• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft weer stil en blijft spelen met mijn jurkje. Ik vraag me af of hij mijn excuses aanneemt of niet, of hij het verzwijgt dat hij het niet kan verkroppen.
    "Moet ik doorgaan?" vraagt hij. "Moet ik doorgaan met spelen met je jurkje? Je vind het fijn voelen, toch? Dat zei je net." Ik knik lichtjes.
    "Ja, ik vind het fijn voelen en ik zou graag willen dat je door gaat. Als je dat wilt hé, anders niet." zeg ik er nog achteraan. Ik kom er maar niet achter wat hij nou eigenlijk wilt. Mijn hand laat ik aarzelend naar hem toe gaan en leg ik die op zijn heup.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, ik vind het fijn voelen en ik zou graag willen dat je door gaat. Als je dat wilt hé, anders niet,' zei ze na lichtjes te hebben geknikt. Ik voelde haar hand op mijn heup terecht komen, aarzelend.. Maar toch lag hij er. Ik glimlachte en drukte een klein, voorzichtig kusje op haar lippen.
    'Ik wil dat wel,' fluisterde ik. Mijn hand was dan wel wat afwezig bezig, toch bleef ik doorgaan. Zij vond het fijn voelen, daarom blijf ik doorgaan.
    'Je ruikt lekker,' biechtte ik zachtjes op. Ik sloot mijn ogen en snoof zachtjes haar geur op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht en schud mijn hand niet weg, in plaats daarvan geeft hij me een voorzichtig kusje op mijn lippen dat mijn glimlach iets breder maakt.
    "Ik wil dat wel." fluistert hij en zijn hand gaat een beetje afwezigdoor. "Je ruikt lekker." biecht hij zachtjes op. Hij sluit zijn ogen en snuift mijn geur op. Mijn glimlach word nu echt een stuk breder.
    "Jij ook." fluister ik tegen hem. Heel voorzichtig geef ik hem een klein kusje op zijn neus. "Je ruikt het lekkerst van wat ik ooit heb geroken."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij ook,' fluisterde en ik voelde een klein, voorzichtig kusje op mijn neus. 'Je ruikt het lekkerst van wat ik ooit heb geroken.' Mijn wangen voelde ik rood worden. Stiekem gaapte ik. Ik rolde mij zelf om op mijn rug en vouwde een arm onder mijn hoofd. 'Ik wil wel eens weten hoe ik ruik. Ik kan het niet ruiken. Ik ben er aan gewend. Ben jij er nooit benieuwd naar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie hem gapen, hij rolt op zijn rug en vouwt een arm onder zijn hoofd. Ik blijf liggen waar ik lig tot hij wilt dat ik verplaats, dat lijkt me het best.
    "Ik wil wel eens weten hoe ik ruik. Ik kan het niet ruiken. Ik ben er aan gewend. Ben jij er nooit benieuwd naar?" vraagt hij en ik kijk verbaasd naar hem.
    "Eigenlijk niet, ik heb er nooit zo over na gedacht." biecht ik op. "Normaal ruiken mensen ook niet aan me en zeggen ze dat ik lekker ruik." Ik giechel zacht bij het idee en leg snel mijn hand over mij mond. Nathan laat mij altijd giechelen, zelfs als het er het moment niet voor is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eigenlijk niet, ik heb er nooit zo over na gedacht. Normaal ruiken mensen ook niet aan me en zeggen ze dat ik lekker ruik,' vertelde ze en ik hoorde haar zachtjes giechelen. Al gauw stopte het. Ik keek haar aan en zag haar hand op haar mond. Ik fronste iets en met mijn vrije hand haalde ik voorzichtjes haar hand bij haar mond weg.
    'Het klonk leuk,' zei ik en ik keek weer omhoog naar het plafond. 'Maar je hebt je hebt er nooit over nagedacht? Ook niet wanneer je aan dingen ruikt, dat je wilt weten hoe jij ruikt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt naar mij en als hij fronst weet ik wel zeker dat ik niet had moeten giechelen. Tot hij met zijn vrije hand voorzichtig mijn hand bij mijn mond vandaan haalt.
    "Het klonk leuk." zegt hij en ik moet toch weer glimlachen als hij wegkijkt naar het plafond. "Maar je hebt er nooit over nagedacht? Ook niet wanneer je aan dingen ruikt, dat je wilt weten hoe jij ruikt." Ik schud mijn hoofd een beetje en word rood. Misschien komt het door mijn abnormaliteit tegenover mensen.
    "Eigenlijk niet. Ik ruik niet aan anderen of aan dingen..." In mijn hoofd zie ik Nathan aan een plastic tafel ruiken en giechel ik weer zacht. "Waar ruik je dan aan waardoor je nieuwsgierig word hoe je zelf ruikt?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eigenlijk niet. Ik ruik niet aan anderen of aan dingen...' zei ze en ik hoorde eventjes later zacht giechelen. Waar dacht ze aan? De zin was namelijk niet grappig, of miste ik iets? 'Waar ruik je dan aan waardoor je nieuwsgierig word hoe je zelf ruikt?' vroeg ze. Automatisch haalde ik mijn schouders op.
    'Dingen die je toevallig ruik als je over straat loop. Bloemen.. Eten.. Die dingen, snap je?'

    [ok volgende keer word hij langer]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dingen die je toevallig ruikt als je over straat loopt. Bloemen... Eten... Die dingen, snap je?" zegt hij nadat hij zijn schouders heeft opgehaalt. Ik giechel opnieuw, geen plastic tafels gelukkig.
    "Ja, dat snap ik wel. Maar als ik eten ruik krijg ik alleen maar honger en moet ik daar aan denken waardoor ik ga eten. Dan denk ik niet zo aan mijn eigen geur eigenlijk." vertel ik hem. Ik leg mijn arm onder mijn hoofd neer en bekijk hem. Ik vind hem nog steeds een knappe jongen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, dat snap ik wel. Maar als ik eten ruik krijg ik alleen maar honger en moet ik daar aan denken waardoor ik ga eten. Dan denk ik niet zo aan mijn eigen geur eigenlijk,' vertelde zij mij. Ze hoorde haar bewegen, maar ik keek niet naar haar. Niet nu. Mijn hersens begonnen eindelijk weer eens normaal te werken.
    'Ook niet aan bloemen? Als je ze ruikt.. of parfum, deo.. Vraag jij je dan niet af hoe je zal ruiken zonder dat? Hoe je geur zal zijn als er niks mee is gedaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ook niet aan bloemen? Als je ze ruikt.. of parfum, deo.. Vraag jij je dan niet af hoe je zal ruiken zonder dat? Hoe je geur zal zijn als er niks mee is gedaan." vraagt hij en ik denk even na.
    "Nee, ik gebruik eigenlijk ook nooit parfum. Ik ben allergisch voor bloemen en mijn deo kies ik random uit het schap en dan denk ik er niet echt bij na." lach ik. "Gebruik jij parfum? Dat mag niet, ik wil alleen jouw geur." zeg ik erna en kijk serieus naar de zijkant van zijn gezicht. Waarom kijkt hij de hele tijd naar dat saaie, witte plafond? Ik kijk er even naar maar zie niets interessants er op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, ik gebruik eigenlijk ook nooit parfum. Ik ben allergisch voor bloemen en mijn deo kies ik random uit het schap en dan denk ik er niet echt bij na,' lachte ze. 'Gebruik jij parfum? Dat mag niet, ik wil alleen jouw geur.' Ik was stil en merkte dat mijn wangen weer rood werden.
    'Ik zal voor jou geen parfum gebruiken.. Alleen deo.. Zweet ruikt namelijk niet zo lekker..' Ik lachte zachtjes. 'Is dat goed Beck?' vroeg ik vervolgens aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij is weer even stil en ik zie zijn wangen rood worden als ik terug kijk.
    "Ik zal voor jou geen parfum gebruiken... Alleen deo... Zweet ruikt namelijk niet zo lekker." zegt hij en hij lacht zachtjes. "Is dat goed Beck?" vraagt hij vervolgens. Ik glimlach.
    "Ik vind je zweet niet vies ruiken." mompel ik dan terwijl ik rood word als ik dat opbiecht. "Maar oké, dat vind ik wel goed. Je ruikt veel te lekker, dat mag je niet verbergen hoor."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik vind je zweet niet vies ruiken,' mompelde ze. Ik keek wat verbaasd en keek heel eventjes naar Beck. Mijn blik ging naar haar rode wangen. 'Maar oké, dat vind ik wel goed. Je ruikt veel te lekker, dat mag je niet verbergen hoor.' Ik glimlachte en merkte dat mijn wangen wat roder werden.
    'Je bent lief Beck. Je bent apart. Je woorden zijn apart. Je gedrag is apart. Toch vind ik al dat aparte leuk. Dat maakt jou. Beck is apart. Niks aan te doen en van mij mag je er ook niets aan doen. Het is leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht ook en zijn wangen worden roder, waardoor mijn gevoel beter word.
    "Je bent lief Beck. Je bent apart. Je woorden zijn apart. Je gedrag is apart. Toch vind ik al dat aparte leuk. Dat maakt jou. Beck is apart. Niks aan te doen en van mij mag je er ook niets aan doen. Het is leuk." Ik giechel zacht en word roder. Het nare van net lijkt wel geheel verdwenen te zijn.
    "Ik doe er niets aan als jij niets aan je geur doet, dat lijkt me wel zo eerlijk." zeg ik nog een beetje verlegen van zijn woorden. "Ik kan nog veel aparter zijn hoor." zeg ik en probeer mijn stem wat mysterieus en zwoel te laten klinken. Ik waag het eindelijk om een stukje naar hem toe te schuiven.


    Your make-up is terrible