• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

[ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

Hij kijkt mij verbaasd en geschrokken aan. Misschien nog van die duw van net? Ik hoop dat ik niet al te hard ben geweest, maar hij is zo vervelend nu!
    "Ik ben niet kinderachtig. Mijn hersens zijn gewoon geklutst." mompelt hij beledigd. Hij trekt de dekens onder mij vandaag en wikkelt zichzelf er helemaal in waarna hij met zijn hoofd in de dekens gaat liggen. Nou, lekker aardig. Het word alleen maar erger.
    "Het is koud." mompelt hij en hij kijkt mij aan. Mijn mond trekt samen tot een smalle streep en mijn ogen vernauwen zich als ik terug kijk. Daarna sta ik op en zet ik mijn handen in mijn zij.
    "Goh, je bent naakt." merk ik op. "Je bent wel kinderachtig, een groot, vervelend kind kind. Ga slapen, dan kan je ook niet meer idioot doen." merk ik op met een scherpe stem. Daarna draai ik me om en loop ik naar de deur.
    "Als je wakker bent en weer normaal kan doen hoor ik graag van je, nijntje." Met die woorden open ik de deur, been ik weg en doe ik de deur achter me dicht. Ik loop snel naar beneden waar ik ergens op een bank ga zitten.

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 23:13 ]

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Hoe zij mij aankeek.. Het beviel mij helemaal niet! Ik slikte en schrok toen ze op stond en haar handen in haar zij deed.
    'Goh, je bent naakt,' merkte ze op. Alsof ik dat nog niet wist. 'Je bent wel kinderachtig, een groot, vervelend kind kind. Ga slapen, dan kan je ook niet meer idioot doen,' zei ze daarna met een scherpe stem. Ik hield mijn mond geschrokken dicht en keek toen beschamend omlaag. 'Als je wakker bent en weer normaal kan doen hoor ik graag van je, nijntje,' zei ze en met die woorden hoorde ik de deur open gaan en even later weer dicht. Ik keek op en zag dat Beck echt weg was gelopen. Ik bleef even liggen, maar ik vond niet dat het klopte dat ik gewoon bleef liggen. Ik stond op en liep naar de kleren kast toe om ondergoed en een broek uit te halen die ik daarna aandeed. Ik had geen zin om mij verder aan te kleden. De dekens haalde ik van het bed af en deed die over mijn schouders heen als één of ander vaak cape. Ik liep mijn kamer uit en sloot de deur achter mij dicht.
    'Beck!' riep ik en ik voelde het nadreunen in mijn hoofd. Ik ging naar beneden omdat ik niet wist waarom ze hier boven zou blijven.
    'Beck, waar ben je?!' riep ik toen ik beneden was. Een wonder vond ik het dat ik niemand tegen kwam.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Ik hoor zijn stem vaag nagalmen, zijn stem die mijn naam roept. Ik negeer hem, hij bekijkt het maar even. Ik probeer hem alleen maar te helpen. Ik leg mijn voeten op het tafeltje voor mij en zucht diep waarna ik gaap. Alleen zijn is saai. Ik schrik op als ik Nathan zijn stem weer hoor, veel dichterbij.
    "Beck, waar ben je?" roept hij. Zuchtend sta ik op en loop ik de gang op waar ik Nathan zie. Hij heeft een broek aangetrokken maar geen shirt en de dekens slepen achter hem aan omdat hij hem om heeft gedaan als een cape. Ik grom zacht.
    "Idioot, je moet in bed blijven, wat doe je hier?" vraag ik zacht grommend terwijl ik op hem af loop. "Terug naar bed jij, of ik trek je nijntje pleister van je hoofd af."

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht toen ze eraan kwam, maar die verdween al gauw toen ik haar zachtjes hoorde grommen.
    'Idioot, je moet in bed blijven, wat doe je hier?' vroeg ze zacht en grommend terwijl ze op mij af kwam lopen. 'Terug naar bed jij, of ik trek je nijntje pleister van je hoofd af.' Ik bleef staan waar ik stond en ik bleef haar aankijken.
    'Trek er maar van af!' zei ik eigenwijs en ging iets dichter naar haar toe. 'Ik kom hier voor jou. Ik kan niet slapen zonder jou. Ook niet zonder kusje en een verhaaltje.' Ik deed de dekens van mij af. Ik ging naast haar staan en deed de dekens zo goed als ik kon over onze schouders heen. 'Ik mis je geur Beck,' fluisterde ik.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij blijft koppig staan waar hij staan en blijf mij aankijken.
    "Trek er maar van af!" zegt hij eigenwijs en hij komt wat dichter naar mij toe. "Ik kom hier voor jou. Ik kan niet slapen zonder jou. Ook niet zonder kusje en een verhaaltje." Hij doet de dekens van zich af en gaat naast mij staan waarna hij de dekens zo goed als hij ksn over onze schouders heen doet.
    "Ik mis je geur Beck." fluistert hij en ik moet er toch licht van glimlachen.
    "Oké, ik ga mee. Als jij wel ophoud met dat gedoe want ik word er echt moe van." Ik zucht zachtjes, pak zijn hand vast en schuifel langzaam naar voren met de dekens om ons heen gewikkeld.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Oké, ik ga mee. Als jij wel ophoud met dat gedoe want ik word er echt moe van,' zei ze en ze zuchtte zachtjes. Ze pakte mijn hand beet en we schuifelde samen naar voren richting mijn kamer gevolgde door de dekens die half over de grond mee ging. Ik keek haar eventjes aan.
    'Welk gedoe?' vroeg ik zacht en keek haar niet begrijpend aan. 'Wat deed ik verkeerd Beck? Deed ik je zeer? Dat was niet mijn bedoeling! Het spijt mij Beck. Ik zal naar je luisteren, maar ga niet meer dreigen met nijntje eraf halen. Anders geneest het niet. Wond heef jouw super nijntje nodig en ik heb super Beck nodig.'

Ik zit even op de tablet.
    Rikki Madeleine Beck

"Dat gedoe bedoel ik dus." Zeg ik kwaad tegen Nathan. "Is het dan zo moeilijk om je gewoon even als een volwassen vent te gedragen?" Mijn stem begint wanhopig te klinken en ik versnel mijn pas automatisch waardoor de deken van mijn schouder afglijden en om hem blijft hangen. Ik draai me terug om en zucht diep en misschien zelfs wat overdreven.
    "Het spijt me, maar doe alsjeblieft gewoo- even normaal." Vraag ik smekend.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Dat gedoe bedoel ik dus,' zei ze op een kade toon tegen mij. 'Is het dan zo moeilijk om je gewoon even als een volwassen vent te gedragen?' vroeg ze terwijl haar stem wanhopig begon te klinken. Ze versnelde haar pas waardoor de dekens bij mij achterbleef. Ze draaide zich om en zuchtte overdreven diep.
    'Het spijt me, maar doe alsjeblieft gewoo- even normaal,' zei ze smekend. Ik bleef haar even aankijken. Ik zei niets en liep verder naar mijn kamer.
    'Waarom?' vroeg ik dan toch uiteindelijk. Ik keek haar even aan. Ondertussen waren wij aangekomen op mijn kamer en ik gooide de dekens op een hoopje op het bed. Ik ging naast het hoopje zitten en keek toen naar Beck

Rikki Madeleine Beck

Hij blijft mij aankijken, zegt niets en loopt verder naar zijn kamer terwijl ik hem verbaasd volg. Bij zijn kamer praat hij eindelijk.
    "Waarom?" vraagt hij. Hij kijkt mij even aan, gooit de dekens op een hoopje op het bed en gaat naast het hoopje zitten. Ik voel zijn blik op mijn rug branden als ik de deur sluit en draai me langzaam om.
    "Omdat ik er niet tegen kan, daarom. Ik voel me net een babysitter." mompel ik. Ik kijk hem eventje aan en ga aarzelend op het bed tegenover hem zitten, mijn lange, dunne benen strek ik voor me uit. Ik kijk er even naar, besef me weer hoe lelijk ze zijn en kijk op naar Nathan, een veel beter uitzicht.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Omdat ik er niet tegen kan, daarom. Ik voel me net een babysitter,' mompelde ze. Ze keek mij even aan en ging toen aarzelend tegenover mij zitten. Haar benen strekte ze uit en keek er toen even naar. Even later keek ze weer op naar mij. Ik deed mijn hoofd iets schuin.
    'Wees dan ook geen babysitter Beck, maar doe dan mee,' zei ik zacht. Ik glimlachte vriendelijk naar haar. Ik kroop naar haar toe en ging voorzichtig bij haar op schoot zitten. Ik haalde voorzichtjes paar plukjes haar uit haar gezicht en drukte toen plotseling zachtjes een kusje op haar neus.

Rikki Madeleine Beck

"Wees dan ook geen babysitter Beck, maar doe dan mee." zegt hij zacht. Hij glimlacht vriendelijk, kruipt naar mij toe en gaat voorzichtig bij mij op schoot zitten, wat mij uiterst verbaasd. Hij haalt een paar plukjes uit mijn gezicht en drukt plotseling zachtjes een kusje op haar neus. Ik schud met mijn hoofd.
    "Dat kan ik niet, ik kan niet kinderlijk zijn. Je bent volwassen, waarom doe je dit?" vraag ik verward. Ik heb nog nooit een volwassen jongen zich zo zien gedragen, behalve als ze ziek zijn. Ik kijk hem wat geschrokken aan.
    "Je hebt toch geen ziekte hé?" vraag ik wat onzeker.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Dat kan ik niet, ik kan niet kinderlijk zijn. Je bent volwassen, waarom doe je dit?' vroeg ze verward. Ik keek haar vragend aan. Zo gek was dat toch niet? Af en toe gek doen.. Ze keek mij opeens geschrokken aan waar ik van schrok.
    'Je hebt toch geen ziekte hé?' vroeg ze wat onzeker. Ik begon te lachen om haar vraag en schudde gelijk mijn hoofd.
    'Nee natuurlijk niet Beck! Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ben een jongen. Ze zeggen toch wel eens dat jongens minder snel volwassen worden? Of dat ze altijd kind blijven?' vroeg ik en ik bleef haar met een lachje aankijken. 'Ik vertel je een geheimpje. Wat ze zeggen kloppen,' fluisterde ik zachtjes bij haar oor. Ik ging weer van haar schoot af en begon te dekens netjes neer te leggen.

Rikki Madeleine Beck

Hij begint hard te lachen om mijn vraag en schud gelijk met zijn hoofd.
    "Nee natuurlijk niet Beck! Hoe kom je daar nou weer bij? Ik ben een jongen. Ze zeggen toch wel eens dat jongens minder snel volwassen worden? Of dat ze altijd kind blijven? Ik vertel je een geheimpje. Wat ze zeggen kloppen." fluistert hij zacht bij mijn oor. Hij glijd van mijn schoot af en begint de dekens netjes neer te leggen. Ik kijk hem even verbaasd aan en zucht.
    "En dat was dus een reden waarom ik dacht dat ik met een meisje zou eindigen." mompel ik in mijzelf. Blijkbaar zijn jongens nog kinderachtiger dan ik gedacht had. Ik trek mijn benen weer om en kijk toe hoe Nathan de dekens goed legt. Zelf sta ik niet op om hem te helpen, een raar gevoel schiet door mij heen en maakt dat ik even niets kan doen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'En dat was dus een reden waarom ik dacht dat ik met een meisje zou eindigen,' hoorde ik Beck mompelen. Ik keek heel even aan en ging dan weer verder met de dekens. Beck hielp mij niet en eerlijk gezegd had ik dat ook niet verwacht.
    'Heb jij dan nooit eens een gek momentje?' vroeg ik toen nieuwsgierig aan Beck terwijl ik naar de kast liep. Ik haalde er een shirt uit en die trok ik gelijk aan. Ik ging naast haar zitten en keek haar toen aan.
    'Ik hoop dat je niet erg vind, maar ik hou het nijntje pleister er wel op. Ik vind het namelijk wel lief dat je het erop heb getekend voor mij.'

Rikki Madeleine Beck

Hij gaat gewoon door met de dekens tot hij klaar ermee is.
    "Heb jij dan nooit eens een gek momentje?" vraagt hij nieuwsgierig aan mij. Hij loopt naar de kast om er een shirt uit te pakken en die aan te trekken. Daarna gaat hij naast mij zitten en kijkt hij mij aan.
    "Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik hou mijn nijntje pleister er wel op. Ik vind het namelijk wel lief dat je het erop heb getekend voor mij." Nu moet ik er zacht om lachen.
    "Ik doe wel eens gekke dingen, maar niet op de manier waarop jij net deed. Dat heb ik in geen tien jaar gedaan." vertel ik hem. "En het is goed als je hem ophoud. Ik heb er veel moeite in gestoken dus ik verwacht dat jij hem ophoud, een hele tijd." glimlach ik.

Your make-up is terrible