• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Een bitch die we nog van vroeger kennen... Ik vond dat ik me bij haar wel mocht laten gaan omdat we op gelijke stand staan." ik doelde op de bedreiging om buiten te gaan.
    Ik schoof de rest van mijn eten weg. Mijn eetlust was verdwenen.

    Braxlin 'Rose'
    Ik glimlach naar hem.
    "Sorry, ik kon het niet laten."

    {zou het te snel zijn als ze nu al kussen? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nog niet x'D]
    Elizabeth 'Lizz'
    ''Anders? Vertel,'' zei ik grijnzend. Daar was ik wel benieuwd naar, en gezien zijn uitdrukking was het niet leuk. Wat het dus wel leuk maakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demon

    'Nee bedankt, geen leuk onderwerp' Andwoord ik en probeerde enigsins nochalant over te komen.. Wat deels lukte en deels mislukte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik knik en zucht. 'Je moet eten Ax.' Zie mij hier praten! Ik eet maar een halve appel en ik wil dat hij zijn hele bord opeet.

    Joshua Devine
    [nee?]
    Ik leg mijn hand zachtjes op haar wang en buig me een beetje als gehypnotiseerd naar haar toe. Mijn lippen druk ik zachtjes op de hare. Waar ben ik mee bezig? Ik ben een engel! Die mogen niet met mensen gaan...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hoor wie het zegt." grinnik ik. "Maar je hebt me wel al eens zien eten, dus weet je dat ik wel nog een redelijke voorraad heb. Jij zou beter nog wat eten." eindig ik dan bezorgd.

    Braxlin 'Rose'
    Ik was al even gehypnotiseerd als hij en sloot mijn ogen, terwijl onze lippen elkaar raakten. Ik leg mijn arm zacht in zijn nek. Voorzichtig, bang om het fijne moment te verbreken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elizabeth - Lizz
    Ik hield mijn hoofd iets schuiner. ''Niet? Oh, dat maakt het juist leuk. Jammer,'' grijnsde ik geamuseerd.

    Lily
    Oké, ik heb toch wel besloten naar school te gaan. Wat had ik anders te doen? Na me een paar maanden verveeld te hebben, had ik de sleutel van mijn kamer nog steeds. Ik liep nonchalant binnen, en het getik van mijn hakken liet de receptioniste opkijken. ''Lily, lieverd,'' glimlachte ze, en ik grijnsde even terug. Ik mocht die vrouw wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [NEEEEE NATHAN WILDE VERLIEFD WORDEN OP BRAXTON XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik heb genoeg gegeten.' lieg ik. Op dit moment haat ik het dat ik niet kan liegen. Ik zucht zachtjes.

    Joshua Devine
    Ik trek haar zachtjes tegen me aan zonder onze kus te verbreken. Ik negeer alle stemmen in mijn hoofd die zeggen dat ik normaal moet doen en stoppen. Dat dit fout is wat ik doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demon

    Enigsins geiriteerd probeerde ik me ergensanders op te richten dan Lizz' stem en ving de woorden op die de receptioniste tegen iemand zei, even dacht ik dat zei het was maar drong die gedachte snel naar achter. Er waren wel meer mensen met de naam Lilly.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [NEEEEE NATHAN WILDE VERLIEFD WORDEN OP BRAXTON XD]


    {D: Indeed..}


    Don't be like the rest of them, darling

    {haha, kan allemaal nog komen xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elizabeth 'Lizz'
    Ik grinnikte. ''Verloren liefde? Eeuwige eenzaamheid? Meer pijn dan dat nodig was?'' grijnsde ik.
    Arm ding.

    Lily
    ''Hallo, mevrouw,'' glimlachte ik.
    ''Hoe maak je het, mijn kind? Je bent lang weggeweest,'' zei ze, en ik knikte. ''Prima, dankuwel.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik heb genoeg gegeten.' lieg ik. Op dit moment haat ik het dat ik niet kan liegen. Ik zucht zachtjes.

    Joshua Devine
    Ik trek haar zachtjes tegen me aan zonder onze kus te verbreken. Ik negeer alle stemmen in mijn hoofd die zeggen dat ik normaal moet doen en stoppen. Dat dit fout is wat ik doe.

    Axton
    "Weet je. Je hoeft niet veel te eten. Laten we zeggen iedere keer een klein beetje, maar dan wel meer dan 3 keer per dag. Dus eet nu die appel op en straks weer iets klein." glimlach ik. Ik probeer een soort van gulden middenweg te vinden.

    Braxton 'Rose'
    Ik leg mijn andere arm ook rond zijn nek en ga met mijn vingers door zijn haren, terwijl ik licht glimlach tussen de zoen door. Ik doe even mijn ogen open om hem aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Dan krijgen we een soort van twilighteffect
    Edward of Jacob
    Joshua of Nathan???}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon

    'Hmm.. Iets in die trant' Andwoorde ik terwijl ik tegelijk het gesprek volgde dat de reseptionist met Lilly voerde, ja. Ik kende die stem, ze had altijd al een beroert gevoel voor timing gehad.


    Don't be like the rest of them, darling