• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en schudde toen haar hoofd.
    'Nee, dit is geen droom. Ik werd net boos op je, dat zou ik nooit doen in je droom, toch?' lachte ze zacht terwijl ze zachte kusjes gaf op mijn wangen. 'Maak je nou maar niet druk. Dit is allemaal echt.' Ik knikte lichtjes op haar woorden. Ik bleef haar voor een paar seconden aanstaren voordat ik praatte.
    'M-maar misschien was dat dan wel het moment dat het dreigde naar een nachtmerrie, maar het toch nog bij een droom bleef. Wat nou als dat het is!' Nerveus beet ik op mijn onderlip. 'Zweer je het dat dit alles geen droom is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft mij een paar seconden aanstaren voor hij begint met praten.
    "M-maar misschien was dat dan wel het moment dat het dreigde naar een nachtmerrie, maar het toch nog bij een droom bleef. Wat nou als dat het is!" Nerveus bijt hij op zijn onderlip. "Zweer je het dat dit alles geen droom is." Ik knik hevig.
    "Ik beloof het je, ik zweer het je." Ik grijns ineens en druk hard met mijn vinger op de pleister.
    "Als dit een droom was zou je dat niet voelen." lach ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik lach en steek mijn hoofd om het hoekje. 'Wat wil je daar aan doen dan,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Mister waar denk je aan,' lach ik en Loop de badkamer in. Ik laat de deur open staan een loop naar de wastafel. Ik pak een elastieke en doe een hoge staart in. Dan loop ik naar de douche en zet die aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Riddr
    Ik glimlachte. 'Waar ik aan denk is niet zo belangrijk.'
    Ik vond ten minste dat het helemaal niet zo belangrijk was en daar zou ze het dan maar moeten doen, ik zou die dingen weg moeten gooien, absoluut. 'En ik ga gewoon proberen om me te redden.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Oke dan. Veel plezier.' Ij lach en stap de cabine in. Ik laat het water over me heen stromen en was me goed. Ik walg nog steeds van mezelf en Jonas zijn handen lijken nog steeds op mijn lichaam te zitten. Ik pak zeep en zeep me goed in. Ok kan me niet herinneren dat ik er zo'n last van had. Nooit niet. Jaspwr verandert me wel degelijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik lig ontspannen op bed. Ik had vroeger een tijd aan yoga gedaan, om mijn woede te beheersen hadden mijn ouders gezegd toen ze me erheen stuurde. Het enige wat het met me deed was dat ik opeens heel vaak aan de kabouterdans moest denken en na een avond stappen met mijn vrieden had afgesproken om midden op het schoolplein de kabouterdans te doen. Ik grinnikte bij de gedachte aan onze geweldige flashmob, we waren best goed zeiden anderen en een groot gedeelte van de mensen was ook mee gaan doen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik droog me af en trek mijn kleding aan. Dan loop ik weer terug naar Jasper. Ik voelde me nu wek wat frisser. Ik ga naast hem op het bed liggen en nestel me tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en glimlach. Ik luister naar zijn ademhaling e wacht tot hij wat zegt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik zat met mijn hoofd nog half bij de kabouterdans maar liet mijn arm om haar schouder glijden en glimlachte. 'Lekker gedouched?' vroeg ik en ik hoorde de vrolijke toon in mijn stem doorklinken.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Ja hoor.' Ik kijk hem even aan. 'WAs het zo leuk toen ik weg eas?' ik lach en kijk hem vragend aan. Ik glimlach even. 'Vrolijke Jasper.. Wat is er gebeurt in de tussentijd?' Ik kijk hem lachend en vragend aan. Ik druk ren kus op zij lippen en kruip nog dichter tegen hem aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik grinnikte nogmaals, dit keer bij mijn beeld van het gezicht dat ze waarschijnlijk zou trekken wanneer ze erachter kwam waar ik aan had gedacht terwijl ze weg was. 'Ik dacht aan de flashmob die ik en een stel vrienden een keer hadden gedaan op het schoolplein, de kabouterdans van kabouter plop.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach en kijk hem hoofdschuddend aan. Ik denk er even over na om het voor me te zien en schiet in de lach. 'dat heeft lachwekkend moeten zijn,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk Jaspwr aan. 'Maar mooi dat je leuke herinneringen op haalt als ik er niet bij ben,' grinnik ik. Ik heb een grijns op mijn gezicht en bijt op mijn lip om de volgende lachsalvo te onderdrukken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik lachte. 'Ik weet dat je moet lachen us ga je gang maar gewoon,' zei ik terwijl er ook een lachje om mijn lippen speelde. 'Ik moest om de een of andere reden aan yoga denken en als ik yoga deed dan moest ik altijd aan de kabouterdans en daar komt die flashmob dus ook vandaan, en van een heleboel drank.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik beloof het je, ik zweer het je,' zei ze. Ze grijnsde ineens en drukte hard met haar vinger op mijn pleister.
    'Als dit een droom was zou je dat niet voelen,' lachte ze zacht. Ik duwde haar gelijk van haar af en gromde nog wat pijnlijk. Ik hield mijn eventjes tegen het pleister aan en keek haar geschrokken aan.
    'Ben je gek?!' riep ik geschrokken naar haar. 'Dat deed zeer! Zweren was al genoeg geweest.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Wat een logica,' grinnik ik. 'Maa waarschijnlijk had ik meegedaan als ik dronken zou zijn, dus ik kan je niet uitlachen,' grinnik ik. Dit lachen deed me goed. Deed me alles even vergeten. 'Ik wil je vrienden ontmoeten,' grijns ik. 'Dat word waarschijnlijk lachen als we uitgaan,' grinnik ik en zie het al voor me. Ik glimlach bij het idee. Dat zou leuk zijn...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik grijnsde. 'Ik waarschuw je alvast,' zei ik lachend en ik streelde haar haar. 'Mijn vrienden zijn geweldig maar nogal recht door zee, ongecompliceerd en eigenlijk testen we altijd wat we aan iemand hebben dus een eerste ontmoeting kan behoorlijk ontmoedigend zijn.


    Remember to be ridiculous.