach en kijk Jasper aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en sluit mijn ogen. Ik hield van zijn aarakingen en van zijn armen om me heen. Het gevoel dat iemand van me hield was overweldigend en geweldig. En ik weet zeker dat Jasper lang in mijn leven zou blijven, want zoals het er nu voorstond wilde ik hem niet kwijt. Nooit niet. Ik glimlach even en open mijn ogen weer. Ik hield van zijn armen om me heen en zijn lippen op de mijne. Als je me 2 jaar geleden zou hebben gevraagd hoe mijn wereld eruit zou zien, dan zou ik hebben gezegd vrijhied en leven met mijn 'zogenaamde' vriendje die nu dood is. Maar ik kijk nu eerlijk terug op die periode en zijn dood doet me pijn, maar wat ik had met hem is niks vergeleken wat ik nu heb met Jasper. In de gevangenis had je gezelschap nodig en je had behoefte aan liefde. Je wilde liefde zo graag en daar bestond onze relatie uit. In de realiteit zou onze relatie geen stand hebben gehouden en met Jasper. Met Jasper lijkt dit de realiteit. We praten over wat we willen worden, over dingen die zijn gebeurd, over een ons. Ik glimlach weer. Was dit gevoel ware liefde? Kende ik dat al? En wanneer wist je of ware liefde, ware liefde was. Ik kijk Jasper recht in zijn ogen en een warm gevoel stroomde door me heen. Voor nu was het genoeg om te bevestigen dat hij de ware was, maar wat wist ik er nou van. Ik kijk Jasper aan. 'Wat is ware liefde?' Ik kijk hem aan en had het gevraagd voor ik er erg in had.

Jasper de Ridder
    Ik dacht even na over haar vraag, ik wou niet het standaard antwoord geven over van elkaar houden en samen oud worden en de perfecte relatie want volgens mij klopte die niet. Ik was het vaak niet eens met het idee dat mensen ergens over hadden. 'Ware liefde is moeilijk,' zei ik uiteindelijk. 'Het is niet altijd rozegeur en maneschijn. Maar wat er ook gebeurd, je gaat gewoon door omdat je van elkaar houdt en diep van binnen weet dat je het samen kan redden. Het is vechten.'

Lauren Campbell

Ik knik even en denk na. 'Dus pas aan het eind van een relatie weet je of het ware liefde was?' Ik kijk hem even aan en denk na. 'Dus eigenlijk pas als de dood je scheidt weet je of het ware liefde was?' Ik kijk hem aan en glimlach even. Ingewikkeld en lang wachten... Maar voor nu... Voor nu kon ik wel inzien dat Jasper mijn ware liefde zou kunnen zijn. Ik kijk hem aan en glimlach even. We zagen wel wat de toekomst ons bracht. Voor nu was alles geweldig, voor de tijd in het internaat zou het geweldig zijn om Jasper beter te leren kennen en als we hieruit kwamen zouden we nog steeds samen zijn en verder kunnen kijken wat er zou gebeuren.

Jasper de Ridder
    'Niet helemaal,' zei ik glimlachend.
    Ik was altijd uitgelachen als iemand vroeg hoe ik over ware liefde dacht en ik mijn mening daarover gaf. Alleen mijn beste vrienden en een paar familieleden hadden me serieus genomen en dat terwijl het toch echt deels een onderzocht onderwerp was. 'De fase van de heftige meeslepende verliefdheid kan tot twee jaar duren, daarna komt de onvolwassen liefde waarin vaak wordt geruzied, sommige stellen blijven voor altijd in die fase hangen of gaan uit elkaar. Als je de derde fase haalt pas je dus al goed bij elkaar, daarin leer je leven met elkaars tekortkomingen, begint er een echt harmonieus, rustig leven samen. Ik geloof zelf dat er meerdere mensen zijn die zo goed bij je passen maar je vindt op een gegeven moment vanzelf de persoon die voor jou het beste is, met wie je het meeste wil en gaat ervaren, voor mij ben jij dat.'

Lauren Campbell

Ik luister glimlachend naar zijn verhaal. 'Wauw.. Lange weg te gaan.' Ik lach en als hij zegt dat ik zijn ware liefde ben moet ik giechelen en sla mijn ogen neer. Ook komen er blosjes op mijn wangen. 'Hoe weet je dat nou? Ik bedoel...' Ik kijk hem aan en giechel. 'We zitten pas bij fase 1 toch?' Ik glimlach even. 'Ik den ook dat jij het bent en ik hoop het ook, maar ik kan niet in de toekomst kijken.' ik glimlach even en kijk hem aan.

Jasper de Ridder
    'Geen flauw idee hoe ik dat weet,' zei ik terwijl ik haar haar streelde.
    Ik gaf haar een zoen waarna ik haar glimlachend aankeek. 'Ik kan er ook niet zeker over zijn maar het is zo'n gevoel, dat ken je van wel, dat je gewoon voelt dat iets bijna zeker zo is.'

Lauren Campbell

Ik knik en kijk hem aan. Recht in zijn ogen. Op zoek naar dat Voorgevoel en ik voel wel iets, maar of dat dat is....? Wie zou het zeggen? Ik kijk hem nog steeds aan en glimlach. Ja dat was dat gevoel. Ik druk mij lippen op de zijnd en sluit mijn ogen. Jasper had een grote kans op de ware te zijn. Alles, tot nu toe, wees erop. En we hadden het hier zeker zwaar, maar hij bleef me steunen. Ik ga met mijn hand door zijn haar en haal na een tijdje mijn lippen weer op de Zijne. 'Fase 2 met ruzie enzo is zeker als mensen gaan samenwonen,' grinnik ik.

Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. In dat geval zouden ik en Lauren amper last hebben van die fase, we woonden namelijk al samen in een soort van huis, het internaat zou ons huis zijn de komende tijd en hoewel ik hier nooit echt thuis zou zijn zou deze plek voor Lauren waarschijnlijk al heel veilig zijn in vergelijking met was ze gewend was. 'Dan zullen wij daar niet veel last van hebben, volgens mij zullen wij maar heel kort of zelfs nooit een lat-relatie hebben.'

[ik ga slapen reageer morgen weer]

Rikki Madeleine Beck

Hij duwt gelijk van zich af en gromt nog wat pijnlijk. Hij houd zijn hand eventjes tegen de pleister aan en kijkt mij geschrokken aan. Ik blijf op een klein afstandje en kijk wat geschrokken terug.
    "Ben je gek?!" roept hij geschrokken. "Dat deed zeer! Zweren was al genoeg geweest."
    "Sorry, Nathan, het spijt me. Ik dacht..." Ik schud even met mijn hoofd en buig me naar hem toe om een zacht kusje op zijn pleister te drukken. "Ik wilde je echt niet veel pijn doen." mompel ik vervolgens als een excuses. In excuses ben ik niet bepaald goed.

[ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 14:21 ]

Your make-up is terrible