• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij rilt onder mijn aanraking en hapt naar adem. Hij schuift mijn jurkje steeds iets verder omhoog en ik tril van de spanning. Hij gaat naar onder, geeft kleine kusjes op mijn heupen en lacht zacht als hij weer omhoog komt.
    "Ik word gek van jou." lacht hij zacht. "Het is niet normaal, maar het voelt geweldig! Ik wil niets liever. Ik raak verslaafd aan je." Ik word gelijk helemaal rood en dank het duister.
    "Zorg ervoor dat je minder gek word dan, neem wat je nodig hebt." zeg ik er zacht op. "Ik ben geheel van jou, in het duister." Ik glimlach en druk een paar kusjes op zijn mondhoek en op zijn lippen.


    Your make-up is terrible

    [Hmm, kan nog even.. Msn laat ik alleen nu wel uit ;d]

    Nathan Deleon

    'Zorg ervoor dat je minder gek word dan, neem wat je nodig hebt,' zei ze zachtjes erop. 'Ik ben geheel van jou, in het duister.' Ik lachte zacht en bloosde toen ik de paar kusjes op mijn mondhoek en lippen voelde. Ik rilde en ademde zwaar.
    'Hmmm, ken jij verslaafde mensen?' vroeg ik zacht. 'Weet je dan niet dat ze steeds meer van hetgeen nodig hebben waar ze aan verslaafd zijn om tevreden te zijn?' vroeg ik met een klein lachje. Ik schoof haar jurkje steeds verder en verder omhoog. Haar borsten liet ik bedekt en liet toen het jurkje met rust.
    'Ben je daar bewust van?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Yeaaah.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij rilt en ademt zwaar, bijna net zoals ik constant reageer op hem.
    "Hmmm, ken jij verslaafde mensen?" vraagt hij zacht waarop ik knik. Zelf ben ik ook een tijdje verslaafd geweest, maar dat hoeft Nathan niet te weten.
    "Weet je dan niet dat ze steeds meer en meer van hetgeen nodig hebben waar ze aan verslaafd zijn om tevreden te zijn?" vraagt hij met een lachje. Mijn jurkje schuift hij omhoog tot mijn borsten, daarna laat hij hem met rust.
    "Ben je daar bewust van?" Ik knik snel en verlangend.
    "Heel erg bewust, Nathan. Ik ben ook verslaafd aan jou, ik wil meer en meer van jou." zeg ik met een hortende ademhaling. "Neem wat je wilt, dan neem ik ook wat ik wil." Mijn handen trekken nu zachtjes zijn shirt omhoog en ik leg mijn handen, die iets kouder zijn dan zijn huid, op zijn borstkas.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Heel erg bewust, Nathan. Ik ben ook verslaafd aan jou, ik wil meer en meer van jou,' zei ze met een hortende ademhaling nadat ze verlangend had geknikt. Een glimlach sierde mijn gezicht. 'Neem wat je wilt, dan neem ik ook wat ik wil.' Haar handen trokken mijn shirt zachtjes omhoog en ze legde haar handen, die wat kouder waren dan ik, op mijn borstkas. Ik rilde en trok mijn shirt zelf verder uit.
    'Dat zal ik doen,' fluisterde ik zacht. Ik trok haar jurkje voorzichtjes verder helemaal uit en liet die samen met mijn shirt naast het bed vallen. Eventjes bewonder ik haar lichaam in deze duister. Haar lichaam voelde zacht en heerlijk. 'Hmm,' zei ik zacht. Ik ging iets omlaag en maakte zachte hap bewegingen bij haar borsten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij rilt even en trekt tot mijn verbazing gelijk zijn shirt verder uit.
    "Dat zal ik doen." fluistert hij zacht. Hij trekt mijn jurkje voorzichtig helemaal uit, mijn lichaam begint er helemaal van te tintelen. Gewoon het idee alleen al. Hij laat het zwarte jurkje naast het bed vallen, samen met zijn shirt. Hij kijkt naar mijn lichaam en ik bloos.
    "Hmm." zegt hij zacht. Hij gaat iets omlaag en maakt zachte hapbewegingen in mijn borsten. Ik bijt op mijn lip en sluit genietend mijn ogen. Ik dwing hem weer naar boven en duw mijn voor het grootste gedeelte ontblote bovenlichaam tegen die van hem aan. Ik druk mijn lippen misschien iets te ruw op die van hem maar verzacht al bijna gelijk.
    "Je bent geweldig." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze dwong mij om weer omhoog te gaan. Ik wou niet, maar ik deed het toch. Ik voelde haar bijna ontblote bovenlichaam aan geduwd. Ik lachte zachtjes. Ze drukte haar lippen nogal ruw op die van mij, maar verzachtte het al bijna gelijk. Lichtjes kreunde ik.
    'Je bent geweldig,' mompelde ze. Weer kreunde ik zachtjes. Een fatsoenlijk antwoord was te veel gevraagd voor dit moment. Ik drukte mijzelf tegen haar aan. Voor mijn gevoel had ik haar al veelte lang niet meer zo gevoeld. Niet normaal, maar het maakte mij niet uit. Ze voelde hetzelfde, ze zei het net zelf.
    'Jij bent helemaal voor mij,' fluisterde ik. 'Ik ga je niet delen, met niemand!' Zachtjes lachte ik. Natuurlijk zou ik haar wel een beetje delen, de normale dingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt twee keer zachtjes, zelfs dat geluid doet dingen met mij die ik niet ken. Hij drukt zichzelf weer tegen mij, nog beter dan ik het net deed.
    "Jij bent helemaal voor mij." fluistert hij. "Ik ga je niet delen, met niemand!" Hij lacht zacht. Ik strijk grinnikend een lok haar van zijn voorhoofd weg.
    "Daar hoef jij je geen zorgen om te maken, mij kan je niet eens delen. Ik ben niet deelbaar." antwoord ik. Ik laat mijn tong kort over zijn lippen gaan, ik hou van hoe hij smaakt. Met mijn hand ga ik zacht over zijn wang heen, naar beneden. Heel lichtjes raak ik zijn huid aan over zijn rug naar beneden.


    Your make-up is terrible

    [hee, ik vind dit een heel leuk topic hoor. Maar ik vraag me af of het nog wel zin heeft om dit met ziij 4 en te doen. Ik bedoel... Ze kunnen niet heel veel in het internaat]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [dan word het tijd om iedereen een berichtje te sturen.]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Daar hoef jij je geen zorgen om te maken, mij kan je niet eens delen. Ik ben niet deelbaar,' antwoordde ze. Ik glimlachte, rilde haar tong over mijn lippen heen ging. Haar hand voelde ik zacht over mijn wang gaan, naar beneden. Heel lichtjes raakte ze de huid aan op mijn rug en ook dat voelde ik naar beneden gaan. Ik hapte naar adem en begroef mijn gezicht in haar nek. Ik zette mijn lippen tegen haar nek aan en zoog zachtjes in haat nek.
    'Ik ben blij dat je niet deelbaar ben,' fluisterde ik tegen haar nek aan. Kleine kusjes gaf ik in haar nek terwijl ik met mijn handen over haar lichaam heen ging.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem en begraaft zijn gezicht in mijn nek. Ik giechel zacht als ik zijn lippen tegen mijn nek aan voel en hoe hij zuigt, me niet bewust van de zuigzoen die hierdoor ontstaat.
    "Ik ben blij dat je niet deelbaar bent.' fluistert hij tegen mijn nek aan. Ik voel zijn arme adem over mijn huid strelen en sluit mijn ogen. Er komen kleine kusjes en zijn handen gaan over mijn lichaam heen. Het duurt even voordat ik iets terug kan zeggen.
    "Ben jij deelbaar?" vraag ik wat hees. Ik probeer hem af te leiden van mijn hese stem, wat betekent dat ik veel te makkelijk en snel opgewonden raak. Dat wil ik helemaal niet, toch gebeurt het. Ik streelde hem nu over zijn onderbuik, als de afleiding.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ben jij deelbaar?' vroeg ze hees. Ik lachte zachtjes, opende mijn mond om antwoord te geven, maar ik was te laat. Ze streelde over mijn onderbuik.
    'Ah,' zei ik en ik hapte gretig naar adem, kronkelde met mijn lichaam en zoog weer zachtjes in haar nek.
    'Alleen als jij daar gelukkig van word,' fluisterde ik net zo hees. 'Wil je dat ik deelbaar ben?' vroeg ik zo zacht mogelijk om mijn heese stem te verbergen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ah." zegt hij en hij hapt opnieuw naar adem, zijn lichaam kronkelt en hij zuigt weer zachtjes in mijn nek, wat een zachte kreun bij mij opwekt.
    "Alleen als jij daar gelukkig van word." fluistert hij net zo gees terug. "Wil je dat ik deelbaar ben?" vraagt hij vervolgens zacht.
    "Nee, absoluut niet." fluister ik naar hem. Met mijn vinger streel ik langs de rand van zijn broek heen, helemaal van de ene kant van de andere kant toe, zover ik er bij kan. Ondertussen druk ik kleine, lieve kusjes op zijn kaak en wang. Ik wil zoveel mogelijk genieten van zijn lichaam.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, absoluut niet,' fluisterde ze naar mij. Met haar vinger streelde ze langs de rand ban mijn broek. Ik rilde. Ondertussen drukte ze kleine, lieve kusjes op mijn kaak en wang. Zachtjes maakte ik een geluidje door dit simpele genot.
    'Verrukkelijk,' mompelde ik. 'Maar ik ben niet deelbaar voor jou,' fluisterde ik zachtjes. 'Ik zal alles voor jou doen. Zeg het maar. Ik doe het.' Ik ging met mijn handen onder haar rug door, maakte haar bh los en tilde die op. Ik kroop er een beetje onder en gaf kleine kusjes op haar borsten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Verukkelijk." mompelt hij, nadat hij een paar geluidjes heeft gemaakt die hier inderdaad mee overeen komen. "Maar ik ben niet deelbaar voor jou. Ik zal alles voor jou doen. Zeg het maar. Ik doe het." Hij gaat met zijn handen onder mijn rug door en maakt mijn bh los waarna hij die optilt. Hij kruipt eronder en geeft kleine kusjes op mijn borsten. Van zijn warme adem krijg ik kippenvel, van zijn kusjes worden mijn tepels stijf. Blozend glimlach ik en streef ik afwezig over zijn huid heen.
    "Op dit moment heb ik geen andere wensen dan dit." fluister ik. "Elkaar zo aanraken is zo prettig..." Mijn adem stokt even in mijn keel.


    Your make-up is terrible