• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders licht op en zucht dan. Daarna knikt hij iets en drukt mij dichter tegen zich aan waardoor ik wel moet glimlachen.
    "Blijven we hier? Blijf jij hier?" vraagt hij zacht. "Blijf jij bij mij?" Ik merk dat hij weer die bevestiging nodig heb en vraag me af waarom hij dit keer zo bang is dat ik wegga. Het zou andersom moeten zijn, ik ben hier de moeilijke, niet hij. Ik sla mijn armen zo ver ik kan om hem heen.
    "Natuurlijk blijf ik hier en bij jou." zeg ik zacht sussend. "Ik heb helemaal geen reden om nu weg te gaan." zeg ik iets dwingend, in de hoop dat hij zegt waarom hij denkt dat ik weg zou gaan, als hij dat al denkt en niet gewoon alleen de bevestiging nodig heeft.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar armen sloeg ze zo ver mogelijk om mij heen. Ik glimlachte en deed precies hetzelfde bij haar.
    'Natuurlijk blijf ik hier en bij jou,' zei ze zacht en sussend. 'Ik heb helemaal geen reden om nu weg te gaan,' zei ze iets dwingend. Ik fronste iets en vroeg mijzelf af waarom ze dwingend klonk. Ik murmelde wat en nestelde mijzelf wat meer tegen haar aan. De muur voelde ik nog maar heel lichtjes tegen mij aan.
    'Echt niet?' vroeg ik zacht. 'Je houding net was angstig. Ben je dan niet bang voor mij? Waarom was je angstig? Beck ik snap het niet meer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij murmelt wat en nestelt zichzelf dichter tegen mij aan, waarop ik mijn armen nog iets beter om hem heen sla en hem dichter tegen me aandruk.
    "Echt niet?" vraagt hij zacht. "Je houding net was angstig. Ben je dan niet bang voor mij? Waarom was je angstig? Beck ik snap het niet meer." Hij heeft veel door, veel te veel. Ik glimlach en duw hem een stukje van mij af zodat ik hem met mijn zelfverzekerde glimlach aan kan kijken.
    "Je let goed op, maar niet goed genoeg." zeg ik tegen hem. "Het is omdat ik bang was voor nog een afwijzing van jou, niet omdat ik bang ben voor jou." lieg ik half en vertel ik half de waarheid. Ik blijf hem glimlachend aankijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze duwde mij een stukje van haar af, daarvoor had zij mij nog dichter tegen zich aan gedrukt. Ze keek mij aan met een zelfverzekerde glimlach.
    'Je let goed op, maar niet goed genoeg,' zei ze tegen mij. Niet begrijpend keek ik haar aan. 'Het is omdat ik bang was voor nog een afwijzing van jou, niet omdat ik bang ben voor jou,' vertelde ze en ze bleef mij glimlachend aankijken.
    'Bang voor een afwijzing?' vroeg ik zacht. Ik keek even omlaag en beet even op mijn lip. 'Het spijt mij,' zei ik zacht. Ik legde mijn hoofd tegen haar aan en snoof zacht haar geur in mij op.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:12 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Bang voor een afwijzing?" vraagt hij zacht, hij kijkt omlaag en bijt op zijn lip. "Het spijt me." zegt hij vervolgens zacht en hij legt zijn hoofd tegen mij aan. Ik hoor hoe hij opnieuw snuift en ik bedenk me dat het me weer eens gelukt is. Triest glimlachend sluit ik hem opnieuw in mijn armen en druk ik hem stevig tegen me aan.
    "Je hoeft nergens spijt van te hebben, het is al goed hoor." mompel ik terwijl ik een paar kussen op zijn hoofd druk en met mijn hand over zijn rug heen streel. Ik wil niet dat hij zich zo voelt en heb er alles voor over om hem beter te laten voelen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik werd opgesloten in haar armen en werd stevig tegen haar aangedrukt.
    'Je hoeft nergens spijt van te hebben, het is al goed hoor,' mompelde ze terwijl ze een paar kussen op mijn hoofd drukte en ze met haar hand over mijn rug heen streelde. Ik kreunde iets, al wist ik niet precies waarom. Mijn mond opende ik een stukje waar ik vervolgens doorheen ademde.
    'Ik ben blij dat je er bent,' zei ik zacht. Één been klemde ik een beetje om haar heen terwijl de andere met een opgetrokken knie liet staan.
    'Geen ruzie. Geen discussie.. Nooit meer!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben blij dat je er bent." zegt hij zacht, nadat hij zacht gekreunt heeft. Hij klemt een been om mij heen en laat zijn andere knie staan, alsof hij probeert zo dicht bij me te komen zonder enige seksuele bedoelingen. Het voelt goed.
    "Geen ruzie. Geen discussie... Nooit meer!" zegt hij en ik lach zacht.
    "Ik denk niet dat geen ruzies en geen discussies gezond zijn hoor." zeg ik met een klein lachje. "En ik denk dat ik het getroost en geknuffel en gekus erna ga missen, dat is altijd fijn. Het goedmaken na een ruzie. Ik wist helemaal niet dat het zo fijn kon zijn. Als jij dan je armen om me heen slaat voel ik me zo veilig en meisjesachtig."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik denk niet dat geen ruzies en geen discussies gezond zijn hoor,' zei ze met een klein lachje. Ik fronste. Hoezo niet gezond? Wat mankeerde haar? Misschien abnormaal, maar niet ongezond.
    'En ik denk dat ik het getroost en geknuffel en gekus erna ga missen, dat is altijd fijn. Het goedmaken na een ruzie. Ik wist helemaal niet dat het zo fijn kon zijn. Als jij dan je armen om me heen slaat voel ik me zo veilig en meisjesachtig,' zei ze daarna. Ik zei niets en dacht na over haar woorden. Ik wist ook niet wat ik erop moest zeggen. Nogal apart om dat van haar te horen, ik wist niet precies waarom.
    'Het knuffelen en het kussen kan ook zonder dat er ruzie is geweest. Net zoals mijn armen om jou heen, dat kan allemaal ook zonder geruzie. Ik wil dat graag doet Beck. Ik vind ruzies en discussies niet leuk. Ze maken me moe en niet blij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij zegt even niets en lijkt na te denken. Ik bijt op mijn lip en hoop dat zijn gedachtes de goede kant opgaan. Ik heb zonder na te denken de zwakkeling gespeelt.
    "Het knuffelen en kussen kan ook zonder dat er ruzie is geweest. Net zoals mijn armen om jou heen, dat kan allemaal zonder geruzie. Ik wil dat graag doet Beck. Ik vind ruzies en discussies niet leuk. Ze maken me moe en niet blij."
    "Maar dan is het gewoon niet hetzelfde..." mompel ik. Ik bijt op mijn lip tot ik bloed proef en kucht dan zacht de brok in mijn keel weg. "Oké, ik zal mijn best doen. Ik wil je niet moe en niet blij maken, je bent juist zo leuk als je blij en opgewonden bent." zeg ik nu iets harder en beter verstaanbaar.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Maar dan is het gewoon niet hetzelfde...' mompelde ze en even later hoorde ik haar kuchen. 'Oké, ik zal mijn best doen. Ik wil je niet moe en niet blij maken, je bent juist zo leuk als je blij en opgewonden bent,' zei ze iets harder. Ik schudde wat met mijn hoofd.
    'Het is wel hetzelfde,' jammerde ik zacht. 'Knuffelen is knuffelen en kussen is kussen. Het kan niet anders zijn.' Ik hapte een wat naar adem. Ik was toch diegene met ervaring? Waarom ben ik dan diegene die het verschil ervan niet snap?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het is wel hetzelfde." jammert hij zacht voordat hij met zijn hoofd schud. "Knuffelen is knuffelen en kussen is kussen. Het kan niet anders zijn." zegt hij en hij hapt naar adem. Ik trek hem nog dichter tegen mij aan waardoor ik mijzelf haast plet.
    "Je hebt gelijk." geef ik toegeeflijk toe, opnieuw met een sussende stem. Ik weet niet waarom ik hem gelijk geef terwijl ik er anders over denk, normaal zou ik dat nooit doen. Waarschijnlijk om een discussie te vermijden en hem blij te maken, omdat ik hem zo graag blij en opgetogen zie.
    "Kussen is kussen en knuffelen is knuffelen." herhaal ik hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je hebt gelijk,' zei ze waarna ze mij weer dichter tegen zich aan had getrokken. Mijn adem stokte even voor een moment. Ze praatte op een sussende toon.
    'Kussen is kussen en knuffelen is knuffelen,' herhaalde zij mijn woorden. Ik fronste weer iets en schudde iets met mijn hoofd.
    'Waarom zeg je dat?' vroeg ik verward. 'Zeg je nou dingen die ik wil horen? Jouw mening was namelijk nog net anders. Hhmm.. Vrouwen zijn niet te volgen,' zei ik terwijl mijn stem zachter werd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan schud met zijn hoofd. "Waarom zeg je dat?" vraagt hij verward. "Zeg je nou dingen die ik wil horen? Jouw mening was namelijk nog net anders. Hhmm... Vrouwen zijn niet te volgen." zegt hij en zijn stem word zachter. Ik lach zachtjes en blijf over zijn rug wrijven.
    "We zijn inderdaad niet te volgen. Vaak zijn we te koppig om toe te geven dat we het mis hebben maar ik dacht, laat ik nu eens gewoon toegeven in plaats van moeilijk te doen zoals altijd." zuig ik uit mijn duim. Ik ben er nog best goed in ook. Ik heb al zoveel verhalen gehoord van mannen die klagen over vrouwen dat ik wel weet wat ik moet zeggen tegen Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'We zijn inderdaad niet te volgen. Vaak zijn we te koppig om toe te geven dat we het mis hebben maar ik dacht, laat ik nu eens gewoon toegeven in plaats van moeilijk te doen zoals altijd,' zei ze en ze bleef ondertussen over mijn rug wrijven.
    'Jij bent apart Beck,' zei ik zacht. Ik maakte zacht hap neigingen in haar huid en jurkje zonder enige reden. Al gauw stopte ik weer en liet mijn hoofd weer rusten op haar.
    'Apart, maar wel leuk. Apart is goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent apart Beck." zegt hij zacht. Als hij hapbewegingen makt in mijn huid en jurkje moet ik zacht giechelen, het voelt prettig en kietelig tegelijk. Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam heen, daar doe ik het voor, daar lieg ik voor. Hij laat al snel zijn hoofd weer op die van mij rusten als hij ermee stopt.
    "Apart, maar wel leuk. Apart is goed." zegt hij waardoor ik breed moet glimlachen.
    "Gelukkig maar. Het zou was zijn als je mijn apartheid niet leuk vind." zeg ik. "Jij bent ook apart, anders dan jongens die ik ken. Ik wist niet dat jullie rekening met ons konden houden, maar jij hebt het tegendeel bewezen." zeg ik en ik verstop mijn gezicht tegen zijn borstkas aan.


    Your make-up is terrible