• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en knikt dan waardoor ik wel meot glimlachen. Zijn armen slaat hij zacht rond mijn middel en trek mij bij hem op schoot.
    "Heel veeleisend." grapt hij zacht. Hij drukt zijn lippen op die van mij en kust me liefdevol. Ik kus hem gretig maar teder terug en sla mijn armen om zijn nek heen.
    "Ik wil je zo vaak en zo dicht mogelijk bij mij hebben." fluistert hij zacht. Mijn hart begint in zijn kast sneller te kloppen, hij lijkt er wel uit te willen.
    "Dat vind ik niet erg. Het moet zelfs." fluister ik zacht en ademloos terug. Ik druk mijn kriebelende lippen weer zacht op die van hem. Ze verlangen zo hevig. Een tevreden gevoel verpreid zich door mijn lichaam een en ik klem me wat vaster tegen Nathan aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat vind ik niet erg. Het moet zelfs,' fluisterde ze zacht en ademloos. Ik voelde haar hart tegen mij aan slaan en het leek wel op mijn hart er gretig op reageerde. Ze drukte haar lippen weer zacht op die van mij. Ik glimlachte tevreden en drukte mijzelf nog iets meer tegen haar aan. Zacht beet ik in haar lip, liet hem los en zoog hem toen een stukje naar binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn hart begint op hetzelfde snelle ritme te slaan als die van mij, alsof ze zich samen willen voegen. Hij glimlacht tevreden en drukt zichzelf nog wat dichter tegen mij aan. Zacht bijt hij in mijn lip, laat hem los en zuigt hem een stukje naar binnen. Ik laat een geluidje van genot horen en mijn lichaam reageert ook meteen en heftig. Met mijn borsten tegen zijn bovenlichaam aan geduwt hap ik gretig naar zijn lippen en gaat mijn hand door zijn haar heen. Ik voel me licht in mijn hoofd worden, negeer het gewoon en kus hem zacht door. Mijn tong glijd over zijn heerlijke lippen heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Een geluidje kwam uit haar mond door het genot. Met haar borsten tegen mij aangeduwd hapte ze gretig naar mijn lippen en ging ze met haar hand door mijn haar heen. Ze kuste mij zachtjes verder en ik voelde haar tong over mijn lippen heen gaan. Ik rilde eventjes en kreunde lichtjes. Ik zoog weer een stukje lip van haar naar binnen en liet mijn tong er eventjes over heen strelen. Ik liet hem weer los en liet mijn tong beetje bij beetje tussen haar lippen door wringen. Ik had mijn ene hand op hand tussen haar schouderbladen gelegd en met mijn andere hand streelde ik speels over haar onderrug heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hem rillen en hoor hem lichtjes kreunen. Hij zuigt weer een stukje van mijn lip naar binnen en laat zijn tong er over heen strelen waardoor ik begin te rillen. Dan laat hij hem weer los en wringt hij zijn tong tussen mijn lippen door. Zijn ene hand ligt tussen mijn schouderbladen en met zijn andere hand streelt hij speels over mijn onderrug, wat nog meer rillen bij mij veroorzaakt. Mijn hand werkt zijn door zijn haarlokken en houden die stevig vast terwijl ik hem wat ruwer zoen. Ik open mijn mond een stukje om zijn tong vrij spel te geven en laat mijn tong zijn mond in glijden, waar ik rondjes om zijn tong heen begin te draaien. Mijn vrije hand laat ik op zijn borstkas rusten en zet ik af en toe mijn nagels uit om een kreuntje tegen te houden, hoewel ze er toch wel uitkomen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar hand zette zich vast in mijn haren terwijl Beck mij ruwer begon te zoenen. Haar mond opende ze een stukje zodat mijn tong vrij spel kreeg. Ze liet haar tong in mijn mond glijden, waar ze rondjes om mijn tong heen begon te draaien. Haar vrije hand liet ze rusten op mijn borstkas, waar ik af en toe ook haar nagels in voelde komen wat gelijk ging met een kreuntje van haar.
    'Wat is hier te bedoeling van?' vroeg ik hees tegen haar lippen aan. Ik verstopte mijn gezicht in haar nek en begon daar kleine, zachte, maar hebberige kusjes te geven in haar nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is hier de bedoeling van?" vraagt hij hees tegen mijn lippen aan. Het duurt even voordat ik antwoord kan geven omdat ik zacht kreun als hij zijn gezicht in mijn nek legt en kleine, zachte maar hebberige kusjes in mijn nek aan het geven is.
    "Niets. Ik wil gewoon dicht bij jou zijn." antwoord ik hijgend en zacht. Ik doe mijn hoofd nog een stukje op zij zodat hij er beter bij kan en als teken dat ik het lekker vind en hij nog niet moet ophouden. Ik bijt op mijn lip om hardere kreunen te voorkomen, het lijkt wel alsof hij precies weet welke knopjes hij moet indrukken om mij aan het kreunen te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niets. Ik wil gewoon dicht bij jou zijn,' antwoordde ze zacht en hijgend. Een glimlachte sierde mijn gezicht en Beck deed haar hoofd een stukje opzij zodat ik er beter bij kon. Ik lachte zachtjes en drukte weer kleine hebberige kusjes in haar nek. Af en toe beet ik er zachtjes in en ging vervolgens met het puntje van mijn tong er speels overheen.
    'Ik vind dat geen enkel probleem,' fluisterde ik dan als antwoord tegen haar. Ik duwde haar eventjes van mij af zodat ik kleine kusjes kon geven langs de rand van haar jurkje. Al gauw drukte ik Beck weer tegen mij aan en drukte ik mijn lippen gretig op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en drukt weer kleine hebberige kusjes in mijn nek. Als hij af en toe bijt, kreun ik zachtjes. Als hij het puntje van zijn tong er speels overheen laat glijden, ril ik.
    "Ik vind dat geen enkel probleem." fluistert hij als antwoord. Hij duwt me iets van zich af om kusjes langs het randje van mijn jurkje te geven. Ik ril en sluit mijn ogen tot hij mij weer tegen zich aan duwt en zijn lippen gretig op die van mij drukt. Ik kus hem gretig terug en bijt dan zacht op zijn lip waarna ik mij tong er over heen laat gaan. Mijn armen sla ik opnieuw om hem heen zodat ik mijn hand weer in zijn haar kan laten gaan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gretig kuste zij mij terug en beet dan zacht op mijn lip waarna ze haar tong eroverheen liet gaan. Ik rilde eventjes en kreunde zachtjes. Haar armen sloeg ze opnieuw om mij heen en ik voelde haar hand weer in mijn haren. Ik lachte zacht en hapte speels naar haar tong wanneer die over mijn lippen heen gingen.
    'Ben ik nou nog steeds kinderachtig?' vroeg ik opeens met een lachje. Ik legde mijn hoofd neer op haar schouder en probeerde daar niets te doen. Ik had niet echt het gevoel dat Beck voor de derde keer vandaag wilt. Misschien wel, maar ik wist het niet. Drie keer op één dag?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachjes en hapt speelt naar mijn tong die over zijn lippen glijd.
    "Ben ik nou nog kinderachtig?" vraagt hij opeens met een lachje. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder neer en doet opeens niets meer, terwijl ik zo verlang naar zijn aanraking.
    "Uh, niet echt." antwoord ik hees. "Is er iets dan?" vraag ik voor de zekerheid omdat hij gestopt is. Ik ben bang dat ik iets verkeerd heb gedaan, al kan ik niet bedenken wat. Voor zover ik weet vond hij alles lekker, tenminste, aan zijn reactie te merken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh, niet echt,' antwoordde ze hees. 'Is er iets dan?' vroeg ze toen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Eventjes liet ik mijn lippen tegen haar nek aan rusten voordat ik weer overeind kwam.
    'Nee hoor,' zei ik vriendelijk. 'Alleen misschien moeten we nu eventjes rustig doen,' zei ik zacht. 'Ik weet namelijk niet waar het op uitloop, maar het uitloop wat ik denk dan eh.. Drie keer op één dag? Vlak achterelkaar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud met zijn hoofd en laat zijn lippen tegen mijn nek aan rusten waardoor ik licht ril. Dan komt hij weer overeind.
    "Nee hoor." zegt hij vriendelijk. "Alleen misschien moeten we nu eventjes rustig doen. I kweet namelijk niet waar het op uitloop, maar als het uitloop wat ik denk dan eh... Drie keer op één dag? Vlak achter elkaar?" Ik word lichtjes rood als ik besef wat hij bedoeld en lach dan zacht.
    "Oh, die derde keer staat helemaal niet op mijn planning. Gewoon een beetje spelen, meer niet. Is dat goed? Want ik vond het zo lekker." zeg ik tegen hem en kijk hem doordringend aan. Mijn stem klinkt iets te zoet voor mijn doen en ik druk snel mijn lippen op die van hem om hem te overtuigen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, die derde keer staat helemaal niet op mijn planning. Gewoon een beetje spelen, meer niet. Is dat goed? Want ik vond het zo lekker,' zei ze met een veelte zoete stem, nadat haar hoofd lichtjes rood was geworden. Ze keek mij doordringend aan en voordat ik wat kon zeggen drukte ze haar lippen snel op die van mij. Ik lachte zacht en kuste haar gretig.
    'Laat het dan af en toe wel even merken,' fluisterde ik met een lachje. 'Straks gaan mijn hersens heel wat anders denken en dat wil ik niet.' Ik duwde haar weer iets van mij af zodat ik haar kon aankijken. 'Wil je dat voor mij doen Beck?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Laat het dan af en toe wel even merken. Straks gaan mijn hersens heel wat anders denken en dat wil ik niet." fluistert hij met een lachje nadat hij me gretig terug heeft gekust en hij duwt me een stukje van zich af zodat hij me aan kan kijken. "Wil je dat voor mij doen Beck?" Ik knik gelijk.
    "Natuurlijk wil ik dat doen. Alles voor mijn veiligheid hé." lach ik zacht en ik prik hem in zijn zij. "Ik moet wel even opletten dat ik er aan denk want ik vergeet nogal snel dingen als je me aanraakt en kust." Nu begin ik weer lichtjes te blozen en te giechelen.


    Your make-up is terrible