• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Wel ik denk al de hele tijd : ik wil hier uit; en ze luistert niet.' mompel ik een beetje lachend.

    Joshua Devine
    Mijn ene hand laat ik tijdens onze kus over haar heupen en haar zij gaan. Hij gaat zo naar boven en blijft liggen in haar nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Na ééuwen wist ik eindelijk een plek te vinden waar ik veilig was. Ik dacht dat je gewoon verder was gegaan met je leven,'' zei ik toen, op een iets zachtere toon dan net.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    Ik grinnik. "Dat is omdat jij die connectie niet hebt. Je voelt het niet. Sluit gewoon even je ogen. Voel die grip, die perfecte acceleratie." grijns ik.

    Braxlin 'Rose'
    Ik maak mijn lippen even van de zijne los om een spoor van kusjes naar zijn nek te drukken. Daar zet ik een zuigzoen en zoen hem nog even verder in zijn hals.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Wel ik sluit nu mijn ogen en ik voel geen acce... ehm wa da da ook mag zijn.' mompel ik lachend. 'Volgens mij ben ik in de verkeerde eeuw geboren. Ik reis liever met een paard dan met een auto.

    Joshua Devine
    Ik voel haar lippen op mijn hals en hoe ze een zuigzoen zet. Ik kreun zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'He niet eerijk!' Ik krijg taart in mijn gezicht. 'He ik wist niet dat ze chocoladetaart hadden als dessert!' mompel ik.


    Leslie Day
    Ik moet verschrikkelijk lachen. En ga even met mijn vinger langs zijn wang en stop mijn vinger in mijn mond. 'Hmmmmm.... Heerlijk.' en ik kijk met een ondeugende blik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik rol met mijn ogen en pak wat taart van mijn gezicht die ik in haar gezicht uitsmeer. 'Hmm chocolade staat je goed.' lach ik en verstop me achter mijn stoel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnik en ben blij dat, ook al heeft ze het zelf misschien niet door, ze zich beter op haar gemak leek te voelen.
    Ik vertraag een beetje als we in de buurt zijn van onze bestemming.

    Braxlin 'Rose'
    Ik zoek met mijn lippen de zijne weer op en onze tongzoen begint weer van voor af aan. Ik laat mijn handen weer over zijn schouders glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Voordat ik Jake kan tegenhouden smeert hij het al op mijn gezicht. 'Hmmm chocolade staat je goed,' lacht hij. En hij verstopt zich achter zijn stoel. 'Jake!' roep ik lachend. 'Kom hier!' ik zet een paar stappen in zijn richting en gooi dan aardbeien naar hem. Eentje blijft er aan zijn gezicht zitten door de chocolade. Ik moet weer lachen en kijk naar hem. Dan buig ik me naar hem toe en eet de aardbei van zijn gezicht. Ik kijk lachend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Hij vertraagt een beetje. 'Axton naar waar gaan we?' vraag ik hem nieuwsgierig.
    Als hij nu zegt : Dat is een verrassing; doe ik hem iets aan. Ik haat verrassingen. Nou ja de zenuwen en het nieuwsgierig zijn dan toch.

    Joshua Devine
    Ik haal mijn lippen dan maar weer van de hare. 'Laten we onze kleren maar aandoen voor je koud vat.' zeg ik en adem zwaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Het doet me goed haar weer vrolijk te zien. 'Is het lekker mevrouw?' lach ik. Op dat moment komt er een leraar binnen. 'Wat is er hier aan de hand!' roept hij. 'Iedereen stop met gooien. Wie is de oorzaak hiervan?' Niemand heeft een kik. Wij verklinken niemand als het om zulke dingen gaat. De leraar vloekt zachtjes. 'Ga nu allemaal maar naar jullie kamers om jullie op te frissen!' zegt hij en verlaat grommend de kantine.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Zal je wel zien. Ik heb het binnen de minuut uit mijn duim moeten zuigen dus nu moet je maar wat wachten." grijns ik. Ik bekijk haar nog eens.
    "Hmm, volgens mij zal je niet uit de toon vallen met die kleren."

    Braxton 'Rose'
    "Uhuh." stem ik in, maar druk mijn lippen weer op de zijne. Hij lijkt wel verslavend. Ik sla mijn benen om hem heen en knijp in zijn schouders.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Oeeh gaan we naar een emo conventie??? Heb dat altijd al eens willen doen!' zeg ik lachend en klap in mijn handen als een klein kind.

    Joshua Devine
    Ik grijns en kus haar terug. Maar na een paar minuutjes maak ik me los. 'Ehm- ok. Jij blijft daar even en kleed je aan en ik kleed me hier aan. Dan moeten we afgekoeld zijn.' mompel ik hees en pak vlug mijn broek en shirt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De leraar loopt half grommend weg en ik moet lachen als hij weg is. 'Je bent echt een demon,' zeg ik plagend. 'Dat heb je goed voor elkaar gekregen, een hele kantine in een voedselgevecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    Lily
    ''Na ééuwen wist ik eindelijk een plek te vinden waar ik veilig was. Ik dacht dat je gewoon verder was gegaan met je leven,'' zei ik toen, op een iets zachtere toon dan net.


    Demon

    Ik wouw schreeuwen, schreeuwen tegen haar alleen had ik geen woorden om uit te brengen dus liep ik zonder iets te zegen de kamer uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dan kan Damon zo Les en Jake tegenkomen! :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.