• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk vind ik het niet erg om te blijven, alles behalve zelfs,' antwoordde ze na zachtjes te hebben gelachen. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Ga maar lekker slapen, ik pas weer op je, zoals altijd. Ik jaag de boze dromen wel weg. Ze mogen niet in de buurt van jou komen.' Mijn wangen werden rood zonder een echte reden. Haar woorden waren lief en ze deden wat met mij. Ik was vergeten waarom ik zo net al die twijfels had. Ik vond het nu eigenlijk een schande van me dat ik twijfelde over alles.
    'Apart. Normaal moet de jongen het meisje beschermen in plaats van andersom,' zei ik met een klein lachje. 'Maar bij ons zijn zo veel aparte dingen. Ik had niets anders verwacht. Krijg ik nog een slaap lekker kusje?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Apart. Normaal moet de jongen het meisje beschermen in plaats van andersom." zegt hij met een klein lachje. "Maar bij ons zijn zo veel aparte dingen. Ik had niets anders verwacht. Krijg ik nog een slaap lekker kusje?" Ik buig meteen naar hem toe en geef hem een licht kusje van enkele seconden op zijn lippen. Daarna buig ik weer terug.
    "Jouw kans om mij te beschermen komt nog wel." glimlach ik naar hem. "Jongens zijn niet beter dan meisjes, ik kan het even goed hoor." Ik lach zachtjes en laat mijn hoofd weer terug op mijn arm steunen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Meteen nadat ik het gevraagd had voelde ik een licht kusje die enkele seconden duurde. Vluchtig likte ik stiekem langs mijn lippen.
    'Jouw kans om mij te beschermen komt nog wel,' vertelde ze. Ik opende mijn ogen half en zag haar glimlachen. 'Jongens zijn niet beter dan meisjes, ik kan het even goed hoor.' Ze lachte zachtjes en liet haar hoofd toen weer steunen op haar armen. Ik lachte zachtjes en knikte. Ik ging ietsjes dichter naar haar toe en legde mijn hoofd tegen haar aan.
    'Dat geloof ik,' fluisterde ik zacht. 'Dank je dat ik mag slapen.' Ik sloot mijn ogen weer en probeerde wat te slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en knit. Daarna schuift hij iets verder naar mij toe en legt hij zijn hoofd tegen mij aan. Ik glimlach vertederd.
    "Dat geloof ik." fluistert hij zacht. "Dank je dat ik mag slapen." Hij sluit zijn ogen en probeert duidelijk wat te slapen. Ik geef hem een klein kusje op zijn voorhoofd.
    "Geen probleem." fluister ik nog zacht en ik leg mijn arm beschermend over zijn lichaam. Op dit moment kan ik me geen beter gevoel wensen dan dit, zeker ten overstaan van wat er net gebeurd is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Geen probleem,' fluisterde ze zacht na nog een zachtjes op mijn voorhoofd te hebben gegeven. Ik voelde nog vaagjes haar arm om mij heen gaan. Weer glimlachte ik.
    'Als jij ook eens wilt slapen moet je het zeggen,' probeerde ik te murmelen, maar de helft van de woorden waren slecht te verslaan doordat ik steeds verder in slaap viel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij murmelt iets onverstaanbaars voor mij, het enige wat ik eruit kan halen is slapen. Hij lijkt steeds verder in slaap te vallen waardoor ik maar niet antwoord, al weet ik niet echt wat ik zou moeten antwoorden. Ik hou gewoon mijn mond en sluit mijn ogen ook. Ik kan niet slapen, ik ben niet moe. Toch vind ik het fijn om mijn ogen te sluiten al mijn gedachtes uit mijn hoofd te bannen. Ik hoop enorm dat Nathan nu normaal kan slapen en geen dromen of nachtmerries heeft. Ik ga hem dit keer ook niet wakker maken, ik blijf stil liggen waar ik lig.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Haar gezicht betrok even en ik voelde me onmiddelijk schuldig, ik had het haar niet moeten vertellen, voorlopig zouden ze elkaar nog niet ontmoeten en als ze hen eenmaal ontmoette maakte hun mening voor mij helemaal niets uit. Ze begon echter al snel weer te glimlachen en ik sloeg mijn arm om haar heen. 'Goedzo, als ze je niet mogen is het de moeite k niet waard om je druk over te maken,' zei ik bemoedigend.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Duister om mij heen. Heerlijke duister waar je rustig doorheen slaap. Dromen die werden afgeketst door iets. Door wat? Ik zag het niet. Ik zag ze komen en gelijk weer gaan. Ze namen de moeite niet om mij te laten zien wat die dromen waren. Goed of slecht.. Ze werden weggejaagd. Ik vond het niet erg. Het was rustgevend en ik wou dat ik voor altijd deze duister had tijdens het slapen. Kwam het door haar? Door haar simpele arm die om mijn heen lag. Door haar geur die langzaam maar zeker zich nestelde in mijn kleding, in de dekens en in de kussen.
    'Beck,' murmelde ik in mijn slaap, gevolgd door paar smak geluidjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck." hoor ik hem zacht murmelen en er volgen zachte geluidjes. Ik open mijn ogen, is hij wakker? Als ik naar hem kijk, zie ik dat zijn ogen nog altijd gesloten zijn en hij slaapt overduidelijk nog. Ik glimlach wat, hij is zo lief. Ik wrijf zachtjes over zijn arm heen, zonder mijn arm echt op te tillen omdat ik bang ben dat hij anders wakker word. Ik stop er al snel mee, gewoon voor de zekerheid. Hij verdient zijn slaap wel. Ik snap alleen niet hoe mensen zoveel kunnen slapen. Ik slaap meestal maar hooguit zes uurtjes op een nacht of op een dag, net wat me uitkwam. Soms was ik drie dagen achter elkaar stoned en sliep ik helemaal niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gewrijf.. Ik voelde gewrijf. Ik keek op in mijn droom. Ik zag waar er gewreven was, maar kon er niet achter komen waardoor het kwam. Al gauw stopte het. Ik zuchtte zachtjes. Het voelde zo fijn. Ik bewoog wat in mijn slaap. Ligt gewrijf voelde ik daardoor, maar het was anders. Nu kwam het door mij. Al gauw bleef ik weer stil liggen.
    'Beck,' murmelde ik weer met gevolg de smakgeluidjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mihih, ik vind hem schattig.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij beweegt wat maar stopt er alweer snel mee, hij blijft stil liggen. Blijkbaar blijft hij gewoon door slapen, wat er ook gebeurt. Ik grinnik zachtjes om het idee.
    "Beck." murmelt hij weer met smakgeluidjes. Ik moet weer grinniken en ga iets dichter tegen hem aanliggen, het dichtsbij sinds we hier weer op het bed zitten. Het voelt fijn, ik snap niet waarom ik het niet eerder deed. Ik sluit mijn ogen opnieuw en wacht tot hij uitgeslapen is.


    Your make-up is terrible

    [Haha]

    Nathan Deleon

    Geluiden. Voor de zoveelste keer keek ik om mij heen. Nog steeds niets anders dan duister. Zelfs al zou je er schijnen met een zaklamp, het bleef duister. Ik voelde iets tegen mij aan komen, tegen mijn hele lichaam. Ik keek over mijn lichaam. Het enige wat ik kon zin in deze duister. Duister was misschien handig voor het slapen, maar het zou fijn zijn om te zien wie mij aldoor aanraakte. Al kon ik wel raden wie, toch was het fijner om het ook te zien.
    'Pestkop,' murmelde ik.

    [Ik laat hem zo wel weer wakker worden]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Pestkop." murmelt hij. Ik frons en doe mijn best om niet in lachen uit te barsten.
    "Volgens mij slaap jij helemaal niet, meneertje." zeg ik zacht, bang dat hij toch wel slaapt. Waarom zou hij me anders een pestkop noemen? En waarom, omdat ik tegen hem aanlig als hij slaapt? Zou hij er niet van kunnen slapen? Ik weet het niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Woorden.. Ik hoorde ze vaag.. Slaap.. Niet.. Meneertje. Het klonk zacht. Het was genoeg slaap. Ik rekte mij voorzichtig uit, kromde mijn rug flink en maakte wat vage geluidjes. Ik ging weer goed liggen en opende mijn ogen half. Slaperig.. Dat was ik nog.
    'Pestkop,' fluisterde ik zacht. Ik lachte zachtjes terwijl ik op keek in haar ogen. 'Een grote pestkop.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij rekt zich uit, kromt zijn rug nogal en maakt nog meer vage geluidjes. Hij gaat weer goed liggen en opent plotseling zijn ogen half, maar slaperig.
    "Pestkop." fluistert hij zacht, hij lacht en kijkt op in mijn ogen. "Een grote pestkop." Ik grinnik zachtjes en geef hem een zachte duw.
    "Waarom? Dit keer deed ik helemaal niets." zeg ik zacht tegen hem, waarschijnlijk omdat hij nog slaperig is en mijn harde stem dat kan vertoren.


    Your make-up is terrible