• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Afwezig streelde zij over mijn huid heen. Ik rilde onder haar aanrakingen.
    'Op dit moment heb ik geen andere wensen dan dit,' fluisterde ze. 'Elkaar zo aanraken is zo prettig...' Haar adem hoorde ik stokken. Ik glimlachte en streelde speels met het puntje van mijn tong over haar inmiddels stijf geworden tepel heen.
    'Als je wensen heb zeg je het maar,' fluisterde ik. Ik ging langzaam omhoog en drukte onderweg kleine kusjes op haar huid. 'Ik wil dit voor altijd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij streelt speels met het puntje van zijn tong over mijn stijve tepel heen.
    "Ah..." kreun ik zacht en ik sluit mijn ogen genietend.
    "Als je wensen heb zeg je het maar." fluistert hij, waarna hij langzaam omhoog komt en onderweg kleine kusjes op mijn huid drukt. "Ik wil dit voor altijd." Ik knik snel.
    "Dat is mijn enige wens op dit moment. Dit voor altijd." antwoord ik hees. Ik trek mijn bh geheel uit omdat het zo niet zo lekker zit. Hij valt naast het jurkje en het shirt van Nathan. Ik weet niet of dit goed is maar ik wil het toch uitproberen. Met mijn vinger streel ik over zijn borstkas naar zijn tepel toe, die ik zacht begin te strelen met mijn duim.


    Your make-up is terrible

    [Ik zal weer even reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Haar gezicht betrok even en ik voelde me onmiddelijk schuldig, ik had het haar niet moeten vertellen, voorlopig zouden ze elkaar nog niet ontmoeten en als ze hen eenmaal ontmoette maakte hun mening voor mij helemaal niets uit. Ze begon echter al snel weer te glimlachen en ik sloeg mijn arm om haar heen. 'Goedzo, als ze je niet mogen is het de moeite k niet waard om je druk over te maken,' zei ik bemoedigend.


    Lauren Campbell

    Ik lach even en kijk hem aan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. 'Ja je hebt gelijk.' Ik grijns even. 'De kans dat iedereen me aardig vindt heb ik allang verspild,' mompel ik en open mijn ogen weer. Ik haal mijn hoofd van zijn schouder en geef hem een kus. Mijn handen leg ik op zijn borstkas. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Ik voel je hart kloppen,' lach ik en kijk hem aan. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en kijk dan om me heen. 'het zou best leuk zijn als ze hier ook boeken hebben liggen...' Ik zwijg even en kijk Jasper aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Dat is mijn enige wens op dit moment. Dit voor altijd,' antwoordde ze hees. Ik hoorde wat vallen, waarschijnlijk haar bh. Ik voelde die niet meer tegen mij aan. Haar vinger.. Ze streelde daarmee over mijn borstkas naar mijn tepel, die ze zacht begon te strelen met haar duim. Ik rilde en verborg mijn gezicht diep in haar nek. Mijn heupen duwde ik tegen haar aan en schuurde zachtjes. Ik hoopte dat ik haar geen zeer deed met mijn broek.
    'Ik ben blij met die wens,' murmelde ik tegen haar huid aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hem rillen en hij verbergt zijn gezicht diep in mijn nek. Zijn heupen voel ik tegen me aangedrukt en zijn broek tegen mijn huid en ondergoed aanschuren. Mijn heupen duw ik automatisch ook tegen hem aan en ik vraag me af waar dit heen begint te gaan.
    "Ik ben blij met die wens." murmelt hij zacht tegen mij aan.
    "Laat hem dan alsjeblieft uitkomen." smeek ik hem zacht. Ik streel iets ruwer met mijn duim over zijn tepel heen, gewoon om een reactie bij hem uit te lokken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Laat hem dan alsjeblieft uitkomen,' smeekte ze zacht. Ze streelde iets ruwer met haar duim over mijn tepel. Ik kreunde zacht en hapte speels in haar nek.
    'Beck!' zei ik gesmoord. 'Pestkop, pestkop, pestkop!' Ik lachte zacht. 'En ik ben bezig met je droom uit te laten komen, alleen dat vergt tijd.. Al het tijd dat ik heb. Mijn agenda staat helemaal vol daardoor.' Ik haalde haar hand bij mijn borstkas weg en drukte mijzelf toen tegen haar aan zodat ze er niet meer aan kon zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zacht en hapt speels in mijn nek, wat mij laat giechelen.
    "Beck!" zeg hij gesmoord. "Pestkop, pestkop, pestkop!" lacht hij zacht. Ik giechel opnieuw en laat mijn duim weer zacht over zijn tepel glijden terwijl ik verleidelijk op mijn lip bijt.
    "En ik ben bezig met je droom uit te laten komen, alleen dat vergt tijd... Al het tijd dat ik heb. Mijn agenda saat helemaal vol daardoor." Hij haalt mijn hand weg bij zijn borstkas en druk zichzelf tegen mij aan zodat hij er niet meer aan kan zitten. Ik giechel ondeugend en bijt zacht op zijn lip.
    "Dat maakt toch niet uit, hier heb je tijd zacht. En ik zal het allemaal opeisen hoor." grijns ik als ik zijn lip weer los heb gelaten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde ondeugend en beet vervolgens zacht op mijn lip, waardoor ik lichtjes kreunde.
    'Dat maakt toch niet uit, hier heb je tijd zat. En ik zal het allemaal opeisen hoor,' grijnsde ze nadat ze mijn lip had los gelaten. 'Ah,' zei ik zacht zonder reden. Ik drukte mijn lippen op haar, beet er zacht op, zoog het naar binnen, speelde ermee en lachte zachtjes toen ik klaar was. 'Van mij mag je. Van mij mag je het allemaal!' zei ik lachend. Ik draaide mijzelf van haar af op mijn rug en trok haar toen boven op mij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ah." zegt hij zacht. Hij drukt zijn lippen op die van mij, bijt er zacht op, zuigt het naar binnen en spelt ermee. Ik kreun zacht, onder mijn mond te openen, van het genot. Hij lacht als hij klaar is.
    "Van mij mag je. Van mij mag je het allemaal!" zegt hij lachend. Hij draait zichzelf op zijn rug, van mij af en trekt mij boven op zich. Ik leg mijn benen aan weerzijden van zijn lichaam waardoor ik op zijn onderlichaam zit. Met mijn ondergoed schuur ik zacht en plagend over zijn broek heen.
    "Ook al mocht ik het niet." grijns ik ondeugend. "Dan zou ik het alsnog nemen." Ik buig me iets vooruit en lik over zijn lippen heen, heel licht en plagerig. Ondertussen probeer ik het feit te negeren dat ik half naakt ben en hij alles kan zien, zelfs in dit duister. Als er maar niemand binnenkomt nu...


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    haar benen legde ze aan weerzijden van mijn lichaam, waardoor ze op mijn onderlichaam zat. Met haar ondergoed schuurde ze zacht en plagend over mijn broek heen. Zachtjes kreunde ik weer en was ergens verbaasd dat ze mijn broek nog niet eerder had uitgedaan, terwijl zij hier alleen nog maar zat in haar ondergoed.
    'Ook al mocht het niet,' zei ze ondeugend. Vond het jammer dat ik haar door het duister slecht zag. 'Dan zou ik het alsnog nemen.' Ze boog iets vooruit en likte over mijn lippen heen, heel licht, maar ook heel plagerig. Ik lachte zachtjes en drukte mijn onderlichaam iets omhoog tegen haar lichaam aan.
    'Van mij mag het,' lachte ik zachtjes. Ik maakte kleine, zachte hap beweginkjes naar haar tong en begon weer zachtjes te lachen. 'Hmm, ik wil je zo graag! Nog nooit heb ik zo graag iemand gewild.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Demi1309>Coockies]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en drukt zijn onderlichaam iets omhoog tegen mijn lichaam aan. Ik hap naar adem en bijt opnieuw zacht op mijn lip.
    "Van mij mag het." lacht hij zacht en maakt kleine, zachte hapbewegingen naar mijn tong, waarna hij weer zachtjes lacht. "Hmm, ik wil je zo graag! Nog nooit heb ik zo graag iemand gewild." Ik grijns en word rood in het duister vanwege het compliment. Ik buig voor over naar zijn oor toe.
    "Dan ga ik kijken hoe lang je het uithoud." fluister ik in zijn oor en geef hem een klein kusje in zijn nek. Daarna kom ik weer overeind en maak ik tergend langzaam de knoop en rits van mijn broek los. Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik langs zijn geslacht streel, af en toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan ga ik kijken hoe lang je het uithoud,' fluisterde ze in mijn oor en ze gaf mij een klein kusje in mijn nek waardoor ik rilde. Ze kwam weer overeind en maakte tergend langzaam de knoop en rits los van mijn broek. Af en toe streelde ze langs mijn geslacht waardoor ik zacht kreunde en mijn heupen wat meer tegen haar aan duwde.
    'Ah,' zei ik zacht, kromde mijn rug iets en ging toen weer goed liggen. 'Niet lang,' gaf ik nog als antwoord op wat zij net zei. 'Ik wil je.. Ik wil je veelte graag!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zacht en duwt zijn heupen nog meer tegen mij aan.
    "Ah." zegt hij zacht, kromt zijn rug en gaat dan weer goed liggen. "Niet lang. Ik wil je... Ik wil je veelte graag!" is zijn antwoord, die mij tevreden laat glimlachen. Ik weet wel dat ik er zoveel mogelijk uit ga halen.
    "Ik weet nog niet hoelang." zeg ik met een mysterieuze stem. Ik kom iets overeind zodat ik zijn broek uit kan trekken, nu heeft hij alleen zijn boxer nog maar aan, net zoals ik. Ik ga weer zitten, nu zijn broek niet in de weg zit kan ik alles er veel beter doorheen voelen, wat in mijn voordeel werkt. Ik buig voorover, streelt met mijn handen langs zijn boxer omhoog. Ik schuur daardoor zacht over zijn boxer met mijn onderlichaam. Uiteindelijk raken onze buiken elkaar en kus ik hem.


    Your make-up is terrible