• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    [eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    Ik denk even na. 'Ik ben wel wat gewend. Hoe erg kan het zijn? Ik bedoel, het kan niet de bedoeling zjjn jouw vriendinnen weg te jagen toch?' Ik glimlach even en geef hem een kus. Ik kruip dichter tegen hem aan. 'Jaspwr?' ik kijk hem even aan en kijk dan naar het dekbed. 'Is er een mogelijkheid dat je ouders me afkeuren. Ik bedoel... Ik heb niet veel te bieden. Het is niet eens zeker of ik ooit een baan krijg en ik ben denk ik nogal andere dan je eerdere vriendinnen..' ik zwijg even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Omdat ik niet meer weet waar we zijn...]
    Ik stoot mijn beker met drinken van de tafel af, over mezelf heen. Ik probeer het drinken nog te ontwijken en daardoor zitten alleen mijn knieen onder de melk.
    'Nou!!!! Nu is de melk verspild!'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jasper de Ridder
    'Mijn ouders zijn geen snobs,' zei ik terwijl ik over haar wang streelde. 'Ze mochten Leanne trouwens niet en vonden Helene niet bij me passen, ze vertrouwen wel op mijn oordeel hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik langzaam. 'Waarom mochten ze leanne niet?' Ik kijk Jasper vragend aan. misschienkwam het apart over, maar ik zou het geweldig vinden als zijn ouders me zouden mogen. Al is dat een kleine kans. Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Mochten ze 1 van je vriendinnen wel of ook niet?' ik grijns even en leun tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en wacht op antwoorden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Leanne was nogal impulsief en kwam vaak in de problemen,' zei ik. 'Ze mogen Helene heel erg maar ze zagen net als wij op een gegeven moment in dat het niet zou gaan werken omdat we nou eenmaal niet bij elkaar pasten.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en denk even na. Ik glimlach en knik. Dat word afwachten dus. Als we hier ooit uitkomen... Hij eerder dan mij, maar toch. Ik kijk Jasper aan en glimlach. Of zijn ouders me zouden mogen bleef een raadsel, maar ik hoopte van wel, dat maakte het leuker en makkelijker. Ik kijk Jasper aan. Hij hoeft dat probleem nooit te hebben. Ik ga echt niet naar mijn vader en mijn moeder is er niet meer. Dus hij hoeft daar geen rekening mee te houden. 'Uiteindelijk bepaal je toch zelf,' mompel ik. Eigenlijk was ik vrij om te doen wat ik wilde. Niemand die zich met me zou bemoeien. Al ging ik naar China, niemand kon me tegen houden.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:14 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik keek even verbaasd op, had ik die woorden als bijdrage aan ons gesprek kunnen opvatten of was ze weer in gedachten verzonken? Ik dacht het laatste. 'Sorry maar wat bedoelde je daarmee?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Dat je uiteindelijk zelf bepaalt wat je nou precies doet, wat je leuk vindt en alles. Dat kunnen je ouders niet bepalen,' glimlach ik even en kijk hem even aan. Dan kruip ik meer het bed op en ga liggen. Ik staar naar het plafond en zucht even. Ik begon deze plek zo langzaam wel te haten, wanneer zo de diepte komen? Of kon Jasper me daar uit houden?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sorry dat ik zo weinig reageer maar school is voor mij weer begonnen en ik ben net de eerste drie dagen van mijn tweede week ziek geweest]
    Jasper de Ridder
    'Daar heb je helemaal gelijk in en ik denk echt wel dat ze je mogen,' zei ik. 'Ze houden het immers al ruin achttien jaar met mij uit dus ze zijn gewend aan ontspoorde tieners, volgens mij ben ik meer ontspoord als jij.'


    Remember to be ridiculous.

    [maakr niet uit. Ik begrijp het]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan door mijn hoofd een kwartslag te kantelen. 'Misschien. We zullen wel zien.' ik glimlach en sluit mijn ogen weer. 'Zonder jouw was ik allang uit het raam gesprongen. Dan had ik het hier niet uitgehouden.' ik kijk hem aan en grinnik even en ga recht op zitten. Ik kruip tegen hem aan en druk den kus in zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Als je nu uit het raam zou springen zou ik je achterna springen, controleren of je nog leeft en iemand 112 laten bellen,' zei ik en ik meende het vanuit de grond van mijn hart. Ik streelde haar haar en glimlachte. Als ik uit het raam zou springen zou ik waarschijnlijk automatisch mijn val zo breken dat ik niets ernstigers op zou lopen als een gebroken been of arm dus voor mij zou het waarschijnlijk geen erg goede manier van zelfmoord plegen zijn. 'Maar jij gaat geen zelfmoord plegen, als je dat doet dan doe ik je echt iets aan'


    Remember to be ridiculous.

    [eten, hierna heb ik zangles dus ik kom pas laat.]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Ik ga geen zelfmoord plegen. Ik heb nu iemand waarvoor ok kan blijven leven. Bovendien geef ik toe aan mik vader als ik zelfmoord pleeg en dat wil ik niet. Ik wil laten zien hoe sterk ik ben.' Ik lach en kijk hem aan. 'Ik zou nooit een einde aan mijn leven maken. Ik geef te veel om je.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne