• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Gelukkig maar. Het zou was zijn als je mijn apartheid niet leuk vind,' zei ze waardoor ik begon te glimlachen. Diezelfde glimlach was zo net ook even verschenen toen ze had lopen giechelen om mijn hapjes.
    'Jij bent ook apart, anders dan jongens die ik ken. Ik wist niet dat jullie rekening met ons konden houden, maar jij hebt het tegendeel bewezen,' zei ze en ze verstopte haar gezicht tegen mijn borstkas aan. 'Jongens kunnen dat. Misschien niet iedereen en bij iedereen, maar ze kunnen het. Met de één houd ik meer rekening dan met de ander. Ligt eraan hoe erg ik die persoon mag. Hoe meer ik die persoon mag hoe meer ik er rekening mee houd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jongens kunnen dat. Misschien niet iedereen en bij iedereen, maar ze kunnen het. Met de één houd ik meer rekening dan met de ander. Ligt eraan hoe erg ik die persoon mag. Hoe meer ik die persoon mag hoe meer ik er rekening mee houd." Ik kijk hem even kort aan waarna ik mijn hoofd weer tegen zijn borstkas aan druk en voorzichtig zijn geur opsnuif. Dan besluit ik een vraag te stellen waar ik het antwoord misschien niet van wil weten.
    "Met wie heb jij tot nu toe het meeste rekening gehouden?" vraag ik met een zachte, bijna onderdrukte stem, alsof ik mezelf tegen probeer te houden om te praten. Misschien had ik dat ook wel moeten doen, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar zijn leven.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze keek mij kort aan waarna ze haar hoofd weer tegen mijn borstkas aan drukte en ik hoorde hoe ze snoof. Ik glimlachte tevreden.
    'Met wie heb jij tot nu toe het meeste rekening gehouden?' vroeg ze zacht en bijna onderdrukte stem. Ik legde mijn hoofd op die van haar en dacht na over haar vraag.
    'Maakt het uit om wat voor personen het gaat?' vroeg ik aan haar. 'Familie, vrienden, vriendinnetjes.. Wat wil je weten?'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 20:30 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij legt zijn hoofd weer op die van mij en lijkt over mijn vraag na te denken.
    "Maakt het uit om wat voor personen het gaat?" vraagt hij. "Familie, vrienden, vriendinnetjes... Wat wil je weten?" Ik hou mijn rode hoofd wijselijk tegen zijn borst gedrukt.
    "Gewoon, het aller aller meeste van iedereen. Die je boven iedereen en alles hebt gesteld." murmel ik tegen zijn shirt aan, waardoor mijn stem gedempt word.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gewoon, het aller aller meeste van iedereen. Die je boven iedereen en alles hebt gesteld,' murmelde ze tegen mijn shirt aan. Haar stem werd erdoor gedempt. Heel zachtjes lachte ik terwijl ik zachtjes hapte in haar haren.
    'Dat je dat nog moet vragen,' zei ik zacht. 'Hmm, ik stel voor dat jij maar eerst bedenkt wie dat zou wezen en waarom.' Ik glimlachte eventjes en was benieuwd wat ze erop ging zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht om en hapt in mijn haar, waar ik even niet op reageer.
    "Dat je dat nog moet vragen." zegt hij zacht. "Hmm, ik stel voor dat jij maar eerst bedenkt wie dat zou wezen en waarom." zegt hij en ik maak wat beledigde geluidjes.
    "Hoe moet ik dat nou weten, ik ken jou leven helemaal niet van binnenuit. Als ik het wist zou ik het niet vragen, gek." zeg ik nog altijd tegen zijn shirt aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hoe moet ik dat nou weten, ik ken jou leven helemaal niet van binnenuit. Als ik het wist zou ik het niet vragen, gek,' zei ze tegen mijn shirt aan nadat ze wat beledigde geluidjes had gemaakt. Ik lachte weer even.
    'Je weet al wel over bepaalde personen dingetjes.. Daar kan je het aardig mee doen. Kies daar ééntje uit? Dat kan jij wel,' spoorde ik haar aan. Ik ging wat naar achteren zodat ik tegen de muur aan kon leunen. Ik sloot mijn ogen weer even en wachtte op het antwoord van Beck.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je weet al wel over bepaalde personen dingetjes... Daar kan je het aardig mee doen. Kies daar ééntje uit? Dat kan jij wel." spoort hij mij aan nadat hij gelachen heeft. Ik heb een beetje het gevoel dat hij me uitlacht en ik voel me opnieuw de onervarene. Misschien is er wel een regel voor, een ongeschreven wet. Hij gaat naar achter en leunt tegen de muur aan waarna hij zijn ogen sluit.
    "Uh... Ik..." murmel ik terwijl ik naar hem kijk terwijl hij zijn ogen nog dicht heeft. "Je moeder? Je eerste vriendinnetje? Ik weet het echt niet, vertel gewoon." zucht ik en laat mijn hoofd hangen waardoor mijn haar langs mijn gezicht valt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh... Ik...' murmelde ze. 'Je moeder? Je eerste vriendinnetje? Ik weet het echt niet, vertel gewoon,' zei ze en zuchtte toen. Ik opende één oog een beetje om haar een beetje aan te kunnen kijken. Haar hoofd had ze laten hangen waardoor haar haren langs haar gezicht viel. Weer lachte ik zachtjes en opende nu ook mijn andere oog.
    'Fout, fout, fout.. Allemaal fout!' Ik legde mijn vinger op haar kin waarmee ik haar hoofd op tilde. 'Maar, het is wel een meisje,' zei ik met een klein lachje. 'Ik hebt nog nooit zo veel rekening gehouden als bij haar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Fout, fout, fout... Allemaal fout!" zegt hij en mijn hoofd word nog roder. Tot overmaat van de ramp legt hij een vinger op mijn kin en tilt hij mijn hoofd ermee op.
    "Maar, het is wel een meisje." zegt hij met een klein lachje. "Ik heb nog nooit zoveel rekening gehouden als bij haar." Ik schud met mijn hoofd zodat ik van zijn vinger op mijn kin af kwam en neem een beetje afstand terwijl ik hem verbijsterd aankijk. Wat doet hij nu, ik snap er niets van. Houd hij zoveel rekening met haar dat hij het nu zó moet brengen? Ik had gewoon niet moeten vragen.
    "Ik weet het gewoon niet, oké. Laat het maar gewoon zitten, ik hoef het niet meer te weten." snauw ik hem toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd zodat mijn vinger ervan af ging. Verbijsterd keek zij mij aan en ze nam een beetje afstand.
    'Ik weet het gewoon niet, oké. Laat het maar gewoon zitten, ik hoef het niet meer te weten,' snauwde ze. Ik keek haar verbaasd aan en schudde vlug mijn hoofd.
    'Maar Beck, zo bedoelde ik het niet!' zei ik vlug. Ik trok mijn knieën weer iets op terwijl ik nog steeds naar Beck keek. 'Mensen weten het meestal niet als het over hun zelf gaat,' zei ik zacht. Ik keek omlaag en plukte aan mijn eigen vingers. 'Alsjeblieft, niet meer snauwen,' smeekte ik haast. 'Ik wou geen ruzies meer en geen discussies. Waarom kunnen wij dat niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn verbaasde blik verbaasd me, waarna hij met zijn hoofd schud. Wilt hij het dan zó graag vertellen? Het maakt me alleen maar kwader en kwader.
    "Maar Beck, zo bedoelde ik het niet!" zegt hij snel. Ik klem mijn kaken woest op elkaar om niet uit te barsten. Hij trekt zijn knieën op, een teken van afstandelijkheid voor mij. Het doet plotseling meer pijn dan ik kwaad ben.
    "Mensen weten het meestal niet als het over hun zelf gaat." zegt hij zacht en hij kijkt omlaag waar hij aan zijn vingers plukt. "Alsjeblieft niet meer snauwen. Ik wou geen ruzies meer en geen discussies. Waarom kunnen wij dat niet?" zegt hij haast smekend. Het gaat me te boven, ik snap er helemaal niets meer van. Hij laat me denken dat hij het over een ander meisje had, snapt niet dat ik dan gaat snauwen en vertelt vervolgens dat hij het over mij heeft. Dat snap ik al helemaal niet, hij kent me pas net. En nu heb ik het weer gedaan. De verwarring en boosheid moet ondertussen wel van mijn gezicht af te lezen zijn.
    "Dit keer is het je eigen schuld." Is mijn korte antwoord, zonder enige verzoening.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik trok mijn knieën verderop en deed daar mijn armen om heen. Ik durfde niet te kijken. Ze snauwde, hoe moest haar gezicht nu wel niet staan?
    'Dit keer is het je eigen schuld,' antwoordde ze kortaf. Ik slikte eventjes en knikte toen lichtjes. Ze had gelijk, maar ik wist niet dat ze zo boos ging doen erom. Weer knikte lichtjes. Ik vergat dat ik dat al had gedaan.
    'Ik weet het,' antwoordde ik zacht. 'Ik wist niet dat je er tegen kon. Ik wist niet dat je dan ging snauwen. Ik zal het niet meer doen. Ik zal voortaan het antwoord gelijk geven. Beck niet meer boos zijn, alsjeblieft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij had zijn armen om zijn benen geslagen en die dichter tegen zich aan getrokken. Hij kijkt me niet eens aan en knikt tweemaal nadat ik uitgepraat ben. Ik zucht alleen maar geërgerd.
    "Ik weet het." antwoord hij zacht. "Ik wist niet dat je er tegen kon. Ik wist niet dat je dan ging snauwen. Ik zal het nie tmeerdoen. Ik zal voortaan het antwoord gelijk geven. Beck niet meer boos zijn, alsjeblieft." Ik kijk hem nog altijd verward aan. Het had zo iets liefs kunnen zijn, maar nu kan ik het niet verkroppen. Zo vergevinszind ben ik nou ook weer niet. Ik blijf hem een tijdje aankijken voor ik antwoord.
    "Best, ik zal niet meer boos doen en snauwen." zeg ik wat bot. Ben ik dan de enige die elke keer alles fout doet en is hij dan het heilige boontje? Ik weet dat ik vreselijk gemeen kan doen, maar nu lijkt het alsof alles mijn schuld is telkens en dat kan ik niet hebben. Ik wend mijn blik af voor ik echt uit mijn vel barst tegen hem en het nog erger maak. Dat wil ik dan weer niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Best, ik zal niet meer boos doen en snauwen,' best zei ze bot na een tijdje. Een mondhoek krulde eventjes omhoog. Eventjes, stiekem keek haar aan. Haar gezicht had ze afgewend en mijn op gekrulde mondhoek verdween.
    'Ik zal opletten op mijn woorden,' zei ik zacht. 'Alleen... Ik wil uitproberen waar je wel en niet tegen kan, alleen dat pakt slecht uit, maar dan weet ik wel dat ik dat niet kan doen. Ik kan er dan rekening mee houden. Ik wil een blije Beck. Beck lachen. Beck niet meer boos zijn.' Ik beet even op mijn lip wanneer ik merkte dat ik wel heel kinderlijk begon te praten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you