• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik doe wel eens gekke dingen, maar niet op de manier waarop jij net deed. Dat heb ik in geen tien jaar gedaan,' vertelde ze en ik keek haar aan. Was ik dan echt zo erg aan het doen? 'En het is goed als je hem ophoud. Ik heb er veel moeite in gestoken dus ik verwacht dat jij hem ophoud, een hele tijd,' glimlachte ze. Ik lachte zachtjes en gaf haar een klein, speels duwtje.
    'Ik hou hem zo lang mogelijk op! En zelfs daarna bewaar ik hem,' zei ik. Ik boog naar haar toe om haar een klein kusje te geven. 'En ik weet al een plekje.' Ik ging op mijn buik liggen en ging met mijn armen onder het bed om vervolgens mijn koffer eronder uit te halen. Ik maakte hem open en haalde er een simpel schriftje eruit, sloeg hem open op een leeg bladzijde en prikte er toen met mijn vinger erop.
    'Daar,' zei ik met een klein glimlachje. 'Daar ga ik hem dan in plakken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en geeft mij een klein maar speels duwtje waardoor ik ook in de lach schiet.
    "Ik hou hem zo lang mogelijk op! En zelfs daarna bewaar ik hem." zegt hij en hij buigt naar mij toe om mij een klein kusje te geven die mij laat glimlachen. "En ik weet al een plekje." verklaart hij vervolgens. Hij gaat op zijn buik liggen en zijn armen verdwijnen onder het bed om er vervolgens zijn koffer eronder uit te halen. Hij maakt hem open en haalt er een simpel schriftje eruit, slaat hem open op een lege bladzijde en prikt er dan met zijn vinger op terwijl ik nieuwsgierig toe kijk.
    "Daar." zegt hij met een klein glimlachje. "Daar ga ik hem dan in plakken." Ik lach en kijk er even geboeid door. Wat is dit nou voor een schriftje? Ik trek het schriftje onder zijn handen vandaan en sta op zodat ik buiten zijn bereik ben, voor eventjes.
    "Wat is dit voor schriftje?" vraag ik nieuwsgierig. Ik open het schriftje om er door heen te kunnen bladeren.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze trok het schriftje uit mijn handen. Ik wou er naar grijpen, maar zij stond al op.
    'Wat is dit voor schriftje?' vroeg ze. Ik beet op mijn lip en keek even omlaag. Al gauw keek ik op toen ik wat hoorde. Ze bladerde er doorheen en ik beet op mijn lip. Ik stond op en greep het schriftje weer terug. Ik ging weer zitten op het bed en keek ernaar.
    'Niets,' mompelde ik zachtjes. Ik keek even door het schriftje. Er stonden niet veel dingen in. Het was een kleine schrift met ringen. Ik vond dat veel handiger werken dan zo'n schriftje met een nietje. Het schriftje is veel dunner dan het hoorde te wezen.
    'Het was vroeger een schriftje waar ik inschreef welke branden ik had gesticht en welke meisjes ik had verkracht,' mompelde ik zachtjes. 'Alleen dat laatste heb ik er allemaal uitgestuurd en verbrand.' Ik sloeg het schriftje op een bladzijde en liet dat zien aan Beck. 'Zie je, daar staat het zelfs.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik heb niets interessant gevonden als hij het schriftje weer terug pakt. Hij gaat op het bed zitten en kijkt er naar, zijn houding veranderd.
    "Niets." mompelt hij zachtjes en bladert door het schriftje met ringen. "Het was vroeger een schriftje waar ik inschreef welke branden ik had gesticht en welke meisjes ik had verkracht." mompelt hij zacht. Er trekt een onaangename rilling over mijn lichaam en mijn keel lijkt zich dicht te klemmen waardoor ik even geen adem krijg.
    "Alleen dat laatste heb ik er allemaal uitgescheurd en verbrand." Hij slaat het schriftje open en laat het zien aan mij. "Zie je, daar staat het zelfs." Vanaf het afstandje waar ik sta knik in snel zonder het te lezen. Ik wil het ook niet lezen. Mijn pleister komt in dat schrift. De haartjes in mijn nek en op mijn armen gaan overeind staan terwijl ik me bij elkaar probeer te rapen. Ik weet wel waarom hij het verbrand heeft, ik weet hoe erg hij het vind. Daarom bijt ik hard op mijn tong tot ik de metaal-achtige smaak van bloed proef om een scheldtirrade binnen te houden. Ik loop op een mechanische manier terug naar hem en ga naast hem zitten.
    "Dat maakt me toch niets uit." zeg ik wat schor. "Laat eens wat zien over die branden."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze keek eventjes gauw en ze leek het niet gelezen te hebben, toch knikte ze. Ik keek haar aan en wachtte tot ze wat ging zeggen. Ze zei niet, maar in plaats daarvan liep ze op een mechanische manier terug en ging ze naast mij zitten.
    'Dat maakt me toch niets uit,' zei ze wat schor en ik beet even op mijn lip. 'Laat eens wat zien over die branden,' zei ze en een enthousiaste glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik sloeg de bladzijdes om totdat ik bij het eerste was.
    'Mijn allereerste brand.. Nou ja, ik was nog niet zo heel oud.. Ik zocht een snellere manier om mijn papieren weg te krijgen, dus verbrandde ik het,' zei ik met een klein lachje. Ik bladerde iets verder.
    'Deze was echt mooi,' zei ik en ik wees naar de foto die ik er toen van had gemaakt. 'Een oud, afgelegen huis. Ik had eerst natuurlijk gekeken of er niemand was. Het huis stond al op instorten. Het zag er zo mooi uit! Echt geweldig!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er verschijnt gelukkig een enthousiaste glimlach op zijn gezicht, hij heeft gelukkig niets van mijn lichamelijk reactie gemerkt. Hij bladert naar de eerste bladzijde.
    "Mijn allereerste brand.. Nou ja, ik was nog niet zo heel oud.. Ik zocht een snellere manier om mijn papieren weg te krijgen, dus verbrandde ik het." zegt hij met een klein lachje. Ik knik en glimlach lichtjes terwijl hij alweer verder bladert.
    "Deze was echt mooi." zegt hij en wijst naar een foto vol met vlammen. "Een oud, afgelegen huis. Ik had eerst natuurlijk gekeken of er niemand was. Het huis stond al op instorten. Het zag er zo mooi uit! Echt geweldig!" Ik kijk naar de vlammen die hongerig naar de hemel likken en knik opnieuw.
    "Het ziet er inderdaad erg mooi uit. Maar het is wel gevaarlijk, je moet wel goed op jezelf passen hé." glimlach en por hem zacht tussen zijn ribben. "Je bent wel gek, zomaar een huis in de fik steken." grinnik ik vervolgens en ik ben blij dat mijn reactie zo snel is vervaagt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het ziet er inderdaad erg mooi uit. Maar het is wel gevaarlijk, je moet wel goed op jezelf passen hé,' glimlachte ze en ze porde zachtjes tussen mijn ribben. Ik gromde iets, maar moest al gelijk weer glimlachen. 'Je bent wel gek, zomaar een huis in de fik steken,' grinnikte ze vervolgens. Ik lachte zachtjes en haalde vervolgens mijn schouders op.
    'Ik kijk altijd uit Beck,' verzekerde ik haar. 'En achjaa.. Dan maar gek,' lachte ik zachtjes. Ik bladerde wat afwezig door het schriftje heen. 'Hou jij van brand stichten?' vroeg ik toen en keek haar nieuwsgierig aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik kijk altijd uit Beck." verzekerd hij mij. "En achjaa.. Dan maar gek." lacht hij zacht. Hij bladert wat afwezig door het schriftje heen en ik volg zijn bewegingen.
    "Hou jij van brand stichten?" vraagt hij dan en kijkt mij nieuwsgierig aan.
    "Hm..." zeg ik nadenkend terwijl ik hem glimlachend aankijk en stiekem bestudeer. "Niet van het brandstichten zelf. Ik vind vlammen mooi en interessant maar ik heb er geen behoefte aan denk ik." beantwoord ik zijn vraag zo goed als ik het kan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hm...' zei ze nadenkend en ik zag vanuit mijn ooghoek dat ze glimlachte. 'Niet van het brandstichten zelf. Ik vind vlammen mooi en interessant maar ik heb er geen behoefte aan denk ik,' beantwoordde zij mijn vraag en ik knikte lichtjes. Ik sloeg het schriftje dicht en legde hem weg. Een beetje ging ik tegen haar aanleunen.
    'Dan zal ik voor jou de prachtigste vlammen te voorschijn halen,' zei ik met een glimlachje. Ik ging met mijn hand op zoek naar die van haar. 'Ik zal dan op je letten en zorgen dat je niets overkomt. Verder doe ik het werk en kan jij ervan genieten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes, slaat het schriftje dicht en leunt iets tegen mij aan nadat hij hem heeft weggelegd. Het is maar en schriftje, ik probeer de neiging om hem te pakken en te kijken of de pagina's wat er is doorgedrukt met een pen om te kijken of er achter kan komen wat hij over de verkrachte meisjes geschreven heeft.
    "Dan zal ik voor jou de prachtigste vlammen te voorschijn halen." zegt hij met een glimlachje en zoekt met zijn hand naar die van mij. "Ik zal dan op je letten en zorgen dat je niets overkomt. Verder doe ik al het werk en kan jij ervan genieten." Ik pak zijn hand vast en glimlach breed waarna ik een dikke kus op zijn wang druk.
    "Dat is echt zo lief van je, echt waar. Dat zou ik wel eens willen zien." vertel ik met een gelukkige ondertoon die in mijn stem doorschemert. "Als het vuur maar niet te groot word. Dan word het zo warm en lijkt het net alsof je levend verbrand als je te dichtbij komt." waarschuw ik hem alvast.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze pakte mijn hand beet, glimlachte breed en drukte een dikke kus op mijn wang. Zachtjes lachte ik.
    'Dat is echt zo lief van je, echt waar. Dat zou ik wel eens willen zien,' vertelde ze met een gelukkige ondertoon die ik door haar stem hoorde schemeren. 'Als het vuur maar niet te groot word. Dan word het zo warm en lijkt het net alsof je levend verbrand als je te dichtbij komt,' waarschuwde ze me. Ik knikte lichtjes en sloot voor een moment mijn ogen.
    'Ik weet het,' zei ik zachtjes. 'Daarom zal ik daar ook goed op letten. Ze mogen van mij wel hoog zijn. Dat is zo mooi! Ik zal dan echt heel heel heeeeeel goed uitkijken dat jou niets overkomt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het." zegt hij zacht. "Daarom zal ik daar ook goed op letten. Ze mogen van mij wel hoog zijn. Dat is zo mooi! Ik zal dan echt heel heel heeeeeel goed uitkijken dat jou niets overkomt." Ik glimlach nog breder, als dat mogelijk is en sla mijn armen stevig om hem heen.
    "Je bent de beste, Nathan. Zo enorm lief. Je laat mij steeds opnieuw herinneren waarom ik je zo leuk vind en je vertrouw." Ik druk een paar tedere kussen op zijn lippen en ben het hele schriftje alweer vergeten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar armen voelde ik stevig om mij heen. Ik lachte zacht en opende mijn ogen weer.
    'Je bent de beste, Nathan. Zo enorm lief. Je laat mij steeds opnieuw herinneren waarom ik je zo leuk vind en je vertrouw,' zei ze waardoor ik begon te blozen. Ze drukte een paar tedere kussen op mijn lippen waardoor ik begon te rillen. Ik lachte zachtjes en drukte haar toen tegen mij aan.
    'Ik weet dan niet wat ik doe, maar ik ben blij dat ik het doe,' zei ik met een lachje. Ik boog naar haar toe en drukte mijn lippen zacht op die van haar.
    'Hmm. Ik wil je bij me hebben,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint ervan te rillen, lacht zachtjes en drukt me tegen zich aan.
    "Ik weet dan niet wat ik doe, maar ik ben blij dat ik het doe." zegt hij met een lachje. Hij buigt naar mij toe en drukt zijn lippen zacht op die van mij. Ik kus hem zacht en voorzichtig terug.
    "Hmm. Ik wil je bij me hebben." fluistert hij. Ik glimlach en leg mijn hand op zijn wang, waar ik zacht overheen streel met mijn duim.
    "Je hebt me toch al bij je? Of is het niet goed genoeg, ben je een beetje veeleisend?" vraag ik lachend aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en ze legde haar hand op mijn wang, waar ze zacht met haar duim over heen streelde. Tevreden glimlachte ik erom. Het voelde zo fijn en rustig.
    'Je hebt me toch al bij je? Of is het niet goed genoeg, ben je een beetje veeleisend?' vroeg ze lachend aan mij. Ik lachte zachtjes en knikte toen iets. Mijn armen sloeg ik zachtjes rond haar middel en trok haar bij mij op schoot.
    'Heel veeleisend,' grapte ik zachtjes. Ik drukte zachtjes mijn lippen op die van haar en kuste haar liefdevol. 'Ik wil je zo vaak en zo dicht mogelijk bij mij hebben,' fluisterde ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you