• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [DAAANKJE hou ook van jou :D]
    Lizz
    Ik grijnsde.
    ''Nog niet overheen gegroeid? Ach..'' zei ik met een lieve glimlach.

    Lily
    ''Ik ga naar mijn kamer, denk ik. Tot ziens,'' glimlachte ik, en de vrouw zwaaide even voordat ze zich weer richtte op de stapel papieren voor zich.
    Ik glimlachte even en liep toen verder. Ik zag twee gestaltes in de gang, maar mijn oog viel slechts op eentje. Damon.
    Dat méén je niet. Onze blikken kruisten elkaar. Mijn adem stokte even, en ik liep rechtdoor in plaats van de hoek om te gaan. Ik vond wel een omweg, ofzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexi
    'Maar dan heb ik geen honger.' zeur ik. 'Ik heb genoeg aan 2 appels op 1 dag' zeg ik.

    Joshua Devine
    Ik zoen haar met gesloten ogen terug en laat haar dan los. 'Dat was... nieuw.' glimlach ik en bloos lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Mischien, mischien niet' Andwoord ik schouderophalend waarna ik iemand onze kant op hoorde lopen en ik naar de gestalte keek, ja ze had inderdaad een verschrikkelijk gevoel voor timing. Toen ik haar aankeek keek ze op dat moment ook naar mij en was waarschijnlijk de haat van mijn gezicht te lezen tot ik wegkeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Jij gaat nu die appel opeten en dan zien we later wel." zei ik streng. "Ik heb je oma belooft erop te letten dat je zou eten. Dat ga ik doen ook." zeg ik en glimlach dan even verontschuldigend.

    Braxlin 'Rose'
    Ik kijk in zijn ogen en voel hoe ik weer rood word.
    "Ja, heel... nieuw." glimlach ik ook. "Maar niet erg."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kruis mokkend mijn armen. 'Ik voel me nu zo'n klein kind.' mompel ik maar raak de appel niet meer aan. 'Kom laten we naar de stad gaan.' zeg ik en spring recht. Gewoon naar een ander onderwerp springen werkt soms.

    Joshua Devine
    'Inderdaad niet erg.' zeg ik en druk nog een klein kort kusje op haar lippen. 'En toch vind ik dat je schattig bent als je bloost.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth - Lizz
    ''Ken je haar?'' vroeg ik, toen ik zag hoe hij naar haar keek.
    Apart moment was dat, net.

    Lily
    Toen ik uit zijn zicht was leunde ik verward tegen de muur.
    Waarom was hij hier? Damon en school.. vreemde combinatie. Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn blonde haren. Dit kon ik er echt niet bij hebben..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    "Ja!" riep ik enthousiast. "Meteen nadat jij die appel hebt opgegeten." bleef ik op hetzelfde enthousiaste toontje spreken. "Komaan Alexi. Je maakt dit onnodig moeilijk."

    Braxlin 'Rose'
    Ik had eigenlijk zin om wat te stoeien. Ik beet grijnzend op mijn lip en keek hem aan.
    "Jij bent ook heel cute, hoor." en knijp plagend in zijn wang.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Wat doe je als ik hem weggooi in de vuilnisbak?' vraag ik hem nu grinnikend.
    'En dat toontje is eng als je het over een appel hebt.'

    Joshua Devine
    'Mijn wang!' pruil ik en wrijf erover heen. 'Rose kan je tegen kietelen?' vraag ik onschuldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Ja, alleen heb ik haat jaren geleden voor het laatst gezien' Andwoorde ik terwijl ik weer tegen de muur leunde en haar aankeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik grinnik even, maar trek mijn gezicht dan in de plooi.
    "Je wilt niet weten wat ik dan ga doen." zei ik met een pas echt enge toon.

    Braxlin 'Rose'
    Oh, shit! Ik verstopte snel de paniek en begon te bluffen.
    "Natuurlijk, helemaal geen last van." Maar ik schoof onbewust een beetje achteruit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Eigenlijk wel' en als een eigenwijs kind gooi ik de appel in de vuilnisbak en kijk hem onschuldig aan. 'Oeps?'

    Joshua Devine
    'Dan vind je het vast niet erg als ik het probeer.' lach ik en kom op haar afgelopen. Ik begin haar te kietelen in haar zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Waarom zo lang geleden, dan?'' vroeg ik Damon nieuwsgierig.
    Misschien was hij toch niet zo heel saai als ik dacht.

    Lily
    Ik liep door naar het trappenhuis. Het was er rustig, waardoor het getik van mijn hakken weergalmde.
    Ik liep door naar de gang waar mijn kamer zich bevond. Toen ik eenmaal binnen was, zag ik een koffer midden in een kamer liggen. Ik trok een wenkbrauw op. Fijn, dacht ik even geen kamergenootjes te krijgen in de tussentijd. Ik hoopte dat die persoon een beetje interessant was.
    Ik plofte verward op mijn bed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Omdat zij wegging, en ik niet de neiging voelde om haar op te zoeken.' Andwoorde ik simpelweg, ik hoopte dat ik haar zo min mogelijk tegen zou komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Goed, meekomen, jongedame!" ik nam haar in mijn armen en droeg haar de kantine uit.
    Ik wist eigenlijk niet wat ik ging doen, maar ik zou het wel zien.

    Braxlin 'Rose'
    Ik gil het uit en begin te schaterlachen. Ik sla mijn mand over mijn mond, omdat ik wou ophouden. Ik haatte mijn lach, maar zijn vingers in mijn zij zorgden ervoor dat het gelach ontstopbaar over mijn lippen stroomde.
    "Nee, alsjeblieft." smeekte ik en besloot tegen te werken. Ik pletste weer wat water in zijn gezicht en kon me even los maken uit zijn greep. Ik waadde wat achteruit in het water en keek hem grijnzend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elizabeth 'Lizz'
    ''Waarom ging ze weg?'' vroeg ik hem, terwijl ik automatisch een haarlok om mijn vinger draaide. Het was een irritante gewoonte geworden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''