• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij houdt mijn hand vast en gooit dan ineens een druif. Toch vang ik hem op, waardoor ik Jake een beetje meetrek. Ik eet hem met een glimlach op. 'Zelfs nu ja,' zeg ik uitdagend. Ik hoop alleen niet dat hij zo gemeen is om me weg te trekken als ik een volgende zou proberen te vangen. Maar eerst,'Mijn beurt om te gooien,' zeg ik met een lachje. Ik bijt even op mijn lip. En gooi hem dan. Ik gooi niet met een boogje maar gewoon recht richting Jake. Een soort... bekogelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bij komen is ook prima :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "90." loog ik, eigenlijk reden we al 105.
    "Hé, het komt goed! In heel mijn leven heb ik nog nooit een ongeluk gehad, vertrouw je me of niet?"

    Braxlin 'Rose'
    Ik maak een klein goedkeurend geluidje, terwijl mijn handen van zijn schouder naar zijn borstkas gingen. Mijn vingers streelden over zijn sixpack en ik tikte met mijn tong tegen zijn onderlip.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demon

    'Hmm.. Mischien wel dan' Andwoord ik op dezelfde geërgerde toon, als ze hier toch was kon ze in iedergeval uitleggen waarom ze weg was gegaan. De eerste twee dagen was ze er geweest en toen ik wakker werd uit die helse pijn was ze weg, en nergens te vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake sadler
    'He! Niet eerlijk!' lach ik 'Wil je een voedselgevecht? Je kan er een krijgen. FOOD FIGHT!!!!' plots is de hele kantine opgesprongen en begint met eten te gooien. Ik gooi druiven naar Leslie.

    [en zo start je een voedselgevecht mensen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gezellig :'D]
    Lily
    ''Ach, waarom? Je zou het toch niet hebben toegestaan. Je hield van me,'' zei ik met een sluwe grijns, terwijl ik mijn vingers over de houten vensterbank liet glijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demon

    'En wat voelde jij voor mij als je me in de steek lied?' Vroeg ik haar sarcastisch, mischien had ik ooit van haar gehouden maar in dat geval was die liefde nu ver te zoeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik draaide me kwaad om.
    ''Je weet niet eens wáárom ik weg ben gegaan. Ik had geen keuze,'' siste ik. Die idioot oordeelde altijd over alles, zonder er ook maar íéts van af te weten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Heel eerlijk hoor!' en dan start Jake een voedsel gevecht. 'A o...' Jake begint druiven te gooien en ik moet lachen. Ik pak aardbeien en gooi die naar Jake. En ik pak snel het dienblad, leg het fruit op tafel en bescherm mezelf met het dienblad. Overal om ons heen vliegt fruit. Ik blijf door gooien naar Jake.

    [Even etrn]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Jouw wel maar de auto niet.' mompel ik zachtjes en kijk niet meer op.

    Joshua Devine
    Ik open mijn mond een stukje zodat onze tongen een spel kunnen spelen. Ik til haar een stukje op en duw haar zachtjes tegen een boom zonder de kus te verbreken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demon

    'Als je geen keus had had je me ook op kunnen zoeken na die tijd, dan had je het dan kunnen uitleggen. Daar had je wel 159 jaar de tijd voor' Siste ik terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'He niet eerijk!' Ik krijg taart in mijn gezicht. 'He ik wist niet dat ze chocoladetaart hadden als dessert!' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Ik liep gevaar,'' zei ik kwaad. ''En als ik naar je toe zou komen, zou jij ook gevaar liepen,'' voegde ik er op dezelfde toon aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    "Maar ik en de auto zijn een." lach ik. "1 en dezelfde identiteit. Ik denk nog maar aan naar links afslaan en zij reageert al."

    Braxlin 'Rose'
    Mijn handen verdwijnen weer in zijn haren en ik laat me helemaal gaan in de kus. Ik sluit genietend mijn ogen en verken zijn mond helemaal met mijn tong.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demon

    'En daarom loop je hier ook doodnormaal rond, heb je ooit de moeite gedaan om me op te zoeken?' Vroeg ik haar vervolgens kwaad.


    Don't be like the rest of them, darling