• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    'Mij maakt het niet uit, ik mag die mensen die er moeilijk over doen toch nit zo,' zei ik schouderophalend. 'Maar je wet nu in elk geval al dat je hoogstwaarschijnlijk nogal wat commentaar gaat krijgen van bepaalde mensen.'


    Lauren Campbell

    Ik knik en kijk hem aan met een glimlach. 'Ik kan het wel aan,' glimlach ik en kijk even voor me uit. Ik sluit mijn ogen eventjes en open ze dan weer. Ik kon het wel aan toch? Hoe erg kon het nou zijn? Ik bedoel... Tja. Ze zouden me toch niet heel erg kwetsen? Of wel? Een bang gevoel dreigde meester van me te maken, maar het feit dat Jasper erbij zou zijn en me zou steunen was sterker en verdreef de angst. Ik glimlach even en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht en werd nog roder.
    'Ik doe er niets aan als jij niets aan je geur doet, dat lijkt me wel zo eerlijk,' zei ze wat verlegen. Ik glimlachte. 'Ik kan nog veel aparter zijn hoor,' zei ze en ze probeerde haar stem mysterieus te laten klinken. Ik zag dat ze dichter naar mij toe kwam. Kan ik dat wel toe laten? Het is raar. Ik wil het wel, maar wil het niet. Het is niet uit te leggen.
    'Kan?' vroeg ik aan haar. 'Kan is niet hetzelfde als willen. Ik vind je zo goed genoeg. Jij hoef je niet te veranderen, waarom zou jij je zelf veranderen? Je moet jezelf nooit gaan veranderen voor iemand, tenzij je het zelf wilt, maar je moet wel zeker zijn ervan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Kan?" vraagt hij zonder op mijn beweging te reageren. "an is niet hetzelfde als willen. Ik vind je zo goed genoeg. Jij hoeft niet te veranderen, warom zou jij jezelf willen veranderen? Je moet jezelf nooit gaan veranderen voor iemand, tenzij je het zelf wilt, maar je moet wel zeker zijn ervan."
    "Ik verander niet! Ik zeg dat ik het kan omdat ik zo kan zijn, gewoon omdat het in mij zit, niet omdat ik wil veranderen!" zeg ik snel en ik schuif weer terug op mijn oude plek. "Ik ga niet veranderen voor jou, echt niet." Pas als ik het gezegd heb merk ik hoe erg het klinkt en hou ik snel mijn mond.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik verander niet! Ik zeg dat ik het kan omdat ik zo kan zijn, gewoon omdat het in mij zit, niet omdat ik wil veranderen!' zei ze snel en ze schoof terug naar haar oude plekje. Had ik moeten reageren erop? Ik vond het niet erg en ik liet het toe, maar.. Ik wist het niet..
    'Ik ga niet veranderen voor jou, echt niet,' zei ze. Ik keek haar vragend aan. Ik wist niet hoe ik het op moest vatten. Veranderde ze nou niet omdat ik dat zei dat ze dat niet moest doen? Ik zuchtte zachtjes en keek weer omhoog naar het plafond.
    'Dus je kan het gewoon. Dat is dan weer wat anders, toch?' Ik keek haar voor een moment aan. Ik moest opbiechten dat ik haar mooier vond zonder al dat make-up, maar ik zei het toch maar niet.
    'Wat kan jij allemaal.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij vragend aan, kucht zacht en kijkt weer naar het plafond.
    "Dus je kan het gewoon. Dat is dan weer anders toch?" Hij kijkt mij even aan en ik knik gelijk heftig. "Wat kan jij allemaal."
    "Uh... Ik kan gewoon aparter zijn dan dit geloof ik... Gekker misschien, ik weet het niet. Dat vind je vanzelf wel uit hoor." zeg ik zacht en ik bijt op mijn lip. Er voelde iets niet goed maar ik wist niet wat. Aan mijn kant lag het niet, ik wil gewoon bij hem zijn.
    "Nathan..." zeg ik zacht waarna ik mijn ogen sluit. Ik weet waardoor het komt en hoe ik het op moet lossen, maar ik weet nog niet hoe ik het op moet lossen. Ik voel de zenuwen door mijn lichaam razen.
    "Hou jij eigenlijk van mij?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh... Ik kan gewoon aparter zijn dan dit geloof ik... Gekker misschien, ik weet het niet. Dat vind je vanzelf wel uit hoor,' zei ze zacht. Ik glimlachte eventjes, kromde mijn rug iets zonder reden en ging toen weer goed liggen.
    'Nathan..' hoorde ik haar zacht kijken. Ik keek haar aan en zag hoe ze haar ogen sloot. Ik murmelde iets als antwoord dat ik luisterde.
    'Hou jij eigenlijk van mij?' vroeg ze. Ik bleef haar aankijken. Wat moet ik antwoordden? Ik dacht na over mijn woorden. Woorden die ik wel en niet kon zeggen.
    'Weetje dat die woorden moeilijk is om te zeggen? Je weet nooit wanneer je het moet zeggen. Zeg ik het niet te vroeg? Wat als diegene niet hetzelfde voelt. Je geeft je bloot aan de ander. Best wel riskerend om het te doen,' zei ik zacht.
    'Als ik het zeg.. Zeg ik het niet te vroeg.. Voel jij je er dan wel goed bij? Voel jij je dan niet ongemakkelijk? Ik weet het niet..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik mijn ogen weer open zie ik dat hij mij aan kijkt terwijl hij stil is.
    "Weetje dat die woorden moeilijk is om te zeggen? Je weet nooit wanneer je het moet zeggen. Zeg ik het niet te vroeg? Wat als diegene niet hetzelfde voelt. Je geeft je bloot aan de ander. Best wel riskerend om het te doen." zegt hij zacht en ik knik langzaam. "Als ik het zeg.. Zeg ik het niet te vroeg.. Voel jij je er dan wel goed bij? Voel jij je dan niet ongemakkelijk? Ik weet het niet.."
    "Je hebt helemaal gelijk." mompel ik en ik sluit mijn ogen met een zuchtje. "Daarom zei ik het net niet. Ik wist niet wat ik moest zeggen en ik kon het ook niet. Ik kan het gewoon niet, neem je me dat kwalijk?" Ik open mijn ogen weer en kijk Nathan aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je hebt helemaal gelijk,' mompelde ze. 'Daarom zei ik het net niet. Ik wist niet wat ik moest zeggen en ik kon het ook niet. Ik kan het gewoon niet, neem je me dat kwalijk?' vroeg ze. Ik dacht na, maar schudde al gauw licht met mijn hoofd.
    'Nee,' zei ik zacht en keek haar weer even aan. 'Ik zit nu met hetzelfde probleem, snap je? Waarom zou ik het jou dan kwalijk nemen. Beetje hypocriet vind je niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee." zegt hij zacht en hij kijkt mij even aan. "Ik zit nu met hetzelfde probleem, snap je? Waarom zou ik het jou dan kwalijk nemen. Beetje hypocriet vind je niet?" Ik knik gelijk en glimlach naar hem.
    "Je bent de beste, weet je dat?" zeg ik, gelijk iets opgewekter. "Ik ben nog steeds blij met hoe alles gaat, omdat jij het bent." Ik draai mezelf op mijn buik en leun op mijn ellebogen zodat ik nog naar hem kan kijken. Hij ligt op zijn rug en ik nu op mijn buik. Mijn blije glimlach probeer ik erna in het kussen te verstoppen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent de beste, weet je dat?' vroeg ze, ze klonk wat opgewekter dan zo net. 'Ik ben nog steeds blij met hoe alles gaat, omdat jij het bent.' Ze draaide zichzelf om op haar buik en leuke op haar elleboog. Nog steeds keek zij mij aan. Haar glimlach probeerde ze te verstoppen in het kussen, maar ik had hem allang gezien. Zachtjes lachte ik.
    'Omdat ik het ben?' vroeg ik aan haar en keek weer omhoog naar het plafond en sloot mijn ogen. 'Hmm, apart om te horen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht. "Omdat ik het ben?" vraagt hij. "Hmm, apart om te horen." Onrustig draai ik me weer op mijn zij, op mijn buik ligt het niet lekker.
    "Waarom is dat apart om te horen?" vraag ik wat verbaasd. "Volgens mij is het best logisch. Maar volgens jou ben ik toch apart, maakt weinig uit dus." grinnik ik. Ik leg mijn arm weer onder mijn hoofd neer zodat ik gewoon naar hem kan blijven kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarom is dat apart om te horen?' vroeg ze verbaasd. Inmiddels was ze al weer op haar zijn gaan liggen. 'Volgens mij is het best logisch. Maar volgens jou ben ik toch apart, maakt weinig uit dus,' grinnikte. Ik haalde mijn schouders lichtjes op.
    'Het past daarom wel bij elkaar. Aparte woorden gezegd door een apart meisje. Niet meer dan logisch. Het laat mij speciaal voelen. Je bent blij om alles, alleen omdat ik het ben. Als het iemand anders was, was je niet blij.. Toch? Tenminste, daar ga ik van uit. Misschien dat ik je woorden verkeerd het opgevat, maar ik denk van niet..' Ik draaide mijzelf om op mijn buik en verborg mijn gezicht in mijn eigen armen. 'Beck.. Kan ik misschien heel even slapen?' vroeg ik aan haar. 'Al is het maar voor een paar minuutjes.. Kan dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het past daarom wel bij elkaar. Aparte woorden gezegd door een apart meisje. Niet meer dan logisch. Het laat mij speciaal voelen. Je bent blij om alles, alleen omdat ik het ben. Als het iemand anders was, was je niet blij.. Toch? Tenminste, daar ga ik van uit. Misschien dat ik je woorden verkeerd het opgevat, maar ik denk van niet..." zegt hij. Hij draait zichzelf om op zijn buik en verbergt zijn gezicht in zijn eigen armen.
    "Je hebt het goed opgevat. Ik ben blij omdat jij het bent, ik kan niemand bedenken waarmee ik dit liever zou willen. Ik zou nooit bedacht hebben dat ik het zou willen als jij er niet was gekomen." antwoord ik zacht.
    "Beck.. Kan ik misschien heel even slapen?" vraagt hij. "Al is het maar voor een paar minuutjes.. Kan dat?" Ik kijk hem even verbaasd aan.
    "Eh, ja natuurlijk. Ik hou je niet tegen." antwoord ik verward. "Wil je dat ik hier blijf of op het andere bed wacht? Ik ga niet weg als je dat niet wilt." Ik veeg een zwarte lok opzij en hij valt over mijn schouder heen op mijn rug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eh, ja natuurlijk. Ik hou je niet tegen,' zei ze verward. Ze had nog gezegd dat ik haar woorden goed op had gevat en nog wat. Het was aardig. Ik glimlachte eventjes en draaide mijn hoofd iets zodat ik haar kon aankijken.
    'Wil je dat ik hier blijf of op het andere bed wacht? Ik ga niet weg als je dat niet wilt.' Ze veegde een zwarte lok opzij en hij viel over haar schouder heen naar achteren. Ik glimlachte lichtjes en sloot toen mijn ogen.
    'Blijven natuurlijk,' zei ik met een glimlachje. 'Ik wil je aanwezigheid kunnen voelen en ruiken, dat wil niet als je aan de overkant ligt in Verweggistan. Ik wil je bij me hebben als je dat niet erg vind.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij had zijn hoofd gedraait zodat hij mij aan kon blijven kijken, nu glimlacht hij lichtjes en sluit hij zijn ogen. Ik blijf naar hem kijken.
    "Blijven natuurlijk." zegt hij met een glimlachje. "Ik wil je aanwezigheid kunnen voelen en ruiken, dat wil niet als je aan de overkant ligt in Verweggistan. Ik wil je bij me hebben als je dat niet erg vind." zegt hij. Ik lacht zachtjes.
    "Natuurlijk vind ik het niet erg om te blijven, alles behalve zelfs." antwoord ik met een glimlach. Ik vind het fijn, het lijkt weer beter te gaan. "Ga maar lekker slapen, ik pas weer op je, zoals altijd. Ik jaag de boze dromen wel weg. Ze mogen niet in de buurt van jou komen." Ik glimlach breed.


    Your make-up is terrible