• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Zachtjes grinnikte en gaf mij een zachte duw. Ik lachte zacht.
    'Waarom? Dit keer deed ik helemaal niets,' zei ze zacht. Weer lachte ik zachtjes. Mijn vingers bewoog ik een beetje, helemaal niet bewust waar ze zijn.
    'Alles,' zei ik zacht. 'Ik voelde alles, maar ik zag niets. Pestkop.' Ik grinnikte eventjes. 'Duister, verder niemand.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn vingers tegen mijn lichaam aan bewegen terwijl hij zacht lacht.
    "Alles." zegt hij zacht. "Ik voele alles, maar ik zag niets. Pestkop. Duister, verder niemand." Ik lach opnieuw.
    "Hé, ik kan er toch helemaal niets aan doen dat het in jou hoofdje zo duister is." opper ik grinnikend. "Het was toch niet een eng duister toch? Ik heb de enge dromen weggejaagt." grap ik erna.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hé, ik kan er toch helemaal niets aan doen dat het in jou hoofdje zo duister is,' opperde ze grinnikend. Ik knikte terwijl ik zachtjes lachte. Het was juist door haar! 'Het was toch niet een eng duister toch? Ik heb de enge dromen weggejaagt.' Ik lachte zachtjes, schudde lichtjes mijn hoofd en legde mijn lippen stil op die van haar.
    'Heerlijke duister, slaap duister. Allemaal door jou! Je jaagde letterlijk alles weg,' legde ik zacht uit. 'Aanrakingen, maar niet zien door wie.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, schud dan lichtjes met zijn hoofd en legt zijn lippen stil op die van mij. Ik ben gelijk stil en glimlach breed tegen zijn lippen aan.
    "Heerlijk duister, slaap duister. Allemaal door jou! Je jaagde letterlijk alles weg." legt hij zacht uit. "Aanrakingen, maar niet zien door wie." Ik lach zacht.
    "Bah, misschien was het wel een vieze, oude pedofiel. Je weet maar nooit." zeg ik plagerig. "Sorry dat ik alles wegjaagde. Ik ren volgende keer wel je dromen in, ik ben leuk." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Bah, misschien was het wel een vieze, oude pedofiel. Je weet maar nooit,' zei ze plagerig waardoor ik begon te lachen. Nee, ik wist zeker dat dat het niet was. 'Sorry dat ik alles wegjaagde. Ik ren volgende keer wel je dromen in, ik ben leuk,' grinnikte ze. Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik likte zachtjes over haar lippen heen.
    'Hmm, ik kijk er naar uit. Ik zou zo weer willen slapen nu, zodat ik jou kan zien samen met het duister. Geweldig lijkt mij dat. Wij twee en niets anders.' Ik verlangde naar haar aanwezigheid en aanraking, ook al is het er allebei. Ik verlangde er nog steeds naar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hem glimlachen en even later over mijn lippen heen likken.
    "Hmm, ik kijk er naar uit. Ik zou zo weer willen slapen nu, zodat ik jou kan zien samen met het duister. Geweldig lijkt mij dat. Wij twee en niets anders." Ik glimlach en streel over zijn arm heen.
    "Daarvoor hoef je niet te slapen hoor." vertel ik hem. "Ik kan het licht uitdoen en de gordijnen dicht. Dan is het wij en niets anders dan het duister. Wil je dat?" Ik sluit mijn ogen en kus hem zacht. "Of je sluit je ogen gewoon."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Daarvoor hoef je niet te slapen hoor,' vertelde zij mij terwijl ik gestreel voelde over mijn arm. 'Ik kan het licht uitdoen en de gordijnen dicht. Dan is het wij en niets anders dan het duister. Wil je dat?' vroeg ze en ze sloot haar ogen, kuste mij zacht en maar al te graag deed ik hetzelfde terug. 'Of sluit je ogen gewoon.' Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Geen ogen dicht,' fluisterde ik. 'Dan ga ik slapen, bovendien kan ik jou dan niet zien. Duister, maar ik wil jou zien. Alleen jij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Geen ogen dicht." fluistert hij zacht. "Dan ga ik slapen, bovendien kan ik jou dan niet zien. Duister, maar ik wil jou zien. Alleen jij." Ik glimlach en kom langzaam overeind.
    "Oké, alleen duister voor meneer." zeg ik. Een gelukkig gevoel overspoelt mij weer als ik opsta en het licht en de gordijnen dichtdoe, waardoor het een stuk donkerder is geworden. Daarna ga ik weer op het bed liggen, naast Nathan. Het is niet helemaal donker, dat lukt niet.
    "Zo beter?" fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en kwam overeind. Ik keek haar aan.
    'Oké, alleen duister voor meneer,' zei ze. Ik keek hoe ze liep en hoe ze de gordijnen dicht deed. Het was nu een stuk donkerder. Niet helemaal duister zoals toen ik sliep, maar het was goed. Ik keek hoe Beck weer terug ging en naast me ging liggen.
    'Zo beter?' fluisterde ze. Ze was eerder een vreemde gedaante dan Beck, toch kon ik haar wel zien. Ik wist dat zij het was en niet iemand anders. Ik knikte lichtjes.
    'Geweldig,' fluisterde ik. Ik zag haar ogen glinsteren ondanks deze duister. 'Blijf bij mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Geweldig." fluisterde hij. "Blijf bij mij." Ik glimlach, in het donker zag ik het daarnet nog glimlachen. Het maakt me blij, waardoor ik mezelf tegen hem aan vlei.
    "Heel graag. Ik wil niets liever." zeg ik tegen hem voordat ik hem op zijn lippen kus. "Ik wil niets liever dan jou fijne droom zijn, alleen dan in de realiteit." Wat een cliché gebalk, ik had nooit gedacht dat zoiets uit mijn mond zou komen. Maar toch zeg ik het en ik meen het ook nog.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Heel graag. Ik wil niets liever,' zei ze tegen mij nadat ze tegen mij aan vleide en voordat ze mijn lippen kuste. Mijn adem stokte voor een moment. 'Ik wil niets liever dan jou fijne droom zijn, alleen dan in de realiteit.' Ik lachte zachtjes, draaide haar op haar rug en ging voorzichtig half over haar heen liggen.
    'Ik heb daar geen enkele problemen mee,' fluisterde ik. Ik drukte zacht mijn lippen op die van haar, beet zacht in haar lippen en trok er zachtjes aan. 'Hmmm.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, draait me plots op mijn rug en gaat half over me heen liggen.
    "Ik heb daar geen enkel probleem mee." fluistert hij zacht. Hij drukt zijn lippen op die van mij, bijt zacht op mijn lippen en trekt er zacht aan. "Hmmm." Daarna moet ik zacht giechelen en sla ik mijn arm om zijn nek heen en druk ik hem wat tegen mij aan.
    "Je moet me niet opeten, gekkie." mompel ik tegen zijn lippen aan voordat ik hem ook begin te kussen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht, sloeg haar armen om mijn nek heen en drukte zich tegen mij aan.
    'Je moet me niet opeten, gek,' mompelde ze tegen mijn lippen aan voordat ze me begon te kussen. Ik lachte zacht en bewoog mijn heupen iets.
    'Maar je bent zo lekker!' mompelde ik iets harder dan de bedoeling tegen haar lippen aan. Ik liet mijn handen over haar jurkje glijden en liet ze een beetje onder haar jurkje verdwijnen. 'Ik wil je zo graag,' fluisterde ik. 'Ik wil je bij mij hebben, je voelen. Ik wil je aanwezigheid. Het is abnormaal.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en beweegt zijn heupen iets waardoor er weer een vreemd gevoel door mijn onderlichaam heen trekt. Het is een intens verlangen.
    "Maar je bent zo lekker." mompelt hij wat hard en ik voel zijn handen over mijn jurkje glijden, waarna ze eronder verdwijnen. "Ik wil je zo graag. Ik wil je bij mij hebben, je voelen. Ik wil je aanwezigheid. Het is abnormaal." Ik ril, van zijn woorden, zijn aanraking en knik terwijl mijn ademhaling sterk stijgt.
    "I-ik ook." stamel ik, vooral vanwege de opwinding die ik voel. "Niets liever, het is zo'n intens gevoel. Het neemt mijn hele lichaam en hoofd over." fluister ik zacht en ik laat mijn handen over zijn lichaam heen glijden, over zijn bovenlichaam.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze rilde, ze knikte en haar adem hoorde ik stijgen.
    'I-ik ook,' stammelde ze. 'Niets liever, het is zo'n intens gevoel. Het neemt mijn hele lichaam en hoofd over,' fluisterde ze zacht en liet haar handen over mijn lichaam glijden, mijn bovenlichaam. Ik rilde, hapte naar adem en schoof haar jurkje steeds iets verder omhoog. Ik ging naar onder, gaf kleine kusjes op haar heupen en lachte zachtjes terwijl ik weer omhoog kwam.
    'Ik word gek van jou,' lachte ik zachtjes. 'Het is niet normaal, maar het voelt geweldig! Ik wil niets liever. Ik raak verslaafd aan je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you