• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jaa.. Geen idee hoe dat ook alweer gaat.. D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Daarnet wou hij me anders wel.' zegt ze vals tegen Leslie. Stek. Ik sta recht. 'Ashley, één van de grootste fouten in mijn leven was jouw me laten helpen in plaats van je nek om te draaien.' grom ik naar haar. Ze krimpt even in elkaar en vlucht dan weg. Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen na. Ik ga zitten en pak Leslie's hand vast waar ik even in knijp.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Oja.. Ik ben er waarschijnlijk morgen niet.. Of anders pas in de avond.. Ik ga naar een klimbos in duitsland en moet om 8 uur al in de auto zitten D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ashley vlucht weg. En Jake gaat weer zitten en hij pakt mijn hand vast en knijpt er even in. Ik knijp er even terug in en glimlach naar hem. 'Dankje,' zeg ik zacht. Ik ben zeker van Jake en mij. Ik pak een aardbei en houdt die glimlachend Jake voor. En zodra Jake hem in zijn mond heeft druk ik een kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik concentreer me weer op de appel die ik ging weggooien. Ik ken die Ashley niet en ik denk niet dat ik ze wil leren kennen.
    'Ja, ik doe alles om bij mijn Jakey te zijn.' lacht ze vals. Ik kijk verwondert op. 'Jake is met Leslie.' Ze rolt haar ogen. 'Niet voor lang meer. En wie ben jij, dom wicht.' sist ze. 'Gaat jouw niet aan.' zeg ik en zet een lieve glimlach op. 'Axton's nieuwste verovering. Ik dacht dat je betere smaak had.' zegt ze tegen Axton. Wat heeft iedereen van de week met me uitmaken?

    Joshua Devine
    'Het is niet schattig;' mompel ik.

    Axton
    Ik was het beu om gemaakt lief te zijn tegen haar.
    "Luister bitch. Als je het wilt uitvechten, dan gaan we toch even naar buiten? Maar je laat haar met rust begrepen!
    En Jake en Leslie ga je ook niet lastig vallen of je krijgt met mij te maken." en opnieuw werd ik kwaad omdat iemand aan mijn Alexi kwam!

    Braxlin 'Rose'
    "Nee, je hebt gelijk." zei ik met een serieus gezicht en kijk hem dan even aan. Dan schiet ik in de lach. "Wie hou ik voor de gek? Het is superschattig!" grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Meh, hoe moet het nou? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Veranderen gaat door te geloven in engelen en demonen en dan hun bloed te drinken. Je organen verbranden van binnen. Schroeien als het ware weg en is zeer pijnlijk. Er komen nieuwe organen voor in de plaats. Duurt drie dagen van erge pijn.


    Het kan ook in je genen zitten via de bloedlijn (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ff iets, morgen vertrek ik op reis naar Griekenland. Ik ben dus een tijdje weg ;p
    Maar tot vanavond ben ik nog online (als alles goed gaat toch)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zie hoe Ashley eerst afgesnauwd word door Axton en dan door Jake. Ze loopt weg en opgelucht haal ik adem. 'Wie. Was. Dat?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Tot wanneer ben je weg? D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan. Ben over twee uurtjes ofzo weer terug. Xxxx adios amigo's]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Devine
    Ik rol met mijn ogen. 'Bedankt hoor.' En ik wrijf door haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik glimlach lief naar Leslie en zeg dan 'Kijken of je het nu ook kan.' en pak 5 druiven. 'Vangen he' lach ik en gooi ze op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Thank you :3]
    Elizabeth 'Lizz'
    ''Op de oorspronkelijke manier. Het bloed drinken en pijn lijden,'' zei ik, alsof het niets was.
    Ik keek Damon aan. '''Jij niet, dan?'' vroeg ik hem met een opgetrokken wenkbrauw.

    [Trouwens, ik ben bijna klaar met die rol, Ellie. -wbw-]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik ben erg benieuwt ;3 vind ze Damon nog leuk? Ben je daar al achter? XD}

    Demon

    'Hmm.. Ja ongeveer.. Mischien een beetje anders' Andwoord ik, ik had geen zin om daar over te beginnen, 'Verder nog iets interessants? Anders moet ik iets anders vinden om over te praten' Zeg ik enigsins verveeld.


    Don't be like the rest of them, darling